Hvor handler I?

Nu har jeg efterhånden læst en MASSE tråde om grus -høhø

Og har besluttet at vi skal bruge extreme classic. Jeg har kigget lidt på nettet efter den bedste pris. Men der er jo så mange steder :S

Såååh hvor handler I? Hvor har i gode erfaringer med hurtigt fragt, pris mm. Eller bruger i bare dyrebutikkerne i jeres område?

Jeg køber fra Zooplus.de, for det er det billigste, hvis man køber mere end små portioner ad gangen.

De er super effektive, leverer lige til døren (også op på 4. sal), og behandler reklamationer hurtigt. Jeg har ikke oplevet nogen fejl fra dem overhovedet, måske har jeg været heldig, det ved jeg ikke.

[bigloony]

Jah jeg har været inde og lure der [bighitman] -høhø
Men er fragten ikke vælgid dyr, hvis man nu bestiller 16 kg grus og 10 kg mad?

Vi køber selv grus billigt, når vi er på udstillinger. Da du jo bor i Herning kan du købe Super Clump hos Bonnie’s Dyrehandel overfor Herning Centret. Det skulle også være godt - OG meget billigt i den forretning. De havde det sidst, jeg var der.

Super Clump er ikke godt, det holder ikke klumperne. EC er bedre - men det aller bedste er Super Benek (både med vedvarende klumpning og lugt), 20 kg. poser - det er sikkert svært at finde. Jeg køber det i Ballerup

Er den også god mod lugt? Det mest det jeg tænker på, da jeg synes kassen ofte lugter af urin

Men er fragten ikke vælgid dyr, hvis man nu bestiller 16 kg grus og 10 kg mad?[/quote]
Her er mit sidste køb:

Leveringen var 6,90 Euro, så fik jeg 52 kg leveret op til 4. sal, og så var det en venlig post fra DHL.

BESTELLUNG: xxxxxxxx 30.07.08 12:29

Anz. Produktbezeichnung Preis Summe

1 1.1 - Portopauschale 6,90 EUR 6,90 EUR

1 1541.1 Gimpet Multi-Vitamin TGOS Ka 7,49 EUR 7,49 EUR

1 9831.1 Sanabelle Sensitive - 10 kg 36,99 EUR 36,99 EUR

2 93293.0 Extreme Classic Odour Lock K 14,59 EUR 29,18 EUR

1 93812.1 Extreme Classic Odour Lock 0,00 EUR 0,00 EUR

1 100215.3 10 kg Hill’s Trockenfutter + 59,99 EUR 59,99 EUR

GESAMTSUMME: 140,55 EUR

Du siger bare til hvis jeg skal sælge varen mere til dig. :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: [bigloony] -love

Er den også god mod lugt? Det mest det jeg tænker på, da jeg synes kassen ofte lugter af urin[/quote:12bqzdsd]

Jeg har aldrig selv prøvet den, men andre har udtalt sig positivt om det. På de udstillinger vi har været på har prisen været 450 kr. for 5 sække Extreme Classic og det holder længe uden det kommer til at lugte - i hvertfald efter vores kastrater.

Men er fragten ikke vælgid dyr, hvis man nu bestiller 16 kg grus og 10 kg mad?[/quote]
Her er mit sidste køb:

6,90 Euro, 52 kg leveret op til 4. sal, og så var det en venlig post fra DHL.

BESTELLUNG: xxxxxxxx 30.07.08 12:29

Anz. Produktbezeichnung Preis Summe

1 1.1 6,90 EUR 6,90 EUR
- Portopauschale
1 1541.1 7,49 EUR 7,49 EUR
Gimpet Multi-Vitamin TGOS Ka
1 9831.1 36,99 EUR 36,99 EUR
Sanabelle Sensitive - 10 kg
2 93293.0 14,59 EUR 29,18 EUR
Extreme Classic Odour Lock K
1 93812.1 0,00 EUR 0,00 EUR
Extreme Classic Odour Lock
1 100215.3 59,99 EUR 59,99 EUR
10 kg Hill’s Trockenfutter +

GESAMTSUMME: 140,55 EUR

Du siger bare til hvis jeg skal sælge varen mere til dig. :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: [bigloony] -love[/quote]

HAHA :smiley:

Det var ikke den store fragt :stuck_out_tongue:

Sidder lige og shopper lidt fra arbejdet - der er jo lige gået løn ind :smiley:

HAHA :smiley:

Det var ikke den store fragt :stuck_out_tongue:

Sidder lige og shopper lidt fra arbejdet - der er jo lige gået løn ind :smiley:

Jeg har rette lidt i det nu, så det er mere overskueligt.

hehe så blev der bestilt :smiley:
er godt nok en dør til tysk :stuck_out_tongue:

Hvad er forskellgen på ec og ec til langhår og killing?

ec til killing klumper ikke - tisset ligesom fordamper

Det kunne man vel ha læst sig til hvis man kunne tysk :smiley:

Nåh men så er det 30 kg IKKE klumpende ec jeg får -høhø Ville nu gerne have det klumpende.
Medmindre I har gode erfaringer med det?

Det kunne man vel ha læst sig til hvis man kunne tysk :smiley:

Nåh men så er det 30 kg IKKE klumpende ec jeg får -høhø Ville nu gerne have det klumpende.
Medmindre I har gode erfaringer med det?[/quote:3vmpc0b8]

Mon ikke de kan forstå dig, hvis du skriver til dem på engelsk. Det vil jeg helt sikkert tro de kan.

Ja, du kan bare skrive til dem på engelsk at du ville have det andet. Gør det med det samme.

Så er der sendt en mail :smiley:

men vi klarer den nok hvis det er det til langhårs katte, de er jo trods alt semi -høhø

Prøv at læse anmeldelserne af det: http://www.zooplus.de/feedback/shop/kat … ssic/93813

Prøv at læse anmeldelserne af det: http://www.zooplus.de/feedback/shop/kat … ssic/93813[/quote]

Jah det er jo ikke de bedste anmeldelser, ud fra hvad jeg kan forstå :? :slight_smile:

Men håber de retter det som ønsket via mailen.
Har alligevel ikke problemer med at det hænger i pelsen på dem

Prøv at læse anmeldelserne af det: http://www.zooplus.de/feedback/shop/kat … ssic/93813[/quote]

Jah det er jo ikke de bedste anmeldelser, ud fra hvad jeg kan forstå :? :slight_smile:

Men håber de retter det som ønsket via mailen.
Har alligevel ikke problemer med at det hænger i pelsen på dem[/quote:5jjizudy]
-LOL Næ. Tysk kan være ret sjovt.

Fremmede sprog er på underlig vis altid sjovest når der enten siges noget meget vredt eller meget fjollet.

herhjemme er det super clump vi bruger, det gav vi sidste gang 199,- for og det var 5 poser med 16 kg mener jeg… det er fa*** billigt. og vi har ingen problemer med det…