Hvor mange holder avis?

Ja som overskriften antyder så kunne jeg godt tænke mig at vide hvor mange der rent faktisk holder avis og får den bragt til døren hver dag eller evt kun i weekenden?

Vi køber Daily Mail hver dag når vi er her og diverse aviser når vi er i DK.

Jeg gør ikke.
Jeg har dem gratis i papirudgave på arbejde (biblo), og ellers læser jeg netaviserne.

Papirudgaven er jo alligevel sprængfyldte med gamle nyheder.

ikke mig :slight_smile: jeg holder mig til div. netudgaver.

Jeg gør ikke.
Syntes de er alt for dyre i forhold til hvad jeg læser i dem.
Jeg vil hellere købe et par ugeblade.:slight_smile:

Vi for børsen hver dag, den ville jeg ikke kun undvære. Der er rigtig meget godt i den.

Ikke mere , da mine bedstemor levede delte vi aviser med hende og mine forældre .
Nu deler mine forældre med en nabo. Og ja vi kommer ikke forbi mine forældre hver dag mere , og køre ekstra efter dem vil vi ikke . Så det er net udgaver. Men når vi kommer forbi mine forældre og de er færdig med at læse i dem , snupper jeg da dem gerne med hjem :cool2:

Jeg gør ikke.

Jeg får heller ikke den lokale gratis Ugepest da jeg har “reklame/avis nej tak” mærke på postkassen.

Jeg får Børsen hver dag på job, men ellers bruger jeg epn.dk

Igen aviser her.
En enkelt avis på net får jeg mail fra når der er sket noget nyt, og det læser jeg faktisk heller ikke.
Får de lokale aviser som er gratis, og det er yders sjællent jeg får læst dem.

Horsens Folkeblad leveret til døren hver dag, læser Jyllands Posten hver nat ved 3-tiden, når jeg er på arbejde og den leveres frisk fra tryk :wink: På fridage tager jeg den på nettet. Helt undvære en papiravis kunne jeg ikke…
VH
Susanne

Vi holder Politiken og får den hver dag i postkassen. Min mand er god til at få den læst, mens jeg mest bare får bladret lidt i den til hverdag. I weekenden er jeg bedre til at få kigget den. Og da vi holder Politiken får vi det lokale dagblad med også. Frederiksborg amtsavis hedder der vist. Nå ja, og så får vi to lokalaviser og Søndagsavisen.

de eneste aviser vi holder er de ugentlige gratis aviser som er lokalavisen og århus onsdag. har tidligere holdt århus stifttidende og jyllandsposten. men nu læser jeg dem på nettet istedet

Vi får hver dag Vejle Amts Folkeblad. Det er ikke ret tit, jeg rent faktisk får den læst, men jeg vil nødigt undvære den alligevel. Det er her, jeg kan få de lokale nyheder, og den hører ligesom bare til.

Venligst
Dorthe

Berlingske her hver morgen i postkassen :slight_smile:

Har abonneret på Politiken lige siden jeg flyttede hjemmefra, og vil bestemt ikke undvære! :ok: Tænk at spise morgenmad uden at læse avis til. :yikes: Desuden abonnerer vi på Weekendavisen, der heldigvis kun kommer 1 gang om ugen, for der er godt nok meget læsestof i den. :slight_smile:
Vi får også de 4-5 ugentlige lokalaviser + reklamer, så vi har netop måttet bestille en papircontainer i dobbelt størrelse, så vi kan komme af med dem igen. :høhø:

Hov - glemte at tilføje, at jeg er lykkelig over at Politiken gerne vil levere avisen helt til døren, nu hvor postkassen ellers skal stå ude ved vejen. :ok: Jeg gider ikke skulle i overtøj og støvler og stå med morgenhår ude ved vejen for at hente min avis. :rock:

Sjovt at se at der faktisk er ret mange som stadig holder fast ved papirversionen. Min mand kunne ikke forstille sig ikke at have en fysisk avis i hånden omend han også læser aviser på nettet, vel at mærke aviser som han abonnere på så han får hele avisen.

For en månede siden foreslog jeg ham at få en kindle til at læse bøger på men det blev blankt afvist. Nu er han så begyndt at downloade bøger til ipad for som han siger, så behøver han ikke slæbe de tunge bøger med sig i flyveren. :høhø:

Ingen aviser i papirformat her. Derimod bruger jeg nettet rigtig meget.

Vi holder Information og derudover sluger jeg normalt Urban, Metro Express og 24 Timer hver dag. Har jeg tid læser jeg BT og Politiken i toget. Og somme tider Børsen og Jyllands Pesten hvis jeg keder mig meget L
Ekstra Bladet læser jeg når jeg finder det i toget men det er godt nok en avis jeg ikke ville gi’ penge for… Tal om laveste fællesnævner… Det betyder dog ikke at jeg ikke gladeligt læser den :wink: det er lissom med Se & Hør og Billedbladet - ikke noget jeg ville betale for, men hvis de ligger der foran mig skal jeg nok slabre sladderen i mig L

Vi holder Information og derudover sluger jeg normalt Urban, Metro Express og 24 Timer hver dag. Har jeg tid læser jeg BT og Politiken i toget. Og somme tider Børsen og Jyllands Pesten hvis jeg keder mig meget L
Ekstra Bladet læser jeg når jeg finder det i toget men det er godt nok en avis jeg ikke ville gi’ penge for… Tal om laveste fællesnævner… Det betyder dog ikke at jeg ikke gladeligt læser den :wink: det er lissom med Se & Hør og Billedbladet - ikke noget jeg ville betale for, men hvis de ligger der foran mig skal jeg nok slabre sladderen i mig L