Hvor køber man en kat?

En sund og dejlig en:)

Jeg vil gerne via min hjemmeside linke til gode hjemmesider med killinger og voksne omplaceringskatte.

Kan I ikke hjælpe mig ved at ridse de bedste op? Lister osv - gerne for racekatte også. Fx klubbers eller lignende - jeg vil dog ikke linke til opdræt direkte, da det hurtigt kan gribe om sig. Så det er lister jeg er ude efter…

Jeg kan kun lige komme i tanke om:

vildkat.dk

Britas hittekat portal

Hittekilling

Dyrenes Beskyttelse

Kattens Værn

Inges Kattehjem

Kilingelisten

Kan I hjælpe mig, så jeg er fri for at sidde og søge selv:) Også fordi jeg risikere at vælge nogle, der måske ikke er så gode fordi jeg ikke kender dem…

På forhånd stor tak

MVH

Hos diverse opdrættere :tihi:

Ja den skal naturligvis med - jeg tænkte om det er nok at linke til Felis Danica og de andre eller om jeg skal linke til alle klubberne?

Hvad siger I? Det jeg helst vil er, at gøre det let at finde jer - hvad skal jeg lægge ind for at det er nemt for hr og fru DK at finde en opdrætter?

Måske også specialklubber?

MVH

Du er godt klar over at DU for tid g evighed kommer til at skulle stå som garant for disse sider og dermed for evt køberes oplevelser med køb fra nogen af disse?

Dvs at det også er DIT ry og rygte som står på spil!
For køber købte jo kun fra XX fordi det blev anbefalet på hende der adfærdsdimsens hjemmeside… og da Mis er et ægte mandagseksemplar, så kan hende adfærdsdimsen da ikke vide ret meget om katte, så hende vil vi i hvert fald aldrig bruge og vel knap nk tal epænt om!

Du er efter min mening på vej ud på et skråplan i det øjeblik du på en professionel side begynder at anbefale noget som helst, der ikke har direkte tilknytning til det siden beskæftiger sig med!

På min egen hp har jeg henvisninger til de fire hovedklubber, Viking Cats og DKK… og jeg tror nok at disse forsvinder ved den næste opdatering :slight_smile:

[quote=Ann K;412519]Du er godt klar over at DU for tid g evighed kommer til at skulle stå som garant for disse sider og dermed for evt køberes oplevelser med køb fra nogen af disse?

Dvs at det også er DIT ry og rygte som står på spil!
For køber købte jo kun fra XX fordi det blev anbefalet på hende der adfærdsdimsens hjemmeside… og da Mis er et ægte mandagseksemplar, så kan hende adfærdsdimsen da ikke vide ret meget om katte, så hende vil vi i hvert fald aldrig bruge og vel knap nk tal epænt om!

Du er efter min mening på vej ud på et skråplan i det øjeblik du på en professionel side begynder at anbefale noget som helst, der ikke har direkte tilknytning til det siden beskæftiger sig med!

På min egen hp har jeg henvisninger til de fire hovedklubber, Viking Cats og DKK… og jeg tror nok at disse forsvinder ved den næste opdatering :)[/quote]

Enig. Enten skal du have det hele med eller nogle få som giver særlig mening for dig. Jeg linker f.eks. til mine killingekøbere hvis de har opdræt.

Jeg linker jo også til kattegale selvom det er et værre sted:-) - nej pjat, det er en god pointe som jeg ikke har tænkt over. Jeg vil overveje om jeg skal fjerne nogle af dem… eller om de alle skal væk