Hvor er julen dejlig med huset fuld af abyer

Der er da ikke noget sjovere end at pakke julegaver ind:høhø: Det hænder at båndet pludselig forsvinder:yikes: gad vide hvorfor man jagter enden af det røde bånd hele vejen igennem huset:? For først at fange det når det er blevet slæbt ind under sengen af et sortsølv lyn:?

Poserne med julegaver er pludselig meget tunge og hvem sidder dernede når man åbner poserne:? Ja gæt engang, atter et lyn, dog et af de mere gumpetunge af slagsen:tihi: Efter nogen opfordring springer kræet dog ud og lader mig komme til at pakke ind.

At koge klejner har jeg helt opgivet kattene forsøger at stjæle dejen, og det er selv om de godt ved at køkkenbordet er forbudt område:mad:.

Julegodter kan kun stå på bordet i ca. 0,0003 seekunder inden det forvinder på mystisk vis:yikes: Specielt “flæsk” er et hit:tihi: Nu er vi nødsaget til at have en skål med låg der skal sættes på med det samme efter man selv har taget et stykke. Men tro ikke at det afholder dem fra at stjæle ud af hånden på dig:hjerte:

Julepynten er ikke kommet op i år, det bliver pillet ned lige så hurtigt som det kommer op:uha:. Gad vide hvordan det havner under borde og bliver flyttet fra rum til rum:? Det kan da vel ikke være de søde og artige abyér:hjerte:

Alt i alt hvor er det pragtfuldt med katte der har humor:inlove: De holdter os altid på stikkerne:thumbup: Og hvor er jeg glad for at jeg ikke er nødsagt til at have juletræ hvordan ville det ikke ende:?

Ja, der er liv i huset med abyer og somalier.

Et lille råd - pas godt på med gavebånd. Det meste har utrolig skarpe kanter og der findes katte der er vilde med at tykke dem i sig. De kan lave utrolig ravage i en kattemave/tarme - så hos os er al den slags typer bånd ( og andre ting der kan sluges ) bandlyst i kattenes nærhed.

God Jul

Teresa

[quote=Teresa Guldager;517980]Ja, der er liv i huset med abyer og somalier.

Et lille råd - pas godt på med gavebånd. Det meste har utrolig skarpe kanter og der findes katte der er vilde med at tykke dem i sig. De kan lave utrolig ravage i en kattemave/tarme - så hos os er al den slags typer bånd ( og andre ting der kan sluges ) bandlyst i kattenes nærhed.

God Jul

Teresa[/quote]
Ved det er er skam også derfor jeg kommer lige hælene på dem:tihi: Men de er ofte hurtigere end jeg:hjerte:

[quote=Ginaby;517967]Julepynten er ikke kommet op i år, det bliver pillet ned lige så hurtigt som det kommer op:uha:. Gad vide hvordan det havner under borde og bliver flyttet fra rum til rum:? Det kan da vel ikke være de søde og artige abyér:hjerte:
[/quote]

En troldhassel- eller grangren i loftet - det plejer at kunne holde pynten på hele måneden.

Men du har ret de er håbløst hjælpsomme - og ikke på den gode måde …

Jeg faldt på et tidspunkt her på KatteGale over denne her trin-for-trin-vejledning til indpakning af gaver, når man har kat. Jeg ved ikke, om I alle sammen kender den i forvejen. Ellers vil jeg anbefale den:

http://www.kattegale.dk/index.php?pageid=hvordan_man_pakker_en_gave_ind

Jeg er sikker på at det er nisser der er på spil og ikke de artige abyer :tihi:

:høhø: Så er det jeg sætter pris på mine katte… Jeg kan altså godt undvære knap så aktive og “humoristiske” katte :smiley: :smiley: Men nyder at læse om jeres :klapper:

Santa’s Little Helper er en aby :stuck_out_tongue:

Man kan heller ikke sy noget uden hjælp… :S

Hov hov…må vi ikke se billeder af al den hjælpsomhed ??

:thumbup:

:tihi: ja det kan jeg lige forestille mig :slight_smile:
Mine er også stygge, når der skal pakkes gaver ind - de vil også gerne rende med gavebåndet, men det får de nu ikke lov til :tihi:

[quote=Sannela;518486]Hov hov…må vi ikke se billeder af al den hjælpsomhed ??

:thumbup:[/quote]
Det er skam ikke nemt at nå at tage nogele billeder af de hurtige udyr. Men jeg skal nok forsøge når de sidste gaver skal pakkes ind i morgen:)

Det skal gøres omvendt: pak kattene ind :høhø:

God ide:LOL::lol: