Hvor klager jeg

Jeg vil godt klage over at min madskål ikke kan bruges som trampolin / springbræt:

Det stod der altså ikke noget om der hvor min mor købte dem. Hvor skulle jeg dog vide fra at sådan en ikke kan holde til at en lille bitte bimse lander i den :frowning:

Du må helt klart klage til forhandleren:gal: (du ved hende med den farlige røde gæst:høhø:) - den slags bør helt bestemt stå i varedeklarationen!:regler:

Jeg tillader mig at fralægge mig ansvaret!!!
Der står INTET i produktvejledningen om madskåle, at de også skal kunne bruges som trampoliner, så når tingesten går i stykker fordi en let og elefant bimse vælger at mellemlande der, så må det skyldes fænomenet “Forkert Brug” - og det kan altså aldrig være mit problem!

Men jeg præciserer gerne… MADskåle skal, som navnet mere end antyder, bruges til MAD - de kan ofte også bruges til vand eller måske lidt snacks eller slik til mennesker… hvad de IKKE kan bruges til er trampoliner!

-LOL

:lol::lol::lol:

:tihi:

jamen jeg prøvede bare at spise med bagpoterne, det har jeg nemlig set min “gamle” onkel Gismo gøre. Han kunne gå på 4 frikadeller

[QUOTE=Ann K;628943]Jeg tillader mig at fralægge mig ansvaret!!!
Der står INTET i produktvejledningen om madskåle, at de også skal kunne bruges som trampoliner, så når tingesten går i stykker fordi en let og elefant bimse vælger at mellemlande der, så må det skyldes fænomenet “Forkert Brug” - og det kan altså aldrig være mit problem!

Men jeg præciserer gerne… MADskåle skal, som navnet mere end antyder, bruges til MAD - de kan ofte også bruges til vand eller måske lidt snacks eller slik til mennesker… hvad de IKKE kan bruges til er trampoliner!

-LOL[/QUOTE]
Hmm! Burde det så ikke stå på produktbeskrivelsen :?
… ligesom det i Amerika for at undgå senere erstatningskrav skal stå på microbølgeovne, at de ikke kan bruges til at tørre katte i.

[QUOTE=Ann K;628943]Jeg tillader mig at fralægge mig ansvaret!!!
Der står INTET i produktvejledningen om madskåle, at de også skal kunne bruges som trampoliner, så når tingesten går i stykker fordi en let og elefant bimse vælger at mellemlande der, så må det skyldes fænomenet “Forkert Brug” - og det kan altså aldrig være mit problem!

Men jeg præciserer gerne… MADskåle skal, som navnet mere end antyder, bruges til MAD - de kan ofte også bruges til vand eller måske lidt snacks eller slik til mennesker… hvad de IKKE kan bruges til er trampoliner!

-LOL[/QUOTE]

Den gik altså ikke i USA … :nix:

Vil I råde mig til at lægge sag an :gruble:

Jeg kunne jo være kommet alvorligt tilskade :muhaha:

[QUOTE=Ann K;628943]Jeg tillader mig at fralægge mig ansvaret!!!
Der står INTET i produktvejledningen om madskåle, at de også skal kunne bruges som trampoliner, så når tingesten går i stykker fordi en let og elefant bimse vælger at mellemlande der, så må det skyldes fænomenet “Forkert Brug” - og det kan altså aldrig være mit problem!

Men jeg præciserer gerne… MADskåle skal, som navnet mere end antyder, bruges til MAD - de kan ofte også bruges til vand eller måske lidt snacks eller slik til mennesker… hvad de IKKE kan bruges til er trampoliner!

-LOL[/QUOTE]

Helt ærligt, så er de jo totalt ubrugelige!

Øv, det var da penge lige ud af vinduet :ihhaltsåå:

[QUOTE=Ann K;628943]Jeg tillader mig at fralægge mig ansvaret!!!
Der står INTET i produktvejledningen om madskåle, at de også skal kunne bruges som trampoliner, så når tingesten går i stykker fordi en let og elefant bimse vælger at mellemlande der, så må det skyldes fænomenet “Forkert Brug” - og det kan altså aldrig være mit problem!

Men jeg præciserer gerne… MADskåle skal, som navnet mere end antyder, bruges til MAD - de kan ofte også bruges til vand eller måske lidt snacks eller slik til mennesker… hvad de IKKE kan bruges til er trampoliner!

-LOL[/QUOTE]

Hvordan sådan mere præcist forestiller du dig så, at man skal hoppe i sin mad?? :gruble:

Man skal måske lægge maden ud på gulvet, før man kan hoppe på den :doh: :dokdok:

Og mig der troede, at det var en madskål :høhø: …og så var den bare til pynt :tihi:

[QUOTE=Charlotte Oeh.;629174]Hvordan sådan mere præcist forestiller du dig så, at man skal hoppe i sin mad?? :gruble:

Man skal måske lægge maden ud på gulvet, før man kan hoppe på den :doh: :dokdok:[/QUOTE]

Tja… det fungerer vældig godt for Brian… jeg er sikker på at han gerne giver et kursus i “Foderspredning og vaden rundt i det bagefter - trin 1 til 10 med indlagte øvelser”…

Og mig der troede, at det var en madskål :høhø: …og så var den bare til pynt :tihi:

Hvis noget skal være til pynt, så skal det da være en smule pænere end de der skåle :smiley:
Okay… smag og behag - men jeg har dem kun for deres praktiske funktion… Nemlig for at de kan være MADskåle, som sikrer at katttens foder nu også bliver i skålen og ikke ligger spredt ud over det halve hus :wink:

[QUOTE=Ann K;629189]Tja… det fungerer vældig godt for Brian… jeg er sikker på at han gerne giver et kursus i “Foderspredning og vaden rundt i det bagefter - trin 1 til 10 med indlagte øvelser”…

Hvis noget skal være til pynt, så skal det da være en smule pænere end de der skåle :smiley:
Okay… smag og behag - men jeg har dem kun for deres praktiske funktion… Nemlig for at de kan være MADskåle, som sikrer at katttens foder nu også bliver i skålen og ikke ligger spredt ud over det halve hus ;)[/QUOTE]

Ja, ja - forklaringer har du masser af :cool:

Det lyder da pænere end at fortælle kunderne at JEG altså har en kat, der er så velopdragen at den kan finde ud af at bruge sine ting på en ordentlig måde :engel:

Det har jeg såmænd kun en fornuftig bemærkning til: Blommekompot :ups:

Åh I er herlige! Super tråd :klapper:

Er du da helt vanvirtig kone… i en perserpels!!! :yikes:

Det er rigeligt at jeg skal pille rester af hindbær ud af kræets krave :slight_smile:

[QUOTE=Ann K;629229]Er du da helt vanvirtig kone… i en perserpels!!! :yikes:

Det er rigeligt at jeg skal pille rester af hindbær ud af kræets krave :)[/QUOTE]

Nu er det jo lige før, at jeg igen må udbede mig et foto :høhø:

Semilanghår er måske en tand bedre end langhår, når det kommer til bær

  • kompot og/eller råsyltning.

PS. Jeg håber sandelig trådstarter stadig læser med, for det er
overordentlig relevant i forhold til klagen - det er ganske vist :slight_smile:

Jeg ved ikke om trådstarter stadig er med … eller har valgt at surmule og forlade forum, fordi jeg nægter at erstatte pgr den forkerte brug…
Men der er tale om en semi uden blommekompot og i en madskål… bare så vi er helt klar på, hvad vi lige taler om!

[QUOTE=Ann K;629243]Jeg ved ikke om trådstarter stadig er med … eller har valgt at surmule og forlade forum, fordi jeg nægter at erstatte pgr den forkerte brug…
Men der er tale om en semi uden blommekompot og i en madskål… bare så vi er helt klar på, hvad vi lige taler om![/QUOTE]

Sorry, Ann - jeg kan ikke læse dit indlæg om semi uden blommekompot og
i en madskål, du er nemlig blevet sat på ignorer, fordi du svarer noget helt
andet end det, jeg og andre forventer, du skal svare.

Længere er den såmænd ikke :cool: