Hvor kan jeg klage?

Sagen er: Jeg bestiller en ekstern harddisk til min pc og får dette!

Hvor i alverden skal jeg klage?

:tihi::tihi:

Jeg husker da jeg gæstede Anne Korsbakke og jeg spurgte “hvordan vil du beskrive Orientalere?”

Hun svarede “De er åndssvage!”

I dag begynder jeg at forstå:-)

Hvorfor vil du klage:?

[QUOTE=lenschow;166113]Jeg husker da jeg gæstede Anne Korsbakke og jeg spurgte “hvordan vil du beskrive Orientalere?”

Hun svarede “De er åndssvage!”

I dag begynder jeg at forstå:-)[/QUOTE]

Altså Helle, jeg sidder jo i kunderservice hos et internetfirma - vi kan lave en aftale:)
Du sender fejlvarerne til os, så sørger jeg for der kommer et eller andet fint tilgengæld:)

jeg sidder godt nok i en servicevirksomhed, men jeg kan da sende nogle reklamevarer retur hvis du omgående returnere fejl-forsendelsen… vi betaler selvfølgelig portoen

Der er altid plads til een til der bruger rexona :stuck_out_tongue:

Skøre dejlige mis :wehuu:

LOL!!

Klager modtages ikke - du er selv skyldig og vár advaret! -LOL

Og igen - jeg kan se at Tip også er med i balladen - jeg forbeholder mig ret til at benægte at det er Eddie’s skyld -høhø

/Mette

Jeg forstår altså heller ikke, hvorfor du vil klage :?

Utroligt så gode venner de to er - dejligt -love

HIHI:tihi:

Se nu hvad der skete! Man vender ryggen til et øjeblik og så sker der det UMULIGE bag en!

Jeg vil lige på pege, at Tara er MCo vejer 9,8 kilo og bestemt ikke er en fnug i landskabet, som Brita så pænt udtrykker det:-)

Bemærk kassens størrelse målt med en DVD - (en Viggo Mortensen DVD naturligvis - lidt lækkert skal vi jo have på Kattegale:-))

Kan hun komme ud igen? Det er det store spørgsmål:-):tihi:

PS vigtig info: Eddie og Tip VAR ude af kassen FØR Tara gik derind:-))))))))))

Mogens siger han gerne vil bytte med sin harddisk.
Knus Elin, der også gerne vil bytte, men nu kom Mogens først:)

Jeg er skide god til reklamationer så send du blot pakken til mig og jeg skal sørge for at du får de rigtige vare i stedet -fin

Nåede lige at få sved på panden, -what for VAR de to små i kassen ville de da ligne pandekager…godt du nåede at skrive de var ude.
Som så meget andet er alt relativt og fnug har med garanti også forskellige størrelser :tihi:

-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL

Ja dét må du nok sige! - MEGET VIGTIG INFO!! :thumbup:

For hulan, at hun har kunnet få kroppen mast derind -høhø

/Mette

Jeg kender linierne Tara (Oline) er af…og de lever efter devisen…hvor der er en vilje er der en vej…og viljen mangler ALDRIG :ups:

Åhhhh hvor er de skønne alle 3 :wehuu:
Hvis jeg havde fået den kasse med indhold i stedet for en ekstern harddisk ville jeg ikke klage.

Ps. Hvor har du købt hene?

I kan klage til mig. :wehuu:

Så skal jeg omgående tage kontakt til jeres slave…

Jeg har nyere papkasser - ellers henter jeg med glæde nogle
til jer - jeg kører gerne langt.

Ihh hvor er de herlige :wehuu: De kunne lige klemme sig ind begge 2 -høhø

PS en HEMMELIGHED som jeg ALDRIG har fortalt: Da Tara gik ud af den så sprak den:-) hihi

tja her skal man kun lige sætte en papkasse på gulvet, så er den indtaget…kan love for sådan en bringer lykke, og selvfølgelig får de da lov til at beholde kasserne et par dage hvis de er glade for dem…ssssssssssssssss

Midi og SS før Midi forsvandt…ham og My er stadig efterlyst…nu med dusør…

Min søns julegave…eller…