Hvor mange er sikker på at komme til retssagen mod CK?

Pia - Vinterferie?! :yikes:
Heldige asen :høhø:

[quote=Eife;532644]Pia - Vinterferie?! :yikes:
Heldige asen :høhø:[/quote]

ja eller den uge vi har til “modulforberedelse til næste modul”… har en uge i mellem hvert modul til den slags… og skal man ikke til reeksamen, så bruger man som regel tiden på ferie :smiley:
jeg tror noget af min “studieforberedelse” skal på misse-nusse-besøg blandt andet - det er da også studieforbredelser :muhaha: :engel2:
har endda 1½ uges “ferie” - totalt nice! aflevere opgave onsdag i uge 4 og skal møde mandag i uge 6 :juhu:

Pia - Nice nok, sådan noget har vi slet ikke :slight_smile:

Hej, jeg kender ikke personligt denne CK, men da jeg kommer en del sammen med et andet medlem her fra KatteGale har jeg hørt rigeligt. Jeg er forfærdet over det jeg har hørt om CK, og dennes måde at behandle katte på og jeg håber at det danske retssystem kan komme til bunds i det og virkelig tage skrit til beskyttelse af kattens tarv. Jeg starter på nyt arbejde den 31/1 og mener ikke det vil sende et godt signal at bede om en fridag den første uge, så jeg er desværre forhindret i at komme, men jeg tænker på jer og ser frem til at høre hvordan det er gået. Venlig hilsen fra FætterFyren.

Med forbehold for at der skulle komme noget totalt uventet i vejen (sygdom, dødsfald i familien, indkaldelse til møde med det offentlige) så kommer jeg helt sikkert.

Og jeg har en sofa eller alternativt en dobbeltseng med plads til 2 hvis nogen mangler overnatning. Kan også tilbyde en kop kaffe/the/sodavand og måske lidt fællesindkøbt kage fra vores supergode bager til at få varmen på bagefter.

Men…jeg kommer :ok:

Jeg har prøvet at få min hjerne til at tælle…et umuligt stykke arbejde p.t., MEN…de der har tilkendegivet de kommer eller vil gøre alt for at komme…herinde fra og i al almindelighed til mig…får jeg det til ca. 25-26 personer.
Selv ældste sønnemand vil prøve at få fri…han er virkelig en sød knægt:wehuu:
Målet er minimum 30 for vi skulle gerne fylde i TV-avisen om aftenen:tihi: og i salen mens det hele står på.
Dommere er også mennesker og det gør indtryk vi er mange…tro mig :slight_smile:

jeg tænker om ikke en tråd på kattegalleriet kan få de sidste i hus ???

hvem opretter en sådan tråd

Jeg har lavet en åben afstemning om det, så Brita måske kan få lidt overblik :slight_smile:
[ame=“http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?t=26478”]Afstemning[/ame]

Jeg kommer og Jan fra stiften har svaret, at det gør de også (pressen)

Jeg nævner lige her at jeg har taget fat i min far han er journalist og nyhedsoplæser på radio ABC i Randers han har lovet mig et indslag :slight_smile:

Ved ikke endnu om han vil nævne det på dagen eller om har tager den i opløbet?

Men der kommer noget der er lovet :slight_smile:

Øv, øv, øv!!! Jeg kommer ikke, jeg har første arbejdsdag i London den dag… Det er så træls!!

Jo flere jo bedre. Området udenfor retssalen er ikke så stort, så der vil blive fyldt godt op med mennesker som kæmper for dyrene.

Det er også vigtigt at huske at dette ikke (kun) er et ‘angreb’ på CK med også mod alle andre som kunne finde på noget lignende, og dommen skal sætte en standart som siger det ikke er OK på nogen måde!!

Jeg mener faktisk dommeren nævnte noget med at vi var mange som var mødt op sidste gang (eller var det sidste gang igen…)

Jeg syntes det er flot at der er så mange der møder op.

Desværre har jeg ikke selv mulighed for at komme,men hvor er jeg stolt af at kende( ihvertfald nogle af jer) sådan nogle som jer.:thumbup::thumbup:

Hilsen Sanne

Jeg kommer, og min mor har taget fri, så hun kommer også :thumbup:

Hmmm skulle man se at indfange en Orange-dagsbillet :?
Er der andre herovrefra, der er friske på sådan en udflugt?

[quote=MiSi;533092]Hmmm skulle man se at indfange en Orange-dagsbillet :?
Er der andre herovrefra, der er friske på sådan en udflugt?[/quote]

kanon ide, jeg håber der kan komme en håndfuld eller flere mere fra den store Ø

[quote=MiSi;533092]Hmmm skulle man se at indfange en Orange-dagsbillet :?
Er der andre herovrefra, der er friske på sådan en udflugt?[/quote]

Det kan da være der er nogen der kører der kan have dig med :slight_smile:

[quote=MiSi;533092]Hmmm skulle man se at indfange en Orange-dagsbillet :?
Er der andre herovrefra, der er friske på sådan en udflugt?[/quote]

Jeg ved der er tre andre ovre fra øen der kommer, så måske du kan få en plads i den bil. Hanne P er vist en af dem :slight_smile:

Vi kører fra, kalundborg - tølløse også ud og henter Hanne :slight_smile:
Der er vidst plads til 1 eller 2 mere, så skulle nogen have lyst til at komme til tølløse kan i komme med derfra:)

[quote=MiSi;533092]Hmmm skulle man se at indfange en Orange-dagsbillet :?
Er der andre herovrefra, der er friske på sådan en udflugt?[/quote]

Hvis du gør - så har du bare at have 15 minutter (eller lidt mere) til en bid mad og lidt missenus :tihi:

Ville det være en god idè at bruge facebook i oplysnings-øje-med.
Jeg kommer der nærmest ikke (kan ikke nå alt), så jeg kender ikke værktøjet’s brugbar-hed lige i dette tilfælde.
I der bruge Facebook meget…er det en god idè?