Hvor mange små er der i Bekas mave?

Ja ja, dig og dine drenge - bare fordi du nyder st være ene høne hjemme hos jer :stuck_out_tongue:

Hvornår skal hun nedkomme?

Fra i idag/i morgen og frem :slight_smile: Men det bliver ikke indenfor de næste par dage, der er ingen tegn på noget som helst endnu :slight_smile:

2 Synes om

Jeg tror i øvrigt selv hun nok gemmer på en 4 stykker, måske 3 store eller 5 små :slight_smile: Ville være rart med 5, meget bedre end 3 i hvert fald.

Mit bud er 4stk :raised_hands:t3::heart:

1 Synes om

Det må jo være 8 mellemstore :muhaha:

1 Synes om

Altså kommer der 8, så giver jeg en tur ud at spise, for dét tror jeg ikke på :hoho:

Til hele kattegale? :muhaha:

1 Synes om

Det kan vi godt sige - bare jeg må fastsætte dato og sted :hoho:

3 Synes om

uhmmm den dag kan jeg godt og gratis mad er faktisk min yndlingsret :klappe2:

1 Synes om

det kan jeg også! :smiley: :stuck_out_tongue:

De maver kan altså snyde, en af vores piger hos anden opdrætter, var lige så tyk, men født kun 1 killing, hun havde tidligere fået 2 kuld med 4 og 6 killinger.

Jeg gætter dog på 3 stk :slight_smile:

1 Synes om

Du ved godt vi bliver lidt skuffede, når vi står sultne, og du ikke er dukket op i Rønne den 24. december?

Det kan de. Ingen tvivl om det, se også bare Annie Thomani’s kæmpe runde pige forleden dag, der så alligevel “kun” fik 5 :slight_smile:
Jeg er dog her sikker på at der er mere end en pga bevægelserne i maven :slight_smile:

1 Synes om

Tsk, nu ikke så vanskelig, der var da ingen, der sagde jeg skulle være til stede selv :stuck_out_tongue:

nope vi skal bare have dit kreditkort :joy::joy:

Birgit - Nemlig, piece of cake :hoho:

Nå, vejede lige damen. Hun har taget et kg på, så går man efter tommelfingerreglen om 200 g per killing (inkl. moderkage, fostervand etc) så bliver det 5. Jeg tror måske stadig mere på 4, men vi må se. 5 ville være super :slight_smile:

3 Synes om

Bliver så spændene ! :heart_eyes::clap:t3:

1 Synes om

… Velskabte drenge, der ikke er røde :hoho:

Hvis der kommer ene drenge, så får du knagme smidt nogle stykker i nakken sådan som du frister skæbenen :p:

1 Synes om