Hvor finder man dette boldspil herhjemme eller i Europa?

Min søster, der er bosat i USA med sine 3 børn, kommer til Danmark i august. Hun har bedt mig finde dette spil, men jeg aner ikke, hvor jeg skal lede - det er en slags stangtennis, men der spilles med hænderne og en større bold… http://www.amazon.com/Lifetime-90029-Portable-Tetherball-System/dp/B002PL7FTQ/ref=sr_1_2?ie=UTF8&qid=1304951902&sr=8-2 Det må være muligt at finde noget lignende herhjemme eller i Europa - for at få det sendt hjem fra USA virker uoverskueligt. Har I nogle ideer til, hvor jeg skal lede? og hvad jeg skal efter?

Din søster har ikke mulighed for at tage et spil med?
Jeg må indrømme at jeg aldrig har set det i DK, hvis jeg skulle foreslå noget skulle det være Toys’R’Us eller lignende…

Den viste model vejer vist omkring 23pund, så nej, hun kan ikke have det med på flyet. Deres baggage grænse nås flere gange, når man rejser to voksne og tre børn, der skal være væk i en måned.
Jeg må tage i Toys’R’Us og forhøre mig der.

Jeg har heller aldrig set det. Men måske kunne din søster købe det og sende det herover, inden de selv rejser?

Hvis Harrods stadig lever op til sit gamle motto, ville det være dér, jeg ville starte :wink: Det må da være lidt lettere for dem at skaffe end en elefant :tihi:

Jeg har fundet et firma herhjemme, der forhandler andre produkter fra samme producent. De er kontaktet om hjælp til at få dette spil hjem:kryds:
Måske kunne min søster få det sendt, inden hun kommer, men jeg er bange for, at forsendelsen og den danske told vil gøre det en meget dyr løsning.

Nej, hvor sejt. Det er da stang-volley :slight_smile:

Hilsen volley-familien fra Glostrup

Kan man købe noget lignende herhjemme:?

Jeg har sendt linket hjem til manden - han er volleytræner og idrætslærer,
så hvis han ved det måske.

[QUOTE=Charlotte Oeh.;594087]Jeg har sendt linket hjem til manden - han er volleytræner og idrætslærer,
så hvis han ved det måske.[/QUOTE]

Foregår kommunikationen med din mand altid pr e-mail eller hænder det I også taler sammen? :muhaha:

Nej, nej da - ikke altid pr. email - vi sms’er også :cool:

Eneforhandleren af Lifetime produkter i Skandinavien har svaret mig. De ønsker ikke at forhandle tetherball:thumbdown: - og de har ikke mulighed for kun at tage et stk hjem:thumbdown: - så de kan/vil ikke hjælpe mig:thumbdown:
Jeg søger derfor et lignende produkt af lignende kvalitet:surrender1:

Ellers må din søster jo lære at spille stangtennis :slight_smile:

Du må igang med den home made udgave: http://www.youtube.com/watch?v=YhJTzjr9vVs

Det var da en mulighed :slight_smile:

Hun mener ikke, stangtennis er stabilt og holdbart nok til hendes søn. Vi har haft flere stangtennis sæt gennem årene…

Hjemmelavet:? Du kender ikke min søster;) Det er helt bestemt ikke stabilt eller godt nok!

Det skal ikke nødvendigvis være dette mærke, men det skal være lige så stabilt og holdbart. De almindelige stangtennis går i stykker - det duer jo ikke. Jeg tror også, at bolden skal kunne spilles med hænderne - tennisbold med ketsjere er ikke sagen, da børnene faktisk spiller rigtig tennis også.

Stabilt og holdbart … hmmm … de stangtennis jeg har brugt, har ikke været synderlig ustabile. Er hun bange for bolden flyver af og rammer barnet i hovedet eller hvordan?

hvad med denne her: Kuglefender - Garnblåser B20 rød
så er det bare om at finde en stang og noget reb :slight_smile:

Hun oplever åbenbart, at almindelig stangtennis (en metalstang med en tennisbold på snor man sætter i jorden) går i stykker - om det er bolden, der ryger af. stangen der knækker, eller ketsjerne der knækker. er jeg ikke klar over. Jeg ved bare, hun ikke mener, de kan holde til hendes søn, der efter sigende slår ret hårdt til bolden. Jeg tror, vi skal op i en kraftigere stang og en tungere bold, som vist i linket fra amazon.