Hvor mange timer sover jeres kat om dagen?

Hej

Vores gamle norske dame sover meget. Hun er også gammel. Når vi står op længer hun stadig og sover.
Hun sover når vi kommer hjeme fra arbejde og vågner derefter…

Vores to “drenge” står op sammen med os (eller er stået op allerede når vi vågner).

Når jeg arbejder hjemme oplever jeg, at vores norske skovdame sover og sover og sover hele dagen. Vågner kun ved at jeg kommer forbi og siger hej eller når hun skal spise/drikke.

De andre to drenge er mere aktive i løbet af dagen…

Gad vide hvor mange timer de sover om dagen?

Jeg vil tro vores norske dame sover 16-18 timer eller lign…

De første måneder Maria boede her sov hun 18-20 timer i døgnet. Nu er det mindre - jeg vil tro omkring 16-18 timer. Jeg tror hun sov så meget i starten, fordi at var nyt - og det stressede hende. Nu har hun lært at det er her hun bor, og hun skal ikke andre steder (hendes liv var indtil vi fik hende præget af mange skift).Hun er også begyndt at lege “vilde” lege nogle gange - det gjorde hun heller ikke i starten, det havde hun slet ikke energi til.
Piv sover lidt mindre end Maria, jeg vil tro omkring 16 timer i døgnet.

[QUOTE=PivMaria;965959]De første måneder Maria boede her sov hun 18-20 timer i døgnet. Nu er det mindre - jeg vil tro omkring 16-18 timer. Jeg tror hun sov så meget i starten, fordi at var nyt - og det stressede hende. Nu har hun lært at det er her hun bor, og hun skal ikke andre steder (hendes liv var indtil vi fik hende præget af mange skift).Hun er også begyndt at lege “vilde” lege nogle gange - det gjorde hun heller ikke i starten, det havde hun slet ikke energi til.
Piv sover lidt mindre end Maria, jeg vil tro omkring 16 timer i døgnet.[/QUOTE]

18 timer er nok helt som vores mislinger.