Hvor kan man købe lignende kattesokker

Hej

da vi nu er udviddet med 3 katte har jeg opdaget, at jeg har et mindre problem…:gruble:

Vi tog julekassen med pynt frem og blev mindet om at vi kun har 2 julesokker til katte… (se billede). Vi kan ikke huske, hvor vi købte dem, desværre.

Vi synes selvfølgelig, at der skal være 3 julesokker, når julemanden kommer forbi, da vi har 3 katte - ingen kat skal snydes:nissevink:

Er der nogle er jer der ved hvor man kan købe disse julesokker til katte- eller blot andre julesokker til katte, så Aslan ikke snydes?

Ebay.co.uk - søg på cat christmas stocking.

Google.dk - der dukker en del danske webshops op når man søger på kat julesok

Og ellers tag en rundtur i diverse dyreforretninger og supermarkeder. Jeg har tidligere år set dyrevarianterne hænge ved foderreolerne i f.eks. Bilka. Er selv på jagt efter tre helt perfekte julesokker til mine forkælede kræ i år :wink:

OK , TAK. Vil prøve supermarkeder først med Føtex og Bilka.:slight_smile:

Ja, ebay har, men vil helst købe med det samme og få i hånden og røre…:).
Ellers må det være fra en UK-site, da mange UK-sites har.

Googler nu danske sites, men kan ikke just finde det sødeste…endnu…:slight_smile: Lad mig vide, hvis du finder det sødeste…

Det kan være der er en lille produktion for Brita her???

De er godt nok sødde…men jeg tror denne års jul er for tæt på, til jeg vil lave julesokker. Men idèen er god

Sødeste ved jeg ikke helt, men kom lige forbi vores lokale Føtex i dag og der iblandt al julepynten hang de sødeste minijulesokker:

Jeg var egentlig ved at blive så frustreret over ikke at kunne finde det helt rigtige at jeg var begyndt at overveje at sy tre selv, men så hang de små sokker her lige og kiggede på mig og mængderabatten var jo nærmest et vink med en vognstang - 1 for 20 og 3 for 40 :høhø:

Nu skal jeg så bare beslutte mig for om de skal hænge med rensdyrsiden frem:

Eller med den ensfarvede røde bagside:

Eller om jeg skal finde strygejernet frem og få brugt de initial-strygemærker jeg har haft liggende i nogle år efterhånden…lige præcis til julesokker :tihi:

[QUOTE=Gizzemissen;741669]Sødeste ved jeg ikke helt, men kom lige forbi vores lokale Føtex i dag og der iblandt al julepynten hang de sødeste minijulesokker:

Jeg var egentlig ved at blive så frustreret over ikke at kunne finde det helt rigtige at jeg var begyndt at overveje at sy tre selv, men så hang de små sokker her lige og kiggede på mig og mængderabatten var jo nærmest et vink med en vognstang - 1 for 20 og 3 for 40 :høhø:

Nu skal jeg så bare beslutte mig for om de skal hænge med rensdyrsiden frem:

Eller med den ensfarvede røde bagside:

Eller om jeg skal finde strygejernet frem og få brugt de initial-strygemærker jeg har haft liggende i nogle år efterhånden…lige præcis til julesokker :tihi:
[/QUOTE]

Helt klart med bogstaver på det ser rigtig godt ud :slight_smile:

[QUOTE=Gizzemissen;741669]Sødeste ved jeg ikke helt, men kom lige forbi vores lokale Føtex i dag og der iblandt al julepynten hang de sødeste minijulesokker:

Jeg var egentlig ved at blive så frustreret over ikke at kunne finde det helt rigtige at jeg var begyndt at overveje at sy tre selv, men så hang de små sokker her lige og kiggede på mig og mængderabatten var jo nærmest et vink med en vognstang - 1 for 20 og 3 for 40 :høhø:

Nu skal jeg så bare beslutte mig for om de skal hænge med rensdyrsiden frem:

Eller med den ensfarvede røde bagside:

Eller om jeg skal finde strygejernet frem og få brugt de initial-strygemærker jeg har haft liggende i nogle år efterhånden…lige præcis til julesokker :tihi:
[/QUOTE]

Ej, hvor er de fine! Jeg skal da klart i FØTEX…men bliver først på lørdag…håber de stadig har minisokkerne…De passer OK til de 2 mini-katte-sokker vi har forvejen…