Jeg har lige taget en test på nettet, hvor en computer udfra et billede regner ud, hvor gammel du er.
Brugte dette billede:
Konklusionen: 77 år! … I kid you not :klapper:
Jeg har lige taget en test på nettet, hvor en computer udfra et billede regner ud, hvor gammel du er.
Brugte dette billede:
Konklusionen: 77 år! … I kid you not :klapper:
Jeg brugte dette billede og fik 35:-) Så det er ikke helt skævt!
Jeg har lige prøvet med nogle af mine billeder, og jeg får mellem 21-27 år, alt efter hvilket foto jeg vælger.
… Jeg er 39. :høhø:
Tog et helt nyt selfie og der var dommen mere gunstig … 48 år … en forskel på 29 år!
Pyha! …
[QUOTE=Skattekat;1274937]Tog et helt nyt selfie og der var dommen mere gunstig … 48 år … en forskel på 29 år!
Pyha! … [/QUOTE]
Det rette billede kan gøre meget. :høhø: Desuden kan jeg varmt anbefale en masse makeup, mild belysning og en kornet opløsning. Jeg var afgjort yngst på de mere utydelige billeder… Ifølge det her fra i weekenden er jeg kun 21.
(ret godt gået for en mor til fire med en ældstesøn på 19 )
Det rette billede kan gøre meget. :høhø: Desuden kan jeg varmt anbefale en masse makeup, mild belysning og en kornet opløsning. Jeg var afgjort yngst på de mere utydelige billeder… Ifølge det her fra i weekenden er jeg kun 21.
(ret godt gået for en mor til fire med en ældstesøn på 19 )[/QUOTE]
Du ligner bestemt ikke en pige, der har en søn på 19 år :?
Jeg kunne såmænd godt tro på de 21
Jeg prøvede en selfie fra for 3-4 år siden. 48 - ikke helt ved siden af. Så prøvede jeg et, jeg havde taget samme dag - som 2 min. senere - men hvor jeg havde briller på. Så var jeg pludselig 54
Det må jeg vidst hellere få prøver derhjemme i aften
Jeg ved ikke hvorfor, men bliver ved med at tro du er midt i fyrrene… Det overrasker mig hver gang jeg får kigget på din info … Så blev først lidt øv på dine vegne
Har i det mindste fattet, at Trine ikke er omkring de 20 :høhø:
Prøvet med det her billedede jeg tog i september der fik jeg sidste i 20’erne.:høhø:
Tør ikke at tage et nyt billede i disse dage så ville jeg få 100 + :S
Jeg brugte dette billede:
Ligner jeg VIRKELIG en på 32??
Der er altså lang tid til november, jo…!
26 år - sikke en god dag det blir!
29 år mente den… og set var jeg faktisk da det blev taget
Jeg brugte dette billede, og fik 29 år, jeg var så 42 år da billedet blev taget. Men hey, en på 21 år, som mødte mig ansigt til ansigt i onsdags, hun skød mig til at være 27 år!
det ser rigtig skidt ud for mig, for den siger den slet ikke kan gøre noget ud fra de billeder jeg prøver med.
Det var rimeligt hit and miss - og optur og nedtur! for mig
18 - var 25
15 - var 22
38 Jeg var vist 23…
27 - var 28
Ja, fik måske prøvet lidt meget
Jeg fik 39.
(Jeg prøvede også en masse andre billeder, og det laveste den kunne snige sig ned på, var 38. :S)
Her sagde den 30
Og her sagde den 41 (!!!)
Min sagde 27 og 37 xD pyyyyyyh er kun 25.
Det gjorde det også ved mig, så prøvede jeg at gøre billedet mindre, det hjalp
Prøvede med forskellige billeder og var mellem 54 og 72 :surrender1:
Kornede billeder, siger jeg jo. Kornede og utydelige billeder er vejen frem.