Hvor længe ville I mene vi skal holde killingerne i det samme rum?

Når vi får killingerne tænker jeg, at vi vil holde dem i et enkelt rum (stuen) indtil de er faldet til og har helt styr på hvor kattebakken er.

Men har I nogen tommelfingerregl for hvor længe killinger bør holdes i samme rum når de flytter ind, altså hvor længe der går før man kan lade dem have adgang til hele huset?

Hvis ikke du har andre katte, så ville jeg blot indkøbe nogle flere kattebakker og sætte velvalgte steder, så burde de nok kunne finde ud af at slå sig løs i hele huset, og stadig nå på toilettet i tide.

Vi bor i en lille 2. vær, så der er desværre ikke plads til en masse kattebakker…

Hvis det “kun” er en 2 værelses, så ville jeg da mene at de sagtens kan nå på toilettet i en alder af 12 uger.
Vis dem hvor bakken er når de ankommer, og hvis de går søgende omkring og miaver lidt, så forsøg at sætte dem i bakken, for det kan være de skal tisse.

Jeg plejer at holde dem i et rum indtil de går rundt med høj haleføring. derefter er der adgang til hele herligheden

Ok, tak :tak:

Hvis vi kun snakker en 2 værelses, ville jeg bare give dem hele lejligheden fra start :slight_smile: