Hvor mange små er der i Bekas mave?

Jeg skriger simpelthen af grin hvis der kommer 6 piger igen. Så har du hermed tilladelse til at bruge mit tema :stuck_out_tongue_winking_eye:

Jamen, så mangler jeg en sort sølv og en blå… Når nu der ikke kommer røde. Øv! :stuck_out_tongue:

Hvem er det nu, der er far?

Det er Gili. Peytons barnebarn :slight_smile:

Ved da godt hvem Gili er :stuck_out_tongue:

Er ved at overveje, hvem Boomer kan være :gruble:

Okay okay, men var jo ikke sikkert du kunne huske det :hoho: Selvom du nok er ret skarp til lige Peytons afkom :slight_smile:

Boomer er sød og rar :tihi:

Dog ikke, men ved da hvem de fleste EUR i omløb hos jer er :joy:

1 Synes om

Hehe, det er godt at nørde kat :smiley:

Det er jo egentlig bare EUR… Måske vi snart skulle have den avlspige :stuck_out_tongue:

1 Synes om

Du siger bare til, kan være den skal være blåtortie tabby så, når det nu ikke er lykkes mig at lave en dreng i den farve? :wink:

1 Synes om

Waaa bliwer de t nowe???

Niks, ingen tegn på noget som helst endnu. Tror tidligst det bliver i weekenden engang :venter: :hoho:

1 Synes om

Sad lige og kiggede på noter fra Bekas kuld sidste år. Kan se Ronja blev født først, så Lasse og til sidst Emil. @PiaH’s Lasse var allerede dengang den største, på 127 g :hoho:

2 Synes om

Lasse er stadig en basse :hoho:

Pia - Ja, han fortsætter tydeligvis som han startede :tihi:

1 Synes om

Ja Eva, men dog har han tabt sig jo :slight_smile:

Nårh, jeg mente også bare at han klart er den største af de tre - med eller uden de ekstra gram :slight_smile:

HA ha, ja det er rigtig :slight_smile:

I må bare selv betale jeres aftensmad :tonguenanananana:

Vi endte igår på 3 store :love: Beka startede blidt ud, og fik først en sort sølv tortie klassisk tabby (fs 22) pige på 110 g, så kom en sort klassisk tabby (n 22) dreng på 130 g, og så sluttede hun dagen af med en sort tortie klassisk tabby (f 22) pige på 140 g :smil:

Sølv-pigen, der ligger til venstre her, troede jeg først var en sort sølv (ns 22) dreng, indtil alt åndede fred og fordragelighed og jeg lige fik løftet en hale. Så var det tydeligt en pige, som så lige måtte op og kigges ekstra på, og sørme om ikke jeg via en trædepude kunne se, at jo det var en tortie. Det var ikke mig, der så forkert på kønnet :hoho: Her i dagslys kan jeg også på hoften og i panden godt liiige se lidt rødt. Bliver spændende, hvor rød hun ender med at være.

28 Synes om

Stort tillykke med de fine mislinger :denmark::smiley:

1 Synes om

Stort tillykke :flag: med kuldet.:hjerte:

1 Synes om