Hvor intolerant har man lov til at være?

Vi var idag atter til strålebehandling på hospitalet i Nice.

Hospitalet ligger ud til en lille vej hvor der er biler parkeret på begge sider og derfor er det umulig at komme til at stoppe der.

Da vi nærmer os gør Finn sig klar til at stige ud og lige ud for indgangen stopper jeg så i ca 20 sekunder.

Damen i bilen bagved bliver meget vred, ryster på hovedet, bruger munden, svinger med armene og spjætter sikkert også med benene.

Da jeg så det var jeg begyndt at køre igen og havde nær hakket bremsen i igen. Sådanne en intolerant kvinde skal man da lede længe efter.

Kan damen ikke fatte at det er et hospital vi holder udenfor? Kan man ikke være rigtig syg bare fordi man godt kan gå?

Jeg er sikker på at hun ikke kender ordet forståelse.

Til alle andre, det er ikke altid som det ser ud til at være, men er i i nærheden af et hospital, så udvis tolerance som bilist.

ej hvor strengt… dumme gås!!! kan godt forstå du blev knotten

jeg havde sgu trukket håndbremsen så der ikke havde været bremselys - min bil er godt forsikret :slight_smile:

Åh stakkels dig, og jer. Kan lige se situationen, og jeg ved hvor intenst det kan være at være rundt omkring et hospital.

Følelserne kan simpelthen hænge udenpå tøjet, og man kan være så fuldstændigt ligeglad med at livet skal gå sin gang. Jeg håber damen er undskyldbar sådan, men kender kun alt for vel irriterede billister, som ingen tolerance har og kun tænker på sig selv.

Jeg færdes ofte på smalle gader (bor selv på en smal gennemkørselsgade), hvor man er nødt til at holde i vejen hvis man vil holde, har før tænkt på alle de op og nedture og oplevelser som jeg altid vil huske, hvor øjeblikket blev afbrudt af en f* intolerant billist som dytter og råber og skriger. Faktisk er det mere reglen end undtagelsen herinde. Jeg oplever endda at det skifter med vejret. Når det er lummer-varmt har billister kortere lunte. Men det kan mit liv jo ikke indrette sig efter.

Den anden dag kørte jeg med min cykel med vilje i god afstand til de parkerede biler i en smal gade, det er normalt så tit at bilerne strejfer ens jakke eller kører så tæt på at man må køre op på fortorvet. Man er faktisk jaget vildt som ikke- billist. Vi (mig på cykel foran en billist) var på vej hen til et kryds hvor der var rødt og der var seriøst ikke plads til både en bil og en cyklist pga en parkeret bil (hvor er parkeringsvagterne når man skal bruge dem :p) og alligevel vælger id*ten at dytte og ikke nok med det, han råber og skriger som et barn ad mig - puh det kan godt nok være ubehageligt, mit hjerte hamrede. Det var jo lissom kun mig som var den bløde trafikant.

Så jeg forstår dig. Intet kan få een ud af flippen som en intolerant billist som skaber sig fordi man er i vejen. De fortjente i bule i bilen for hver gang! -engel

Ej, øv det er da det sidste man har brug for :frowning:

Nemlig, jeg kan forstå hun blev sur hvis jeg stoppede uden for brugsen fordi han skulle ind og handle, men ved et hospital bør man altså have lidt mere omtanke som sådanne.

Nå men jeg tilgav hende alligevel. Må indrømme at bakken er ret stejl og at med den gamle spand hun kørte i var hun sikkert nødt til at trille hele vejen ned igen for at få nok tilløb til at kunne komme op igen -tihi

Birthe du får lige en kæmpe -kramer-kramer-kramer

Vi kan da hurtigt blive enige om, at det er for meget at reagere som damen i bilen bag dig. Og hun ville ganske givet ikke komme hurtigere frem alligevel, for hun vil sikkert bare komme hurtigere hen og holde for rødt ved næste lyskurv. Men der sker altså noget med folks tolerance, når de bliver lukket ind som fører af en bil. -muhaha

Ja, og normalt er det mænd jeg forventer den reaktion fra, fordi jeg er kvinde, men fra en kvinde…næææ der står jeg af.

Har det ikke noget at gøre med det er franskmænd med de store fagter :?
I får da også lige en krammer af mig, og håber tingene går fremad som de skal -HUG