Hvor gammel ser du ud?

Jeg har lige taget en test på nettet, hvor en computer udfra et billede regner ud, hvor gammel du er.
Brugte dette billede:

Konklusionen: 77 år! … I kid you not :klapper:

http://www.how-old.net/

Jeg brugte dette billede og fik 35:-) Så det er ikke helt skævt!

Jeg har lige prøvet med nogle af mine billeder, og jeg får mellem 21-27 år, alt efter hvilket foto jeg vælger.:tihi:
… Jeg er 39. :rock::høhø:

Tog et helt nyt selfie og der var dommen mere gunstig … 48 år … en forskel på 29 år!
Pyha! … :tihi:

[QUOTE=Skattekat;1274937]Tog et helt nyt selfie og der var dommen mere gunstig … 48 år … en forskel på 29 år!
Pyha! … :tihi:[/QUOTE]

:ok:

Det rette billede kan gøre meget. :høhø: Desuden kan jeg varmt anbefale en masse makeup, mild belysning og en kornet opløsning. :muhaha: Jeg var afgjort yngst på de mere utydelige billeder… Ifølge det her fra i weekenden er jeg kun 21. :rock:
(ret godt gået for en mor til fire med en ældstesøn på 19 :smiley: )

Det rette billede kan gøre meget. :høhø: Desuden kan jeg varmt anbefale en masse makeup, mild belysning og en kornet opløsning. :muhaha: Jeg var afgjort yngst på de mere utydelige billeder… Ifølge det her fra i weekenden er jeg kun 21. :rock:
(ret godt gået for en mor til fire med en ældstesøn på 19 :smiley: )[/QUOTE]

Du ligner bestemt ikke en pige, der har en søn på 19 år :?

Jeg kunne såmænd godt tro på de 21 :thumbup:

Jeg prøvede en selfie fra for 3-4 år siden. 48 - ikke helt ved siden af. Så prøvede jeg et, jeg havde taget samme dag - som 2 min. senere - men hvor jeg havde briller på. Så var jeg pludselig 54 :slight_smile:

Det må jeg vidst hellere få prøver derhjemme i aften :tihi:

Jeg ved ikke hvorfor, men bliver ved med at tro du er midt i fyrrene… Det overrasker mig hver gang jeg får kigget på din info … Så blev først lidt øv på dine vegne :ups:

Har i det mindste fattet, at Trine ikke er omkring de 20 :høhø:

Prøvet med det her billedede jeg tog i september der fik jeg sidste i 20’erne.:høhø:

Tør ikke at tage et nyt billede i disse dage så ville jeg få 100 + :S

Jeg brugte dette billede:

Ligner jeg VIRKELIG en på 32?? :yikes:

Der er altså lang tid til november, jo…!

26 år - sikke en god dag det blir! :tihi:

29 år mente den… og set var jeg faktisk da det blev taget :relaxed:

Jeg brugte dette billede, og fik 29 år, jeg var så 42 år da billedet blev taget. Men hey, en på 21 år, som mødte mig ansigt til ansigt i onsdags, hun skød mig til at være 27 år! :stuck_out_tongue:

det ser rigtig skidt ud for mig, for den siger den slet ikke kan gøre noget ud fra de billeder jeg prøver med.:uha:

Det var rimeligt hit and miss - og optur og nedtur! for mig :tihi:

18 - var 25

15 - var 22

38 :uha: Jeg var vist 23…

27 - var 28 :thumbup:

Ja, fik måske prøvet lidt meget :ups:

Jeg fik 39. :frowning:

(Jeg prøvede også en masse andre billeder, og det laveste den kunne snige sig ned på, var 38. :S)

Her sagde den 30

Og her sagde den 41 (!!!)

Min sagde 27 og 37 xD pyyyyyyh er kun 25. :smiley:

Det gjorde det også ved mig, så prøvede jeg at gøre billedet mindre, det hjalp :slight_smile:

Prøvede med forskellige billeder og var mellem 54 og 72 :yikes::surrender1::uha:

Kornede billeder, siger jeg jo. Kornede og utydelige billeder er vejen frem. :ok::tihi: