Hvor er vores hængekøjer og kurve?

Det er søndag eftermiddag og dagen er dedikeret til store vaskedag - meget mod Bailee og Ciceros vilje :høhø:

Det er søndag eftermiddag og vi skal sove til middag :regler: Men der mangler noget!! :uha:

Hvor ondskabsfuldt :rock:

Lur mig, om ikke der er “nogen”, der har lagt jeres dyner i vaskemaskinen
kl. 23.00 søndag aften :muhaha: dedikeret vaskeaften :tihi:

[QUOTE=Charlotte Oeh.;941475]Hvor ondskabsfuldt :rock:

Lur mig, om ikke der er “nogen”, der har lagt jeres dyner i vaskemaskinen
kl. 23.00 søndag aften :muhaha: dedikeret vaskeaften :tihi:[/QUOTE]

UPS - du siger noget - dyner mv må fluks gemmes væk :høhø:

Puha det ser da også farligt tomt ud, stakkels små katte :smiley:

Jeg ville helt klart indgive en klage til Katterettigheds-domstolen i Katzburg!! :venter:

Det er simpelthen også frækt :venter:

Men sidde i træet skal de altså, hængekøjer og senge eller ej :høhø:

Jeg kan levende forestille mig hvor forargede de var!!! Det der rengøring har vist taget overhånd for jer :høhø:
h

Åh ja hvor de dog kan surstråle!!

:tihi:

jeg er sikker på at udfaldet bliver noget med ekstra nussen og forkælelse

Ja hvad bilder du dig ærligtalt ind!! :venter:

Sådan noget kan man ikke bare gøre :regler:

hahahaaaaaaaa, jeg kender situationen af forurettede katte med et blik, der siger ALT:

“Er det nu også nødvendigt at vaske hængekøjer og senge heeeeeeeeele tiden, nu var de lige begyndt at dufte af os.???”

Og så skal de sidde på de små hårde trækanter…såååååå uretfærdigt. :smiley:

:tihi: de har nok været lettere mugne i udtrykket idag dine katte så :slight_smile:

Har de tilgivet dig ?

Var der ikke nogen, der af gammel vane lagde sig, hvor køjen plejer at være? :tihi:

Stakkels stakkels katte. - Livet er hårdt for en kat, det ses tydeligt. G

Hahaha det der, det er jo dyrplageri! Du må flux købe et ekstra sæt køjer så der er nogen at skifte med!

Stakkels stakkels katte, så må de finde et par dejlig bløde menneskesenge i stedet :tihi:

Haha sådan så der også ud hos os i dag.

Der findes en gruppe herinde der hedder Filinistisk opdragelse af mennesker. Det burde være en oplagt sag at tage op der :smiley: