Hvor købes loppemidler billigst?

Jeg er interesseret i at købe Capstar til kat og Advantage både til små og store katte online (gerne i storkøb, da forbruget til mindst 6 katte er stort) - hvor finder jeg det billigst:? Hvor køber I, der har mere end 5 katte, loppemidler henne:?

Min dyrlæge kan få Capstar og Advantage hjem til disse priser - er det billigst muligt:?
Capstar 6 tabl. kan bestilles hjem til ca. 70,- pakken (normalpris 98,-) ved min. køb af 5 pakker
Advantage kan bestilles hjem for hhv. 139,35 (katte <4 kg), normalpris 156,- og 142,- (katte>4 kg), normalpris 159,- ved køb af 5 pakker.

Jeg tjekkede priserne en gang, for når man har mange så kan det løbe op - jeg fandt ud af at min dyrlæge var billigst - maxi zoo var også billige - om det gælder landet over ved jeg dog ikke

Jeg køber advantage til hund og deler det selv op med en engangssprøjte. Det er langt billigere

1 kg = 0,1 ml.

Det virker fint herhjemme.

Man får 4 pipetter med 4 ml. i hver til ca. 230 kr. der er så til 40 kg kat i hver pipette.

Jeg køber advantage til stor hund (blå pakke) og deler også ud.

Og så køber jeg grøn pakke capstar - pillen kan deles i 4, og en kvart gives til hver kat/hund under 11kg.

Så er det pludselig ikke så slemt igen.

tror din dyrlæge vil være billigst, ellers kan www.lavprisdyrehandel.dk evt. bruges, kan ikke huske priserne i hovedet

Jeg troede det til hunde var giftigt for katte - min dyrlæge har bedt mig holde Hugo fra kattene et døgn efter han fik det mod flåter - men der er måske flere typer?

Advantage til hund og kat er det samme.

bayvantic til hunde er derimod MEGET giftigt for katte.

[QUOTE=PivC;1224887]Advantage til hund og kat er det samme.

bayvantic til hunde er derimod MEGET giftigt for katte.[/QUOTE]

Aha og det er BAYVANTIC jeg har her - så faldt femøren hos undertegnede :slight_smile:

Godt :slight_smile: Det må du endelig ikke give til misserne

med24.dk

Jeg bruger også Advantage til stor hund her.

Indholdet er det samme som til kat…og vi har gjort sådan i mange år…altså KUN når vi opdager et loppeangreb…og der kan godt gå et par år imellem :slight_smile:

Det ser ud til, at min dyrlæges priser er de billigste :ok:
Vi behandler også kun mod lopper, når vi ser dem på kattene, fordi vi ikke har en loppespytsallergiker for tiden:thumbup: Standard procedure er en Capstar til hver kat med levende lopper og Advantage til alle kattene i nogle måneder. Det er mindst 5 år siden, vi sidst har set lopper på kattene (dengang havde vi en loppespytsallergiker:brist:) - men der er uden tvivl lopper i haven :slem: Denne milde vinter trives lopperne fint i :thumbdown:

Køber Advantage til store hunde på webapoteket

og ellers så har Olivers lige nu tilbud på loppemidler

[QUOTE=Coon Danica;1224958]Jeg bruger også Advantage til stor hund her.

Indholdet er det samme som til kat…og vi har gjort sådan i mange år…altså KUN når vi opdager et loppeangreb…og der kan godt gå et par år imellem :)[/QUOTE]

Har også kun haft lopper en gang :slight_smile: Hunden fik det mod flåter en gang imellem i forår /efterår. Sjovt nok har mine ikke lopper - kun narrestregelopper :smiley:

Ha ha…dem er mine også fyldt med…men…der er ingen kur mod det :høhø:

Jeg har en loppespytsallergiker så mine katte behandles med advance til stor hund. Hundene behandles pga. flåter - de små pokkers djævle! de kan ødelægge livet for en hund, skal ikke risikere flere flåt angreb. Og nej man kan ikke vaccinere sig ud af alt

Sidst købte jeg på alttilhundogkat fordi de havde gratis fragt så svarrede det sig bedst

Jeg tror ikke du finder capstar billigere andre steder… De koster 77kr i personaleshoppen fra mit arbejde, dvs den pris apotekerne køber dem for fra grossisten… Så 70kr må være billigt. Advantage priserne virker også ret lave fra din dyrlæge

til jer der køber Advantage og deler det op - hvordan opbevarer I så resten til næste gang? mange gode råd her :thumbup:

jeg købe så det passer med at jeg ca. bruger en pipette til alle kattene når den er delt. evt. rester ryger ud. I dit tilfælde med 2 burmesere ville jeg købe den lyseblå med 1ml pipetter. går ikke ud fra dine tøser vejer mere end 5 kg stykket? en vejer måske 3 kg og en vejer 4kg Så ville jeg smide de sidste 0,3 ml ud.

I et lufttæt glas jeg også køber samme sted.