Hvor gemmer I de indlæg som bliver fjernet fordi I beskytter opdrætterne?

Men hvad er forskellen så på, at de indlæg lægges i Hulen, og

  1. man giver “tilladelse” til at involverede parter, uden 100 indlæg OG 1 måneds medlemsskab, kan få adgang
  2. folk kan jo frit tilmelde sig forum, og vupti, efter de 100 indlæg og 1måned kan de læse med og frit kopiere og vidrersende ALT hvad der er skrevet i Hulen.

Injurielov, Personlov og hvad ellers der kunne tænkes at være af love, kan da så blive overtrådt igen og igen, uanset hvad.

Ja jeg ser altså ikke den store beskyttelse af at indlæggene ligger i Hulen.

[quote=Mig og Mille T;330676]Men hvad er forskellen så på, at de indlæg lægges i Hulen, og

  1. man giver “tilladelse” til at involverede parter, uden 100 indlæg OG 1 måneds medlemsskab, kan få adgang
    [/quote]

Hvis denne tråd blev låst samtidig med, at den blev flyttet til hulen, er det jo heller ikke et spørgsmål om, at nogen har fået specialtilladelse til at læse i hulen :?

[quote=Mig og Mille T;330676]Men hvad er forskellen så på, at de indlæg lægges i Hulen, og

  1. man giver “tilladelse” til at involverede parter, uden 100 indlæg OG 1 måneds medlemsskab, kan få adgang
  2. folk kan jo frit tilmelde sig forum, og vupti, efter de 100 indlæg og 1måned kan de læse med og frit kopiere og vidrersende ALT hvad der er skrevet i Hulen.

Injurielov, Personlov og hvad ellers der kunne tænkes at være af love, kan da så blive overtrådt igen og igen, uanset hvad.

Ja jeg ser altså ikke den store beskyttelse af at indlæggene ligger i Hulen.[/quote]

Eneste forskel er vel bare, at dette forum er ÅBEN for alle, og kan frit læses af alle, hvad enten man er medlem eller ej - Hulen er så vidt jeg ved KUN for medlemmer, og vel at mærke medlemmer som har opfyldt betingelserne for at få adgang til hulen ?

PS. Jeg har ikke kendskab til at ‘nogen’ har specialtilladelse til at læse med i hulen, som ikke opfylder de krav vi kender …Jeg håber ikke det er tilfældet, for det kaldes jo forskelsbehandling af brugere …Admin og mods skulle helst være neutrale i sådanne sager ?

Jeg reflekterer blot over det skrevne i tråden.
Oplister mulige scenarier.

Men hvad ved jeg ??

[quote=Vivi_Fletcher;330650]Roses mor, når du skriver der bliver udøvet censur, hvad mener du så helt konkret?
Er der nogen, der har slettet dine indlæg?

Hvis du er fortaler for, at der ikke udøves censur, bør du jo netop sætte pris på, at alle her kan ytre sig på lige fod.
Uanset om man er enig eller uenig med dig :slight_smile:

Er det sandt :?
Det synes jeg i så fald er meget urimeligt![/quote]

Det var dette indlæg jeg reflekterede over.

kan ikke finde ud af det der med multicitat :sorry:

hov nu er det der:?:øhmm:

Jamen jeg håber da, at Admins meget hurtigt kan afkræfte, at nogen har fået “specialadgang” til Hulen.

For hvis det først begynder at ske, aner vi jo ikke, hvem der har adgang - og det synes jeg vil være meget skidt som bruger.

[quote=birtheras;330644]Der er ingen der er blevet forfordelt i denne sag :slight_smile:

Selvfølgelig er det problematisk at man ikke har adgang til hulen, men da tråden blev låst samtidig med at den blev flytte kan jeg ikke se at det er et problem.

Reglen er 30 dage og 100 indlæg for at se hulen. Jeg beklager hvis jeg har oplyst andet.

Samtidig vil jeg opfordre jer til at sætte jeg lidt på hænderne før i poster mere i denne tråd.
[/quote]

Her skriver Birthe at ingen er blevet forfordelt - det betyder, når nu I ikke forstår det, at der altså ikke er nogen som har fået adgang til hulen, uden de har været medlem i 30 dage samt har 100 indlæg :stuck_out_tongue:

Jeg har lige tjekket efter - den anden part har IKKE adgang til Hulen

[quote=Vivi_Fletcher;330650]
Er det sandt :?
Det synes jeg i så fald er meget urimeligt![/quote]

Nej det er det ikke…

[quote=Vivi_Fletcher;330685]Jamen jeg håber da, at Admins meget hurtigt kan afkræfte, at nogen har fået “specialadgang” til Hulen.

For hvis det først begynder at ske, aner vi jo ikke, hvem der har adgang - og det synes jeg vil være meget skidt som bruger.[/quote]

Der er såvidt jeg er orienteret ikke nogen der har special adgang. Jeg har netop tjekket begge stridende parter og ingen af dem har adgang til Hulen[quote=Roses mor;330584]Jeg fik at vide, at det indlæg jeg oprettede som hed “Hvor står jeg rent juridisk når jeg har købt en syg kat” blev slettet/flyttet fordi det blev for personligt.[/quote]

det er korrekt - det blev flyttet til Hulen hvor hele tråden ligger i sin oprindelige form. Nu har du ikke været på forummet særklig længe, men du skal være opmærksom på at når du poster så alvorlige anklager - så skal hele verden ikke delagtiggøres på den måde…

Hvis du føler et behov for at ramme opdrætter kan det ske alle andre steder end her på kattegale.

langstids-medlem er relativt. Du har netop været her en måned men opfylder ikke de øvrige kriterier for deltagelse i hulen da du i skrivende stund kun har forfattet 59 indlæg

at du ikke synes at grunden er god - det kan kun være op til dig. Men så kan vi fortælle, at når man som nybegynder på et forum gør sin entre med en svada mod en opdrætter - hvilket er et 100% subjektivt oplæg der kun fortæller DIN version - så lader vi ikke tråden ligge som om den var sandheden…

Opdrætter måtte melde sig ind for at forsvare sig og sit opdræt, og dette er på ingen måde noget Kattegale har til sinds at lægge ud til alle nysgerrige personer.

Igen - hvis du føler behov for at fortælle hele verden at du synes en opdrætter er forkert på den uden at have andet end din side af sagen - så er kattegales åbne forum ikke det sted du skal gøre det!!

Fordi det stred imod retningslinierne for ikke at tale om al almindelig pli og god opførsel på et forum. Tråden i sig selv var utilstedeligt anlagt. Derfor hører den ikke til i den åbne sektion…

Du vil kunne se den når du har forfattet yderligere 40 indlæg… når systemet registrerer det, så går der maksimalt 59 minutter før du har adgang til hulen.

Hvorvidt de er relevante for andre er det HELT op til admins at vurdere i samme sekund du overtræder retningslinierne. Det gjorde du som du i øvrigt også har gjort i denne tråd.

At det gør dig mistænkelig at tråden flytte og - som du selv siger; paranoid - kan/skal admins på ingen måde tage hensyn til.

Når du vælger at rette et frontalangreb på en opdrætter på et forum, så må du forvente at der kommer en respons der ikke er til din fordel når du er så udiplomatisk som du er.

Der var mange måder du kunne have grebet situationen an på, men når du vælger at inddrage katteverdenen på den måde og samtidig bryder alle regler for pli og god tone - så starter du meget dårligt.

Det er aldrig ulovligt at være kritisk, men din opførsel har fra dag et været utilstedelig.

Der er mange måder man kan angribe en prolemstilling på - du har valgt en måde der har gjort dig uvenner med alle og har skabt en tone der ligeledes tvinger admins til at gribe ind og sanktionere.

Det er en ekstremt uheldig begyndelse og meget beklageligt.

[quote=Roses mor;330598]Det er ærgeligt at der er så mange i vores samfund, der finder sig i at få trukket den slags cencur ned over hovedet.

Jeg er ikke med i den klub og kommer aldrig til at være det.[/quote]

Sålænge du ikke selv kan finde ud af at overholde gældende regler for færden på forummet - så vil dine tråde og indlæg blive sanktioneret i henhold til retningslinierne.

Admins ansvar er både overfor kattegale såvel som de øvrige brugere, og når du med dine angreb forvandler kattegale til en slagmark for et personligt problem, så skal du ikke forvente nogen forståelse.

Vores 3 admins har givet dig meget plads til trods for din adfærd - det vil være en god ide at gøre dig bekendt med retningslinierne så du ikke fremover overtræder dem når du opretter tråde og indlæg herinde!!

“Hvor gemmer I de indlæg som I fjerner fordi I beskytter opdrætterne”

Havde egentlig læst tråden og var gået ud igen. Men dén overskrift!!
Det er ikke opdrætterne der beskyttes, det er privatpersoner - opdrættere, katteejere eller alm. personer uden nogen katte (dem har vi også et par af herinde) - der beskyttes mod personlige angreb, ved at lægge tråde over i hulen.

Ja det får os til at lyde som FBI eller sådan noget…

Helle Helle Helle

Der ER jo FBI, CIA og hvad har vi, der styrer det hele. :stuck_out_tongue:

Er helt enig med Eva om, at den overskrift er ret … Træls. :uha:

[quote=Annette O;331061]Helle Helle Helle

Der ER jo FBI, CIA og hvad har vi, der styrer det hele. :stuck_out_tongue:

Er helt enig med Eva om, at den overskrift er ret … Træls. :uha:[/quote]

Det synes jeg så også enkelte af svareneer, og specielt eet.:uha::sorry:

[quote=Annette O;331061]Helle Helle Helle

Der ER jo FBI, CIA og hvad har vi, der styrer det hele. :stuck_out_tongue:

Er helt enig med Eva om, at den overskrift er ret … Træls. :uha:[/quote]

Det hedder FBI, CIA, Nevadaisy, Marianne H og Birthe :cool:

Åååh ja - dumme mig :doh:

:tihi:

Ihhh det er vel nok fint selskab vi er komme i :rock:

Ja, men måske lidt småhemmeligt, så lad det blive mellem os Kattegale :cool:

[quote=Roses mor;330598]Det er ærgeligt at der er så mange i vores samfund, der finder sig i at få trukket den slags cencur ned over hovedet.

Jeg er ikke med i den klub og kommer aldrig til at være det.[/quote]
Men du har da helt frivilligt valgt at underlægge dig de regler og vilkår, som hersker på dette forum :sshh:

…eller :øhmm:

Undskyld -LOL -LOL -LOL

så må det jo blive til. FBI, CIA og NMB :?:tihi: