Hvor finder jeg...?

Jeg sad lige og redte misserne og kom så i tanke om en supersmart handske jeg engang har set hvor der var ligesom en børste inde i håndfladen på handsken, det ville jo være genialt til når man børster de kære kræ nu de fælder så groft, men jeg aner simpelthen ikke hvor jeg finder sådan en, så er der en af jer der ved det?

Det ville lette meget når misserne skal børstes på maven osv, og de ville æææææææææælske det…

Jeg stødte på dem i dag i Maxi Zoo :slight_smile:

pitstop for pets har et vaskeskind swom er en handske og jeg så også de havde en der var en gummie-kam - men jeg ved ikke om de også har børster der er på den måde for det kiggede jeg altså ikke efter :slight_smile:

Zooplus Dog Shedding & Dematting | Great deals at zooplus!

oki, kanon…takker.sssss

Hmm… Jeg har også en… Den er købt i et “plejesæt til hunde” som aldi havde på et tidspunkt…

Jeg har prøvet sådan en handske…både på hund og kat.

Mine kunne ikke lide den, der er alt for stor gnidningsmodstand på deres pels, og den børster altså ikke noget, men “gnider” kun.

Men den er rimelig til at fjerne hår fra møbler, hvis de altså kan tåle at man trykker temmelig hårdt.

tja, jeg kan bare huske at en af mine venner engang havde en til sin hund, og der virkede handsken fint, og eftersom mine katte ikke har den vildt lange pels så skal der ikke så meget til for at tage de løse hår…desuden skal handsken jun suplere børsten.

har set den i Petworld reklamen…