Hvor har jeg været flittig idag

Jeg har både nusset misserne, været til frisør og blevet klippet superkort, vasket loftet i køkkenet og malet væggene og så har jeg været igang med at spartle en hel del. Hvor er jeg glad for at jeg har nået så meget idag.

Det lyder bare rigtig godt syntes jeg, og sikke da en energi i denne ulidelige varme.

Jeg bor i Syd Frankrig og vi har modsat jeg regnvejr og har haft det næsten hele Maj månede + indtil nu begyndelsen af Juni også -græd …så det er bare om at få lavet noget indendøre inden solen rigtig sætter ind -høhø

Okay, ja så forstår jeg det bedre, kan du ikke sende noget regn op til hele Danmark? Vi trenger virkelig til det, alt er tørt, selv blomsterfluerne søger væske, græsplæner er snart helt gule og alt hænger med blade og blomster og varmen er tryggende, så vi kunne godt bruge vand, og en uge eller 14 dage med vand der kommer lige så stille ned ville være godt for alt her.

Sender det gerne nordpå…maj og juni er den tid hvor jeg normalt får lagt bundfarven inden solen bliver for stærk…så regnen må du meget gerne få for mig, vi har fået nok nu…sooooooooolllllll hvor er du?

Tak skal du ha’, jeg sender solen ned til dig, for den har I vidst brug for nu hvor I har haft regn så længe.

Ihhh alt¨å her trænger også til den store tur, så har du flere kræfter, så giver jeg gerne lidt til maven og du skal selvfølgelig heller ikke tørste -thumbs

At du orker så meget i den varme
-waytohot

Ihhh alt¨å her trænger også til den store tur, så har du flere kræfter, så giver jeg gerne lidt til maven og du skal selvfølgelig heller ikke tørste -thumbs

At du orker så meget i den varme
-waytohot[/quote]

Hvor meget jeg endda gerne vil have både til mave og til tørsten, så har jeg stadig en hel del projecter selv… -høhø

Ihhh alt¨å her trænger også til den store tur, så har du flere kræfter, så giver jeg gerne lidt til maven og du skal selvfølgelig heller ikke tørste -thumbs

At du orker så meget i den varme
-waytohot[/quote]

Hvor meget jeg endda gerne vil have både til mave og til tørsten, så har jeg stadig en hel del projecter selv… -høhø[/quote]

Tænkte det nok, jeg kan slet ikke lokke nogen til at gøre det, så jeg må nok selv i gang når altså varmen har lagt sig -høhø

Ihhh alt¨å her trænger også til den store tur, så har du flere kræfter, så giver jeg gerne lidt til maven og du skal selvfølgelig heller ikke tørste -thumbs

At du orker så meget i den varme
-waytohot[/quote]

Hvor meget jeg endda gerne vil have både til mave og til tørsten, så har jeg stadig en hel del projecter selv… -høhø[/quote]

Tænkte det nok, jeg kan slet ikke lokke nogen til at gøre det, så jeg må nok selv i gang når altså varmen har lagt sig -høhø[/quote]
-høhø

Ihhh jamen Birthe dog… tygtiiiig klik