Hvor klager jeg

jeg har aldeles ikke forladt noget som helst, men jeg har undersøgt min sarte poter for skader.
Hvis jeg kigge rigtig godt efter kan jeg se en rift samt der mangler med garanti nogle hår også.

Uha det bliver dyrt det her.

Thane sagde selv at kyllinger skal lære at flyve før man kan spise dem, hvordan havde du ellers tænkt at jeg skulle klare den side af sagen? Kan jeg måske gøre for at mine kyllinger kommer på dåse?

Hcvorfor skal Thane nu blandes ind i en diskussion om blommekompot i madskåle???
Det er da at fordreje tråden helt vildt!!! :thumbdown:
Jeg fristes til et billede… jo vent… det kommer om et øjeblik…

Jo… her kommer så en semi… uden madskål, som man sikkert kan ane på billedet… Blommekompot findes i mængder…

Semisemi… hvis du forstår??? :rock:

Det fremgvår vel tydeligt, at madskålen ikke er egnet som trampolin… men sikkert vældig god til Blommekompot :thumbup:

[QUOTE=Ann K;629270]Jo… her kommer så en semi… uden madskål, som man sikkert kan ane på billedet… Blommekompot findes i mængder…

Semisemi… hvis du forstår??? :rock:

Det fremgvår vel tydeligt, at madskålen ikke er egnet som trampolin… men sikkert vældig god til Blommekompot :thumbup:[/QUOTE]

Synes da godt nok at du prøver på at krybe udenom, sådan en let og elegant Bimse skulle da gerne kunne hoppe op i maden, uden at skålen går i stykker. :venter:

[QUOTE=cæsar;629250]jeg har aldeles ikke forladt noget som helst, men jeg har undersøgt min sarte poter for skader.
Hvis jeg kigge rigtig godt efter kan jeg se en rift samt der mangler med garanti nogle hår også.

Uha det bliver dyrt det her.

Thane sagde selv at kyllinger skal lære at flyve før man kan spise dem, hvordan havde du ellers tænkt at jeg skulle klare den side af sagen? Kan jeg måske gøre for at mine kyllinger kommer på dåse?[/QUOTE]
Hvis det så blot var de fysiske skader - Du har højst sandsynligt også fået et behandlingskrævende traume pga. den chokerende oplevelse. :yikes:
I denne forbindelse skal du lige skrive dig bag øret, at du som psykisk skadet fremover ikke vil kunne stilles til ansvar for dine handlinger.

Jeg kender den bimse… og den har dælme aldrig været andet end let og eleFant!!! Så det undrer mig jo ikke at lige netop dén kat er i stand til ikke at passe ordentligt på sine ting!

Jeg kender ingen Bimsefanter altså :argh:

staks skal man mobbes bare fordi jeg er tvungen til at bo sammen med PERSERE.

Ved du måske ikke at vi bliver kaldt PRINSESSE KATTE, det ville vi jo ikke hvis det ikke var fordi vi er så elegante.

Du svarede aldrig på mit sprøgsmål ang flyveundervisning af kyllinger på dåse?

Jeg må da blankt indrømme, at salget af en madskål (uden blommekompot, men med mulighed for det til semien) ikke på nogen måde kan have noget at gøre med flyveundervisning for kyllinger på dåse!!! Helt uanset, hvad mandens bøvede kræ måske skulle have sagt!
At påstå noget lignende, er i hvertfald underlødigt og helt sikkert udenfor garantien!

[QUOTE=Ann K;629300]Jeg må da blankt indrømme, at salget af en madskål (uden blommekompot, men med mulighed for det til semien) ikke på nogen måde kan have noget at gøre med flyveundervisning for kyllinger på dåse!!! Helt uanset, hvad mandens bøvede kræ måske skulle have sagt!
At påstå noget lignende, er i hvertfald underlødigt og helt sikkert udenfor garantien![/QUOTE]

Har du aldrig set en flyvende dåsekylling? :uha:

Det sagde jeg intet om.,… Jeg kan bare ikke se, hvad den slags har med madskåle at gøre…

I må meget undskylde - men NU er jeg dødtræt, så jeg vil smutte i seng… måske det for første gang i ca en uge vil lykkes mig at falde i søvn inden kl 5 :?:S

[QUOTE=Ann K;629303]Det sagde jeg intet om.,… Jeg kan bare ikke se, hvad den slags har med madskåle at gøre…

I må meget undskylde - men NU er jeg dødtræt, så jeg vil smutte i seng… måske det for første gang i ca en uge vil lykkes mig at falde i søvn inden kl 5 :?:S [/QUOTE]

Jamen altså :uha:
Dåsekyllingen kan jo ikke bare ligge på det kolde gulv, når den skal lære at flyve vel?

[QUOTE=Ann K;629270]Jo… her kommer så en semi… uden madskål, som man sikkert kan ane på billedet… Blommekompot findes i mængder…

[/QUOTE]

Okay - hvis den der sorte bandit følger med skålen, så forstår
jeg godt, at du fraskriver dig ethvert ansvar - jeg ved, hvad jeg
taler om :tihi:

Underligt, at man kan se billedet, når nu man har Ann på ignorer :cool:

Jeg vil gerne klage over at jeg ikke kan finde et sted at købe disse ikke-trampolinskåle… de er ellers fine…

Ann K har dem :wink:

hvis du gerne vil have nogle. så kontakt Ann K. hun sælger dem :slight_smile:

[QUOTE=Mega;629276]Hvis det så blot var de fysiske skader - Du har højst sandsynligt også fået et behandlingskrævende traume pga. den chokerende oplevelse. :yikes:
I denne forbindelse skal du lige skrive dig bag øret, at du som psykisk skadet fremover ikke vil kunne stilles til ansvar for dine handlinger.[/QUOTE]

Når jeg mærker rigtig efter, så har jeg faktisk mararidt om at mine ører falde af :uha:.
Jeg er også begyndt sådan at ryste på poterne, jeg tør heller ikke løbe stærkt mere og det der med at springe er helt udelukket :yikes:.

Nøj hvor bliver det dyrt, det kommer da mindst til at koste en kylling fra opdrætter: Felina Porta. Mindre kan da vist ikke gøre det:muhaha:

Jeg føler her at vi bevæger os ud i noget “vægt-diskrimination” … den forulempede kat har nok at bearbejde, fysiske og psykiske men, samt tabet af den nydelige madskål og nu skal den stakkels kat også forholde sig til sådanne urimelige sammenligninger fra sælgers side, bare fordi den måske ikke ligner kattene i bladene. :venter:
Der er helt sikkert en sag her!

Her ses at jeg før kunne springe rigtigt højt, og jeg synes altså ikke at jeg ser at jeg se tyk ud vel:S

Du ser overhovedet ikke elefantisk ud nej. Sådan en åleslank elegant Bimse som dig.