Hvor mange kommer der mon?

Det er dag nr. 56 i Limones drægtighed. Hun er enormt stor og jeg har på fornemmelsen at hun har slugt en håndbold. Vi har gættet på hvor mange der er i hende, jeg tror på 5 og Mogens siger 6. Sidst kom der 7 hvilket er enormt for en aby.

Hvad tror I?

5 :smiley:

[QUOTE=Ginaby;1224700]Det er dag nr. 56 i Limones drægtighed. Hun er enormt stor og jeg har på fornemmelsen at hun har slugt en håndbold. Vi har gættet på hvor mange der er i hende, jeg tror på 5 og Mogens siger 6. Sidst kom der 7 hvilket er enormt for en aby.

Hvad tror I?[/QUOTE]

Jeg holder på der kommer 6.

Havde engang en kat fra Sverige hun var fra et kuld på ELLEVE hvor TI overlevede

4 + lidt graviditetsbuttethed :stuck_out_tongue:

Er med på de 5. :slight_smile:

Jeg er med på 6 mislinger

Så siger jeg 7 :smiley:

[QUOTE=Lis Dahlstrøm;1224704]Jeg holder på der kommer 6.

Havde engang en kat fra Sverige hun var fra et kuld på ELLEVE hvor TI overlevede[/QUOTE]

11:yikes: det er da for vanvittigt!!!

I hendes sidste kuld kom der som sagt 7 men desværre overlevede der kun 5:(

7:)

Jeg tror hun bager på 6 stk. smuklinger :wehuu:

Hun er da ikke så sølv, at det gør noget :øhmm: :stuck_out_tongue:

4 killinger.

8 stk tro jeg :slight_smile:

Hun ser fin ud.

[QUOTE=galath;1224760]Hun er da ikke så sølv, at det gør noget :øhmm: :stuck_out_tongue:

4 killinger.[/QUOTE]

nye linjer er indimellem nødvendige, men farmand er sortsølv:) jeg har været så heldig at katteri Khartoum ikke skulle bruge hende mere og jeg har derfor fået lov til at købe hende. Hun har bare super linjer, men hun mangler selv lidt farve:høhø:

[QUOTE=hmm;1224771]8 stk tro jeg :slight_smile:

Hun ser fin ud.[/QUOTE]
UHA det håber jeg ikke:blegne: jeg kan godt nøjes med 4:)

Fik lige taget et billede oppe fra også.

4! :slight_smile:

Hun ligner min Cassie :slight_smile:

Vi var også sikre på, at der var mindst 5, men der kom kun 4. Hun er også dejlig buttet her efter fødslen, så der var bare taget ekstra på til mælkeproduktionen, som er rigtig god.

Min blå basse har taget 20 gram på det sidste døgn, så der kan vist ikke klages.

4 er et godt antal, som hunkatten kan klare uden problemer.

6, tror jeg :slight_smile: Hun ser ikke skæv ud

Hvor er hun fin. Jeg tror på 6 :slight_smile:

Jeg har aldeig gættet rigtigt på egne katte, men her er tydeligt 5[:D](javascript:void(0))[:D](javascript:void(0))[:D](javascript:void(0))[:D](javascript:void(0))[:D](javascript:void(0))

Cats og Coni