Hvor kan man købe Paint Shop pro?

Ja jeg synes jeg har ledt nettet tyndt nu, så nu ville jeg høre jer herinde…

Hvor har i købt jeres Paint Shop Pro henne? :slight_smile: Helst over en dansk side, da jeg gerne vil ha programmet på dansk…

Kan man ikke købe det i en fysisk butik? For synes når jeg søger på expert, fona osv har de det i hvertfald ikke på deres hjemmeside :?

[QUOTE=Maria-Amalie;581332]Ja jeg synes jeg har ledt nettet tyndt nu, så nu ville jeg høre jer herinde…

Hvor har i købt jeres Paint Shop Pro henne? :slight_smile: Helst over en dansk side, da jeg gerne vil ha programmet på dansk…

Kan man ikke købe det i en fysisk butik? For synes når jeg søger på expert, fona osv har de det i hvertfald ikke på deres hjemmeside :?[/QUOTE]

Hvorfor ikke bare købe det på nettet? Så kan du downloade det med det samme - vil jeg da tro.

Jeg ville meget gerne ha det på en cd… så hvis der skete noget med computeren, så gik programmet ikke tabt… :slight_smile: Køber det gerne over nettet, men som Cd og ikke download.

Har du ikke en brænder? Jeg downloader programmet (også meget store ting) og brænder med det samme en sikkerhedskopi - alternativt lægger en kopi på en ekstern harddisk. Og det er som regel lidt billigere på den måde.

Nej har ingen brænder eller ekstern harddisk… :frowning: For så ville det jo ikke være noget problem at downloade det… Ved du hvor man kan købe det som en cd?

Nej - det program findes ikke til Mac, så jeg har ingen erfaring med det.
Jeg troede faktisk der var et CD-drev/brænder i alle computere? Måske er det kun i Mac-verdenen :gruble:

[QUOTE=Ann R;581368]Nej - det program findes ikke til Mac, så jeg har ingen erfaring med det.
Jeg troede faktisk der var et CD-drev/brænder i alle computere? Måske er det kun i Mac-verdenen :gruble:[/QUOTE]

Der er skam cd drev i min computer, men jeg ville så skulle ud og ha fat i et brænder program oven i paint shop pro, så ville helst undgå den udgift også jo…

Okay? I min verden er en computer født med sådan noget, men hvad ved jeg :øhmm:
Håber du finder det :slight_smile: