Hvor mange gemmer hun på?

Sine skal nedkomme Ca 8 Juni, hun har taget 1870 gram på siden parring…

Billederne snyder lidt da hun ikke har lagt sig helt på siden, men faktisk stadig ligger halvt på “maven”…

Billederne er taget for en lille uge siden (hun er ikke særlig fotogen pt :joy:)

3 Synes om

Så er hun da lidt pukkelrygget :uha:

4 siger jeg.

5 stk :heart_eyes:

Jeg gætter også 5 - 3 i den side vi ser, hvor hun ligger på maven :wink:

Jeg tror også på 5 :slight_smile: Meen lad os sige 6, nu andre har budt på det :slight_smile:

5

7 :hoho:

Jeg hopper på lykkes hold og siger 7 fed killinger :breakdance:

Vi forventer hun gør familien ære og lægger mindst 6 :wink:
VH
Susanne

Det er altså fælt store kuld, når nu man (læs jeg, Mads håber på flere) egentlig bare gerne ville have en 2-3 stykker :joy:

Gætter også på 5 killinger.

Tænker så også det bliver et ulige antal… Hun er mega “skæv”, buler noget mere ud i den ene side end den anden…

Hvis der ikke er mange i kuldet så er de store - godt nok noget af en mave hun har fået sig.
Pøjpøj med dem, uanset antal :wink:

1 Synes om

Ja de skal være noget store hvis ikke der er mange… Men altså mor og mormor til hende har jo lige født nede ved @Susanne_W og der er 12 killinger på de to kuld, så det skulle ikke undre mig om der kommer et helt fodboldhold

1 Synes om

Med et par udskiftere? :tihi:

Nej nej ingen udskiftere :stuck_out_tongue:

Sine nåede at tage 2120 gram på, hun fødte i går 6 fede killinger… Fandme godt jeg er vant til ikke at få søvn, for hver gang jeg forsøgte at gå begyndte sine at pibe… Så endte med at sidde på gulvet ved hende hele natten, og det til trods for at hun altså var færdig med at føde…

IMG_20190607_065513

21 Synes om

Stort tillykke :flag: med kuldet. :thumbup:

1 Synes om

Tillykke med 6lingerne og at Sine klarede det så flot - mens hun blev holdt i poten :wink:

1 Synes om

Sine ved vist lige, hvordan hun kan sno sig om sin pote :wink:

Tillykke med de 6 :heart_eyes:

1 Synes om