Hvor mange er sikker på at komme til retssagen mod CK?

Hejsa!
Ja, jeg starter denne tråd fordi Brita og jeg er interesseret i at vide hvor mange af Jer der er 100% sikre på at I vil møde op til retssagen mod CK? Det
er mest fordi vi håber på at kunne skrabe mindst 30 sammen og gerne mange flere. Vi håber også at pressen og måske TV vil dukke op. Det er på tide at vi slår et slag for kattene, som jo stadig ikke har deres egen lov.

Det er Tirsdag d. 1. feb. kl. 9.00 der føres sag mod Charlotte Kofoed i Houlbjerg i Retssal B (der hvor de to andre sager også er ført)…d.v.s den store retsbygning med arresten og parkeringspladsen foran.
Adressen er Møllestræde 8 i Randers.

Jeg har selv i sinde at møde op sammen med min mor.

Helle har styr på aviserne.
Jeg har kontaktet TV2, Min Ven katten og Dyrenes Beskyttelse og Christian H. Hansen (han har så ikke svaret tilbage og det gør så han får endnu en mail) :tihi:
Hellemose ved jeg har styr på Inges Kattehjem.
Kom frisk folks!:hjertehop:
Dette er den ultimative chance for at vise omverdenen, vi mener der skal straffe til når man misrøgter dyrene.
Måske OG forhåbenlig kommer den aldrig igen.

èn spurgte mig den anden dag OM der skulle laves et Banner.
Jeg ved det ikke.
Jeg syntes vi siger mest ved at vi er mange.

Jeg kan forøvrigt fortælle myndighederne virkelig mener dette alvorligt og der er indkaldt vidne(r) der står for det faglige.
Så katteverdenen bør også vise deres mishag med den slags mennesker der giver dyrene forhold, de dør af.

Hvor ville jeg bare så meget komme forbi. men der er lige lovligt langt for mig desværre. men mine tanker er med hos jer.

Hvis jeg kan finde kørelejlighed med enten Nemador (gitte) eller PiaB kommer jeg, dagen er sat af til det.

MVH
Gitte

Jeg går og venter på skema ifht at vide om jeg kan komme eller ej. Det er planlagt. Og ved TineL har taget fri til det.

Jeg kommer 100 % !!!

Jeg bor i Randers, så hvis der er brug for en ledig soveplads, har jeg en sofa.

Jeg håber og tror, at vi bliver mange, og alt VI derfor har mulighed for at tale for dyrene, når de jo ikke selv kan sige fra.

I’ll be there :thumbup:

jeg/vi vil hellere end gerne møde op, men da jeg muligvis har en jobsamtale den dag om formiddagen er det usikkert. samtiddig er jeg lige p.t osse på kursus hver tirs og tors og der skal virkelig være en god grund til ikke at møde op på det kursus.

MEN det er ikke med min gode vilje hvis vi ikke møder op i randers den dag og som brita sagde til mig i lørdags, så har jeg bare at møde op, for jeg fylder for 2:p

Jeg kommer og slæber måske min veninde med.

jeg går også bare og afventer skema… men der kan gå helt indtil d. 17. januar før jeg får det…
hvis ikke vi har eksamens-relateret undervisning, så kommer jeg!
(vi har desværre ofte noget undervisning der er obligatorisk, for at gå til eksamen)

Kære Tina.

Jeg kan desværre ikke, da tirsdag er min stor-møde-dag, ellers ville jeg meget gerne være mødt op.

Jeg regner bestemt med både Mogens og jeg kommer den dag.
Knus Elin

Bliver desværre nød til at melde fra pga helbredet:(
Håber på at hun langt om længe bliver frataget retten til at holde dyr.

Dorte, jeg og Hanne kører sammen så vi kommer ihvertfald:)

Jeg kommer og jeg henter Solveig så vi kommer 2

[quote=PiaB;532454]jeg går også bare og afventer skema… men der kan gå helt indtil d. 17. januar før jeg får det…
hvis ikke vi har eksamens-relateret undervisning, så kommer jeg!
(vi har desværre ofte noget undervisning der er obligatorisk, for at gå til eksamen)[/quote]

Ja, det er lige netop også sådan jeg har det. Jeg ved dog ikke hvornår vi får vores skema, for sådan noget kunne nat.au ikke drømme om at offentliggøre - hvorfor gøre det nemt for de studerende :dokdok: Nu kan jeg i stedet gå ind på deres hjemmeside og kigge hver dag… Men jeg håber snart det kommer, for vi starter undervisning d. 24.

ja ok - vi får vores skema senest 14 dage før undervisningsstart - så i princippet så burde vi have det på mandag faktisk…

Pia - Ja, og havde vi sådan nogle regler, så burde vi have fået det i mandags… :S

Hvis intet går galt…såsom sne:venter: og ligende…regner jeg med at trille ned af grusvej kl. bæ for at være i Randers kl. 8.30:)

HEY jeg så lige at 1. februar er i uge 5 = min vinterferie!

Så jeg kommer! :ok: