Hvor mange har fået and i dag

Hurra for de pædagogiske måltider på arbejdet:rock:

I dag stod menuen selvfølgelig på andebryst og ris a la mande:thumbup:

Super god mavepine af at spise for meget:tihi:

Tine

Vi fik and i aften. Det plejer vi ellers ikke at få Mortensaften, men jeg fik lige lyst til det i år. Så den ene af sønnerne kom og hjalp med at spise kræet. Uha det var guf, og der er rigeligt til i morgen også -savle

Æv æv æv mangler-en-stamper-i-gulvet-smiley
Men fik da ribbensteg - eller rettere rester fra i går. ELSKER ribbensteg.

Jeg har så “hjulpet” statistikken, for jeg har både fået det på arbejde til frokost og hos mine forældre til aften :smiley:

Skulle have haft and… men måtte aflyse alle aftaler pgr den forbistrede feber :frowning:

SÅ jeg har forkælet mig selv med en omgang kærnemælkssuppe med resten af ribsene fra havens buske… ganske udmærket :rock:

Rapanden bliver så nok i stedet spist mandag… hvor Jan er hjemme og kan være med :slight_smile:

Vi har fået risengrød :rock:
Jeg kan ikke tåle andefedt … min galdeblære går fuldstændig amok, hvis den udsættes for det :S

Ingen and i dag - gider ikke lave det på en hverdag (og var desuden til bestyrelsesmøde (arbejde), så var først hjemme kl. 20 …). Men jeg har købt en and, som vi skal have fredag - blev jo helt inspireret af tråden om opskrifter fra forleden :slight_smile: Jeg er ellers ikke så meget til and, men manden synes det er fantastisk, og jeg kan bare spise noget brystkød, det er OK!

nej, vi har fået kotelleter :slight_smile:

Jeg har ikke fået and i aften, men fik det til frokost på arbejde og det var dejligt som altid :savle:

Vi fik ikke and. men fyldte peberfrugter mums

jeg fik det så ikke til aften men havde hele familien til and i lørdags i den anledning…

men tillod mig at trykke ja alligevel :slight_smile:

Nope ikke her… vi har været i Tivoli til Lysfest… (forpræmire)

og der spiste vi Ribben ummmm mumme mums… og hvidløgs pomfritter på ValHalla…

og hold da op hvor er der smukt derinde

Nej men kattene har fået vådmad med and…:høhø:

Næh - Morten og hans aften er aldrig noget jeg rigtig har fejret :sorry: