Hvor mange forum er i på

der handler om katte

Jeg har tilmældt mig op til flere men kommer ikke ret mange andre steder end her. Jeg syntes det er nok for mig, men jeg opdrætter jo heller ikke og har ikke samme behov for at suge viden til mig.

for mange :stuck_out_tongue:
mvh Camilla

3 med der her

3 rene kattefora og to hvor det er blandet snak om dyr :slight_smile:

hmmm, Kattegalleri, Katteforum (0 indlæg), Skforum (1009 indlæg), Katte i Fokus (116 indlæg), Mit-katteforum (245 indlæg), Kattegale (548 indlæg), Racekattens Forum for medlemmer, fritid.dyr.kat (har aldrig deltaget), dyrenes-forum (et par indlæg), og nogle danske og udenlandske yahoo-grupper.

Orv og der findes også nogle Facebook-grupper om katte - har dog kun ledt efter og fundet MCO-grupper derinde. Tror vist ikke jeg er medlem af nogle derinde.

Og så et par groupcare mailinglister…

Men det var så kun kattespecifikt selvfølgelig. :stuck_out_tongue:

Jeg vil også skrive alt for mange…

jeg er her :smiley:
SK forum… ikke ret tit.
Kattegalleriet… ikke så meget som her inde
Mit katteforum hmm en gang imellem
katte-forum ikke så tit…
et lille forum, hvor det ikke kun handler om katte…
missebanden heller ikke så tit…

og så et par stykker som jeg sådan set ikke er inde på

jeg er på 3 katteforums

missebanden
kattegale
kattegalleriet

forsøger at nå dem alle 3, men det kniber desværre lidt

DeKatten
Skforum
Kattegalleri
Katte-forum
Mit-katteforum
Katteifokus
Missebanden
debat.jubii/katte

og her :slight_smile:

De fleste lurer jeg på dagligt, men det er ikke dem alle jeg skriver på hver dag. Jeg er mest aktiv på DeKatten og Skforum.

Jeg er kun her som deltager, men har også konto hos missebanden og kattegalleri - der kigger jeg dog ikke ind :slight_smile:

jeg er selvsagt mest herinde :slight_smile: det er det eneste sted jeg skriver og er aktv

Kattegalleri har jeg en konto på fordi der sommetider kommer referencer herinde fra

Missebanden har jeg ikke været på siden 3-4 dage efter de lancerede men har en konto og har da også lavet den pålagte personbeskrivelse man skal lave for at få lov at have en profil, men har ikke brugt den siden :slight_smile:

tror også nok jeg har nogle på katte-portalen men er ikke sikker :slight_smile: husker det ikke præcist :slight_smile:

-kramer

Uha jeg har kun tid til jer herinde næsten :smiley: :smiley:

Jeg har lige oprettet mig på KG igen men er der kun når der bliver råbt hjælp -sorry
Missebanden oprettede jeg mig på, men valgte at slette mig hurtigt igen
Sk Forum er jeg inde på ca 1 gang om ugen.
Katte I fokus er der aldrig

Jeg er allermest her. Lidt på MisseBanden og KG mest for at tjekke pb’er. Jeg er oprettet på andre fora, men har ikke været aktiv derinde så længe jeg kan huske tilbage.