Hvor gør i af gruset?

Jeg bruger det fra Olivers, det klumper også :slight_smile:

Det brugte jeg også før dog bandet med den grønne BioCat da den afgiver en dejlig duft efter hver besøg, og skulle jeg nogensinde (hvad jeg tvivler på) gå tilbage til grus, så bliver det igen samme blanding -thumbs
Problemet er kun at der så er en masse affald man kan håbe på skraldemanden vil tage med, for der bliver da en del, når katteriet tæller 6-8 katte + killinger fra tid til anden.

Vores grus (golden grey) ryger i skraldespanden, som heldigvis er af plastic og på hjul, så indtil videre har vi ikke haft problemer - ud over, at vores eget affald snart ikke kan være i spanden mere. [bigloony]

Vi smider det også bare i skraldespanden :slight_smile:

jeg bruger extreme classic og det er ikke ret tit jeg tømmer helt i bund. Det har jeg dog gjort denne gang hvilket jo så har givet problemer med skraldemanden.

jeg tænkte på… er det ikke noget med at extreme classic er et naturprodukt? hvis det er det skulle der vel ikke være noget i vejen for at den sjældne geng jeg tømmer helt i bund smider det bagerts i haven ved siden af komposten!!

Dygtig og renlig misser. Jamen det er jo fordi du ikke stod klar med et håndklæde til at tørre fusserne, at gulvet blev mudret -xxrotflmao[/quote]

Ja jeg ved det, men var ikke helt forberedt på en SÅ renlig kat, da vi fik Mille og Pjevs… hihi -xxrotflmao

jeg gør præcis det samme

jeg gør præcis det samme[/quote]

Det samme her.

Det brugte jeg også før dog bandet med den grønne BioCat da den afgiver en dejlig duft efter hver besøg, og skulle jeg nogensinde (hvad jeg tvivler på) gå tilbage til grus, så bliver det igen samme blanding -thumbs
Problemet er kun at der så er en masse affald man kan håbe på skraldemanden vil tage med, for der bliver da en del, når katteriet tæller 6-8 katte + killinger fra tid til anden.[/quote]

Jeg har kattebakken stående i soveværelset (hvor migog kæresten også har vores TV og computere, så det er stortset der vi opholder os) og jeg syntes ikke lugten er slem, det er kun lige når han har lagt en gave (især efter et måltid vådfoder) at man kan lugte den :slight_smile:

Men jeg syntes også det er dejligt nemt at få det leveret sammen med foderet (bruger Olivers både til hunden og katten), og så slipper jeg også for rygskader -høhø

Jeg tror nu ikke skralde manden får det store bøvl med vores grus, da vi “kun” har en kat hver, mig og kæresten…

Dog betager svigerfar for min kærestes kat, så hun er på noget andet grus og et andet mærke foder (kæresten får så også lov til selv at passe hende, så er jeg bare private nusser, tilgengæld passer jeg også selv alle mine dyr)

Jeg har sådan en fin måtte liggende som pigerne træder ud på. Når de træder på den spredes poterne og grus opsamles i måtten.
Har du prøvet sådan en?

Jeg putter det i en frostpose og i skraldespanden i køkkenet også ryger det hele bare i den udendørs skraldespand.

Vi er lige flyttet fra lejlighed med masser af containere til affald til hus, så er meget spændt på at se hvordan affalds situationen kommer til at fungere herude.

Hos os fjernes der hømhøm x2 om dagen. Forsvarligt pakket ind i plastic pose og så i skraldespanden - udenfor!
Hele bakken skiftes hver 3. uge ca.

Sådanne en måtte kunne jeg da godt bruge et link til Annette [bigloony]

jeg gør præcis det samme[/quote]

Det samme her.[/quote:3pzhsp1y]

Vi bruger det samme og så ud i skraldecontaineren -thumbs

Trylle trylle

http://www.zooplus.de/shop/katzen/katze … leger/6497

Skal jeg finde et dansk link?
Mener ellers de sender til alle mulige lande.
Der bestiller jeg også mad og grus levering koster omtrent 50 kr uanset mængde og der leveres til døren.

Jeg har selv denne:
http://www.zooplus.de/shop/katzen/katze … eger/51314

sådan nogle måtter har jeg set til salg på udstillinger

tilsvarende måtter kan også fåes hos Maxi zoo - de koster mellem 50 og 100 kroner…

vi har 3 stk - for vores sviner helt vildt uden…

Har de også de dybe riller??

Haha hvor strengt mor… SKAL du tage billeder når jeg skal på bakken?? GG

jeg har nogle der er større, mindst en halv gang større og grå. Købt i Zooplus, ser ikke ud til de har den pt.
Den mørkeblå er stiv og alt for lille, den kan mine abyer og jeg ikke lide, nemli, ej heller den i Maxizoo

Ikke for at være lyseslukker, men jeg foretrækker som sagt mine egne, købt for længe side.

Du da ikke lyseslukker… hver sin smag… og heldigvis da GG