Hvor mange point har din kat?

Mine scorer alle pænt højt :høhø:

Jeg kan ikke indlejre videoen via min iPad. Irriterende!

Har set den flere gange - der er Buster så jævnt kedelig og scorer faktisk ikke voldsomt højt…
Måske det er alderen der trykker lidt…

Ellie scorer tårnhøjt! Det er f.eks. ikke for sjov at jeg har børnesikring på køleskabet. :høhø:
Fnuggi scorer middel … han er nu sådan en god dreng. :hjerte:

[QUOTE=galath;1248779]Mine scorer alle pænt højt :høhø:

Jeg kan ikke indlejre videoen via min iPad. Irriterende![/QUOTE]

20 pts, scoret på en ting: forstyrre en når man sover. Og det hun faktisk kun når det er morgen og hun mener hun er ved at dø af sult, efter en heeeeeeeeeel nat uden mad. :smiley:

Suk mine 2 tøser scorer så højt at jeg mister overblikket, Zambezi er lidt mere “fornuftig” (læs, doven) :slight_smile:

26p. :uha: det er nogle utrolig artige katte vi har her i huset. :tihi:

Jeg opgav selv at tælle, da jeg kom til 72. Og det er selvfølgelig for huskatten…

Faxe 0 :uha:
Yankie 12
Ana 28
Eddie 48
Cognac 62

Devi - 93 (den havde jeg set komme :tihi:)
Junior - 95 :yikes: (den havde jeg ikke set komme)

Nobby: 30
Hugo: 42
Muffe: 57… De glemte så gentagne forsøg på at bryde gennem døre, gnave legetøj i stykker på ingen tid, æde alt snor i nærheden, springe på alt der bevæger sig, æde solbriller…

Mingus: 50
Lillemanden: 25

:smiley:

:ups: …111…d r da ikk såååå galt…:høhø:…nå men jeg stoppede da oss inden testen var færdig…og det er selvfølgeligt Pjuske

HVAD ER DET FOR NOGLE VELOPDRAGNE KATTE I HAR???:yikes:

136 points!

Tara og Fie trækker op!

:ups:

Isabella scorer 50 :uha: Meeen… at forstyrre mig, når jeg sover, er jo fuldt ud lovligt, for hun skal jo have opfyldt sit daglige nussebehov uanset tidspunket på dagen/natten :høhø: At lege med snørebånd er også helt i orden, hvorfor skulle de ellers være der :tihi: Hun hjælper mig faktisk, ved at slå de små s*taner ihjel :muhaha: Og sådan kunne jeg fortsætte :høhø: Prinsessen mener jo ikke, at hun nogensinde gør noget forkert, det er mig, der er sart :fin: