Hvor langt kan "vi" nå (cert)

jeg har siddet og talt på fingre…

1. udelandske i tyskland det sidste CACIB (så skulle han gerne være I.C.)
    det vil så sige (forudsat han får et cert til alle udstillinger vi tager på i år)
    1 tysk mere samt 6 danske…
    1 i Horsens
    2 i Ålborg
    1 i Kolding
    2 i Billund
    men jeg er altså en idiot til at finde rundt i hvilke titler der opnås …giver det nogen titel, eller skal vi samle videre til næste år ? … håber en eller anden kan hjælpe

Det kommer an på om du blander et tredie land ind i det :slight_smile:

Som din liste her ser ud, vil han blive Grand International Champion med sit første certifikat i 2009.

Når han bliver IC er næste titel GIC.
Den kræver 6 CAGCIB i 3 lande fra 3 forskellige dommere ELLER 8 CAGCIB i 2 lande fra 4 forskellige dommere.

Som GIC er næste - og sidste - titel så EC.
Den kræver 9 CACE i 3 lande fra 3 forskellige dommere ELLER 11 CACE i 2 lande med 6 forskellige dommere.

Jeg bruger selv “den langsomme” med flere certifikater, fordi jeg indtil videre ikke har orket andet end Danmark og Tyskland.

…med samme held som du lægger for dagen i dit indlæg bliver Junior GIP i Kolding -jegkrydser

Totalt urelevant, men hold da op…

Læste lige mit indlæg igennem…og det lyder rent faktisk som om jeg ved hvad jeg taler om -what

Det er åbenbart farligt at begynde at udstille racekat -rulleøjne

Tak Tina… jeg spørger sikkert igen, for det, er noget af det, der bare ikke hænger fast…

Det gjorde det heller ikke for mig, men nu har jeg skrevet det ned på en seddel jeg har liggende i min kalender :stuck_out_tongue:

DARAK har en super side, hvor tingene står rimelig nemt forklaret, synes jeg;

http://www.darak.dk/Information/InfoHvadBetyder.htm