Hvor kan den her side meget!

Så kom jeg også ind fra kattegalleri, og må da allerede nu, efter 5 minutters surfen rundt herinde, sige, at det er super! Synes lige dem der har lavet denne side skulle have et ordentlig skulderklap!
Indtil videre kan jeg se en del ting der er anderledes end der hvor jeg kommer fra, bl.a. smileys, hvor er det lækkert! -thumbs Hihi. Jeg kan også se, at man må nævne navne herinde! Det er da også fedt egentlig… Er er der mon andre ting jeg skal vide før jeg begiver mig ud på opdagelse på denne side??
-lyside

Denne side er bare utrolig spændende der kommer nyt hele tiden [bigloony]

jep -love skynd dig ind i emnet, velkommen så vi kan sige hej til dig -høhø -høhø

Så vidt jeg har forstået er her ingen dybfryser -ifryseren det kan jeg godt li.

Og en anden ting jeg opdagede i går man kan ratte i sine indlæg det syntes jeg stave spasser er godt.

Selvfølgelig er der en dybfryser her…man bruger den bare ikke så meget…faktisk er den ikke brugt endnu

hehe dybfryseren står et eller sted ude på lageret gemt væk bag alt rodet og skramlet, så den er helt vild svær at få rykket frem, men fortsætter denne hede bliver den altså fundet frem og så bliver den fyldt med dejlige is af forskellig slags

her bliver folk KUN frosset hvis vi har brug for ekstra is i champagne køleren… -xxrotflmao

Knuser

Bedre grundlag kan jeg simpelthen ikke finde…varm Champagne er bare ikke sagen… -LOL