Hvor mange kg kattemad om mdr?

Hejsa.

Jeg ville høre hvor mange kg kattemad jeres katte spiser om mdr , og hvor mange katte i har.

Jeg har 8 katte og de spiser 15 kg på omkring 3 uger. Jeg synes godt nok det er voldsomt?

hos os har vi 2 katte, 4 kg mad ryger på 3 uger.

Jeg tror det er meningen misserne spiser meget:) Jeg tager nu 10 kgs poser hjem, spændende at se hvor længe det holder

Må indrømme at jeg faktisk ikke aner det.

Victoria får vådkost og tørkost og engang imellem også fisk, kylling eller lidt rejer

Drengene får næsten kun tørkost og jeg har ikke holdt øje med hvor meget der rent faktisk går.

Først når sidste hjemkøbte portion på 20 kg er spist kan jeg regne det ud og må være dig svar skyldig indtil da

Her vil jeg tro, at der bliver spist omkring 11-12 kg tørkost af vores 5 ret store katte om måneden og derudover vådfoder, fisk, kylling mm. Hvis du udelukkende fodrer med tørkost, vil jeg tro, at det du bruger svarer til det samme, som vi ville bruge til 8 katte, hvis de kun fik tørfoder.

Med 6 grovædere har jeg slet ikke turdet regne ud hvor meget de spiser på en måned.
Men det synker da godt i spanden, der kan rumme 15 kg.
Knus ELin

Jeg vil tro her spises omkring 1.3 kg om dagen d.v.s. ca. 40 kg om måneden PLUS alverdens GUF (vådfoder, oksekød, kyller, fisk, fisk og fisk) -høhø
Her er 15 voksne dyr (medregnet Ranya på 9 måneder og han er ca,. 8 uger oven i knolden) men spiser mindst som en voksen…han skal jo også vokse [smilie=hate-tunz.gif] OG gør det -øøøvvvs
Ydermere to ammende mødre og de tager fra.
Har lige købt vådfoder for ca. 300 kr idag og det holder ikke ugen ud.
Menneskemenukortet er billigere end kattemenukortet her på matriklen -shhhh

Jeg har 4 katte - en stor, en killing, to alm. str. - de spiser ikke 10 kg på en månede.

Vi har 4 MCO og de spiser næsten 10 kg på en måned. Oveni kommer alt deres hygge-mad -høhø

Jeg kan slet ikke regne ud hvor meget vores spiser, for vi blander forskellige poser og køber ikke alle samtidig. Men de spiser MEGET, ikke så meget de gamle, men de sorte -uha

Jeg tror lidt under 10 kg herhjemme, men det varierer også med fodertypen. Jeg har tre mco’er.


red.
tror godt nok alligevel ikke mine spiser så meget. Jeg aner helt ærligt ikke hvor meget de spiser - de har altid fyldt op med tørfoder, og får vådmad når de tigger efter det. -love

Inkl. vådmaden passer det måske bedre. [bigloony]

omkring 60 kg R.C. + det løse, dagens kød, fisk eller jagtudbytte, jeg har 24 katte.

der ryger vel en 5-6 kg tørkost igennem missemaverne her i huset , udover det lidt vådfoder og lidt kattesnacks plus det løse

Johnny - På hvor mange katte? :slight_smile:

på 2 katte, det er lidt forskelligt fra foder til foder.
men de får ca 170-180 gr tørkost til deling om dagen