Hvor køber man Katteurt?

Jeg har prøvet at søge, men kan ikke finde noget :S Heller ikke ved at google…men det er måske bare mig, der er en klovn til det :slight_smile:

Hvor kan man købe katteurt?

Ville selv have fat i noget i fredags, men rendte forgæves samtlige steder, så lurer lige med her :slight_smile:

Det kommer an på hvad for en katteurt du vil have.

Der er en staude der hedder Nepata Mussini - den købes på planteskolen

Katteurt har jeg købt i planteskolen, de er såmæn meget dekorative, lige indtil kattene har lagt dem flade :slight_smile: Ellers tjener de ingen formål.

Jeg har købt min i Bilka og mine ligger den ikke flad, det sørger Pips for. Hun ligger og holder om planten med forpoterne og nusser så sit hoved mod planten. Sommetider tager hun et blad i munden og går rundt med det. De andre misser har lært lektien og nusser kun let på planten eller plukker et enkelt blad.
Så med Pippis hjælp er min vokset sig stor og fin selvom den står i kattegården:):slight_smile:
Knus Elin

Ok, det jeg ledte efter var i tørret form i pose…

Eller hos Mysterycoons Petshop, jeg så nogle poser i dag ved standen i Tune :slight_smile:

Ved ikke om du plejer at handle hos zooplus, men der fulgte i hvert fald en portion med, da jeg fik denne fisk med fra reward-shoppen (den kostede 40 point) :slight_smile:

Matas sælger tørret Baldrian. Det er mine katte er helt pjattede med.
De laver denne her :rul: eller denne her :kattedans:når jeg drysser noget af det ud på gulvet.

Kommer du det i en tot vat, putter vattet i en strømpe, slår en knude og klipper toppen af strømpen af, så har du en fantastisk legedims til din kat :smiley:

Jeg tænkte det som plante :slight_smile: Tak for jeres svar allesammen - kunne da være, jeg skulle prøve at lave en baldrian-bold til ham også :slight_smile: