Hvor købes bachs blomstermedicin i kbh?

Nogen der ved, hvor jeg kan købe bachs blomstermedicin i København? (Dem der virker beroligende) :? Synes ikke jeg finder nogen butik på nettet…søger nok forkert

Det har aldrig virket hos mig, men man kan i hvert fald købe det i matas i amagercentret. Eller i dyrhandlen i Amagercentret.

Ok, prøver matas :slight_smile:

Joe det virker skam udemærket - problemet er folk tror nødhjælpsdråber er til alt - så nemt er det ikke.

I dette tilfælde er de til mig og ikke mine katte :tihi: Stresser helt vildt i sociale situationer eller hvis jeg ikke har fuld kontrol over tingene. Så jeg er MEGA nervøs for udstillingen næste weekend…vil ikke smitte Artos med min nervøsitet og vil ikke stresse mig selv hele dagen (har stresset over det, siden jeg tilmeldte ham :frowning: )

Helsekostforretninger har også Bach’s dråber, hvis man spørger efter dem. Hvis du vil købe dem online, kan du -googleme “bachs blomstermedicin”:ok:

Har fundet et par steder online, men da udstillingen er den 12. juli, tror jeg ikke at jeg får dem til tiden ved online bestilling. Prøver matas og nogle helsekostforretninger på mandag :slight_smile:

pitstop for pets har dem - de bor i hillerød - de kan godt nå at sende dem inden du skal afsted :slight_smile:

Jeg har købt blomtermedicin igennem en adfærdsbehandler, men det har været noget der var specielt blandet, ud fra det jeg fortalte, og ud fra spyt/pels prøve. Jeg tror da godt du kan købe de almindelige Bach’s blomstermedicin via nettet.

Bachs Nødhjælpsdråber har jeg set i en Helsekost/økologisk købmand på et hjørne ved Israels Plads, tæt på Nørreport Station.
Man skal gå et par trin ned for at komme ind i forretningen.
Har de ikke dråberne hjemme i denne forretning, er jeg sikker på at de kan henvise til et sted der har dem.

(Er slet ikke kendt i Kbh, men var et smut forbi denne helsekost ifm et besøg i byen for et par år siden)

En hvilken som helst Matas-forretning, der er stor nok til at have en helsekostafdeling, bør altså have dem :slight_smile: Det er dér, jeg købte dem i sin tid til mine katte.

De Ukendtes Boghandel har dem, hvis du stadig søger :slight_smile:

Kig her hvad det er du har brug for - jeg vil tro det er Aspen

http://www.bachblomsten.dk/bach-1.htm

[quote=Lis Dahlstrøm;214137]Kig her hvad det er du har brug for - jeg vil tro det er Aspen

http://www.bachblomsten.dk/bach-1.htm[/quote]

Det var det det hedder -kramer kunne bare huske at navnet mindede om et ski-sportsted el.lign. :tihi: prøver matas og et par andre steder i dag :slight_smile: