Hvor køber man nemt barf

Jeg sidder i Finland luge nu med en ny pige…

Hun er åbenbart meget glad for barf (ja jeg ved ikke hvorfor jeg ikke har spurgt om det før)
Men hvor kan man bestille nemt options agtig barf ( katten er glad for hjerter så jeg skal nok få købt noget kød)
Og hvordan vil i lære dem at sætte pris på tørkost

Jeg kommer først hjem med hende mandag så derfor tænker jeg at bestille noget nu her

Nogle Petworld har det, ved min lille lokale dyrehandel har bare, ellers kan man købe på nettet.
Ellers hør @tzari :slightly_smiling_face:

1 Synes om

Møllerens (specialfoder)/ Hornsyld købmandsgård har det
Granly i Billund har det vistnok også - de er en del af Vejle specialfoder, de har 3 butikker, hhv Fredericia, Vejle og Billund

1 Synes om

Zooplus har barf. Det står under hundefoder, og måske kan det ikke alt sammen bruges til katte.

Ellers får du masser af muligheder for netkøb, hvis du bare søger på barf på Google. Også flere sider, hvor de har særlige afsnit til katte.

1 Synes om

Jeg køber fra das-tierhotel.de
Husk skriv kunde nummer og bestil nummer i behandling, ellers sender han.betaling retur.

1 Synes om

Selvfølgelig er jeg lidt farvet af, at jeg arbejder hos Petworld, men Petmans Barf in One er genialt. Det er sådan nogle kødboller, man bare kan optø. De fås i flere smagsvarianter - pt. har Chi-Chi prøvet den med hest og den med kallun. :grinning: