Hvor handler I?

Det er godt nok billigt. Hvor købte I det fra?

Tilbud på Super Clump har de af og til i Maxizoo - som tidligere nævnt er det noget skod, ihvertfald i forhold til hvad jeg er vant til. Det holder ikke klumperne og tager heller ikke lugten godt nok fra mine fertile dyr.
Men stadig er det bedre end det fra Netto og Fakta

Ok, tak. Det havde jeg misset - at det havde dårlig anmeldelse. Thanx -thumbs

Ok, tak. Det havde jeg misset - at det havde dårlig anmeldelse. Thanx -thumbs[/quote]

hver sin mening :smiley: jeg syntes det er godt, herhjemme har vi ingen problemer med det overhovedet… men jeg er også den person der har det bedst med at tømme min kattebakke helt en gan med en måned til halvandens mellemrum… men det er jo hver sin smag :slight_smile:

Maxizoo har slagtilbud indimellem - jeg bruger den i greve…

sidste var jeg heldig at få 6 poser EC (gudskelov den UDEN pudder -brækkesig) for 80 kr posen så det blev lige knap 500 … det var jo til at tage og føle på :slight_smile: men har aldrig set det så billigt ellers… det var også et dagstilbud…

hvis jeg havde haft pladsen til det havde jeg købet 6 mere, men en pose varer i knap 6 uger med mine 2 drenge så det ville jo være over 1 års forbrug … det er lige i overkanten til mig :slight_smile:

-kramer

jeg får 600 kg grus fra olivers leveret hvert andet år til kr.2600,det er super godt,får det hjem på en palle og har det i garagen :slight_smile:

hvem der havde en garage !!

Ok, tak. Det havde jeg misset - at det havde dårlig anmeldelse. Thanx -thumbs[/quote]

hver sin mening :smiley: jeg syntes det er godt, herhjemme har vi ingen problemer med det overhovedet… men jeg er også den person der har det bedst med at tømme min kattebakke helt en gan med en måned til halvandens mellemrum… men det er jo hver sin smag :)[/quote]

Jeg bundskifter mindst hver 14 dag - og vasker alle bakker af mindst en gang om ugen. Men jeg har også et andet behov til gruset end du har da jeg har fertile dyr. Jeg har prøvet rigtig meget grus - og har nævnt mine favoritter. Mit krav er det skal klumpe godt og tage lugten, især fra mine hanner. Klumper det ikke ordenlig ligger der partikler tilbage og stinker.
Jeg købte 30 poser Super Clump, det var jo dejlig billigt, suk … En af mine kastratkøbere var også meget utilfreds med det - men hun havde jo også prøvet det andet.
Iøvrigt er Best Friends Øko Plus også godt og drøjt, tager ikke lugten så godt. Er lavet på grønne plantedele - men de slæber meget med ud fra bakken. Rigtig godt til killinger

Jeg er storforbruger af grus… og har faktisk regnet på mit forbrug

ved brug af de dyre mærker (EC, Golden Gray) sparrer jeg 25 %, og det er eddermademe meget, når man har over 20 katte, og det er i forhold til discount butikkernes mærker, de dyre mærker er langt mege drøje i længden…men den første gang man fylder det dyre grus i kasserne synes det godt nok af meget, men det er det som sagt ikke i det lange løb

hvem der havde en garage !![/quote]

du må da gerne låne min miss t :smiley: :smiley:

jeg har også prøvet extreme classic og golden grey jeg sys ikke der herhjemme er den store forskel, men man kan jo nøjes med at prøve en pose og se hvad man syntes om det. man ved intet før man prøver og man kan diskutere grus, sand og træpiller indtil verdenens ende.:smiley:

Det er en JUNGLE simpelthen GG

Hvad virker for fru Hansen virker nemlig ikke absolut for fru Mandsen.

I bund og grund tror jeg det er en temperaments sag.

Jeg har siden vi fik Inuus ind (fertil han) afprøvet ikke færre end 6 slags grus/træpiller m.m.

Jeg har 2 fertile piger og en fertil han. Pigernes urin synes jeg slet ikke lugter - hans derimod er uudholdeligt G

Jeg har fundet fred med Extreme Classic super clump. Det tilfredsstiller mit behov - i hvert fald for nu, men hvem ved… kan jo være jeg ombestemmer mig senere når der kommer flere til :wink:

Hvor er det lækkert at have katte der bare finder sig i at mor lige afprøver en type den ene uge og en anden den anden uge. G

Vi handler også hos www.zooplus.de samt følgende andre steder:

www.catstuff.de
www.loppetjansen,dk
www.mysterycoons.dk (Petshoppen)
www.petfoods.dk

  • en hel masse andre :smiley:

Grus handler vi tit på udstillinger - Extreme Classic uden duft tilsat -thumbs Men det fåes også hos Zooplus. Derudover har vi i den ene bakke Feline Pine, der er træflis grus der klumper. Det er det bedste vi har prøvet, men ikke alle kattene synes det er en god ide. Vi handler det hos Ann-Dorrit Mysteryconns Petshop :slight_smile:

Jeg tror heller ikke det er en dårlig ide at skifte lidt, og eller give dem flere alternativer - sådan at de ikke får den ide, at de kun kan, når der er et bestemt mærke i bakken :smiley: