Jeg får at vide, at jeg er tosset, for jeg har jo snart 4 styk af de kræ her:-)
(De der ikke har set Robbie Tiptop Of The Pop kan se ham her - www.kattene.blogspot.com)
Jeg plejer at svare, at det er jeg ikke. Måske vil jeg have 22 katte en dag - hvem ved? Har jeg pladsen og tiden, så vil jeg ikke sige nej på forhånd. Og nu er Batman jo oppe igen, og de leder efter en til at spille Catwoman, så hvem ved - måske er det det job jeg går efter?! -thumbs
(Åh nej min krop i stram latex dur vist ikke, men pyt jeg svarer det alligevel -mai )
Så bare lige for at se om der er nogle, der er mere tossede: Hvormange kattekræ har I?
Jeg har to stk, men nummer 3 bliver tilføjet til duoen her på næste fredag
Jamen folk som ikke er katteelskere forstår ikke passionen omkring den.
Kan huske vi havde en LÆKKER main coon pige da jeg boede hjemme, jeg var vel 15-16 år. Jeg var den eneste som var helt vildt med hende. En dag jeg kom hjem var hun væk - SOLGT!!!
Min mor har nu set mig sammen med de 2 jeg har, og sagde her for noget tid siden: Jeg vidste slet ikke hvor knyttet du var til de katte og hvor stor din passion var for dem, havde jeg vist det, havde jeg aldrig solgt Ella (mcoen der forsvandt)
Så mit bud er, at folk forstår det bare ikke! For dem der ikke elsker katte, synes de er nogle kræ der ikke er meget værd!
Mange inde fra et andet katte fora har både 5, 8 og 12 styks, ja en derinde har 22. Hvorfor ikke!? Har man tid, plads, lyst og økonomi, hvad er problemet så?
Da jeg for tiden lider af en middel depression går jeg til samtaler med min læge, og jeg sagde, at det der holder min hverdag igang, og får smilet frem er mine to katte.
hans svar var, du må godt nok have det skidt, hvis de to katte er det bedste du har.
Han forstod tydeligvis ikke, hvad katte kan betyde for folk :?
Det var godt nok et flabet svar en anden gang siger du til ham at det er videnskabeligt bevist at katte er gode imod deprissioner og stress, og de sænker risiko for hjerteanfald da ens blodtryk bliver lavt af at sidde og kæle med en kat.
Vi har 3 katte. 2 hellige birmaer 0g en huskat blanding som dog bor hos min bror
Sine gyr: Må også indrømme, at jeg følte mig sgu lidt sølle, og en smulel som crazy cat lady fra the Simpsons
Men de to katte er altså lyspunktet i min dag, jeg savner dem når jeg er på arbejde. Nok også fordi jeg sider ved computeren og kan se billeder af dem [bigloony]
sikke da et svar at komme med… min dejlige psykolog, er helt med på, at mine katte er mit liv, plus det er deres skyld at jeg er her idag, det er dem der holdt mit mod oppe, da jeg var i en dyb krise…
Han forstod udemærket, da jeg sagde, nu ved jeg hvorfor jeg overlevet den ulykke, det er fordi jeg jo skal passe på mine katte…
19 misser…hvor af de to er husmisser, 2 er hittemisser (svigtede …de er også husmisser), 11 MCO’er i alderen knap 9 år til idag 9 måneder…og så de 4 nye “mus”
Og 1 kuld på vej…måske 2…det vil tiden vise…hun er parret (?) for 12 dage siden.
Brita
Åhh jeg har kun 3 men det er til gengæld nogle utroligt dejlige, frække, kælne og forkælede, så de kan sagtens gå for at være tvillinger alle 3 -lazykitty
Da jeg flyttede fra hus til lille lejlighed måtte jeg begrænse familiens størrelse, men helt ærligt jeg kan mærke at alderen trykker, så det er nok meget godt at familien ikke mere tæller 8-10 katte plus div. plejemisser -sorry
Vi har 6 katte i alderen 3 mdr til 4 år og derudover har vi 6 killinger på 5 uger som jo er til salg. Vi har så også en Japansk Spids (hund) som trives fint med kattene.
Vi bor i et hus på lige knap 100 kvm, men der er en løbegård på 30 kvm som de alle har fri adgang til.
Vi har også 2 missere og regner med der kommer flere til, når vi engang flytter i hus.
jeg synes ikke der er noget mere underholdende end en kat, de finder simpelthen på de sjoveste ting. Elsker min to missere, de gør helt sikkert hverdagen lidt sjovere. -thumbs
Min mand siger at vi har mange… Jeg siger at vi har altid plads til een til -pote -forelsket
Fertile Hanner - 3 stk
Fertile Hunner - 9 stk
Ungdyr - 3 stk
Kastrater (som jeg aldrig vil unvære i mit opdræt) - 8 stk
Killinger - 9 stk og et plejebarn Trunte-musen (som er en Birma)
husmissere - 1 stk indenfor og 7 stk udenfor
og rosinen i pølseenden - vores hund af racen Dobermann - Blade
Vi bor i et hus på 196 kvm. Og hele haven er hegnet ind - små 150 kvm… Og vi har ingen problemer kattene imellem… -forelsket -forelsket
Og hver eneste kat er højt elsket og passet efter deres personlighed -forelsket