Hvor mange

… ansigter kan du finde ?

Jeg har fundet dem alle sammen :fin:

[quote=Skattekat;299643]… ansigter kan du finde ?

Jeg har fundet dem alle sammen :fin:[/quote]

:inlove::inlove:

Ja-ja… det kan du da sagtens sidde der og sige… men hvor mange uger har du så brugt på det, hva’ ``

:stuck_out_tongue:

De er ret nemme at spotte synes jeg. Jeg kan altså nemt se dem alle sammen.

:øhmm::øhmm:

Ok… om en uges tid, når jeg stadig ikke har fundet dem - så hjælp mig lidt på vej med en rød pil eller noget ved hvert ansigt, okæj ??

-LOL

Jeg fandt også hurtig dem alle. Synes den var nem. Men jeg har set flere som kunne give grå hår.

og borset fra det kan jeg finde 3 andre steder som også kunne ligne hoveder :tihi:

Jeg fandt 12 :øhmm:

-LOL-LOL-LOL-LOL

Det var dog imponerende…

[quote=Therese;299668]-LOL-LOL-LOL-LOL

Det var dog imponerende…[/quote]

Tak tak… Jeg ER jo imponerende i mig selv :rock: :fin:

Jamen jeg synes at det er flot at i har fundet dem, så derfor syntes jeg at i bør downloade billedet og så tegne ind hvor de er :slight_smile:

Det er da så let at sige, jeg har da set dem alle :høhø:

[quote=birtheras;299670]Jamen jeg synes at det er flot at i har fundet dem, så derfor syntes jeg at i bør downloade billedet og så tegne ind hvor de er :slight_smile:

Det er da så let at sige, jeg har da set dem alle :høhø:[/quote]

Hvis jeg må vente til i morgen gør jeg det gerne. Lige nu er jeg på vej i seng

…og forresten så kan det først blive i morgen aften da jeg skal til julefrokost i morgen middag

[quote=birtheras;299670]Jamen jeg synes at det er flot at i har fundet dem, så derfor syntes jeg at i bør downloade billedet og så tegne ind hvor de er :slight_smile:

Det er da så let at sige, jeg har da set dem alle :høhø:[/quote]

Aner man lidt ‘‘jeg kan ikke finde dem :ked:’’ mellem linierne ?? :muhaha:

Nej da, jeg har da fundet mindst 27 :fløjte:

[quote=birtheras;299670]Jamen jeg synes at det er flot at i har fundet dem, så derfor syntes jeg at i bør downloade billedet og så tegne ind hvor de er :slight_smile:

Det er da så let at sige, jeg har da set dem alle :høhø:[/quote]

Jamen gerne. Skal jeg smide det ind her i tråden eller hvad?

Ja da :høhø:

Her er hvor jeg ser de 11 ansigter. Jeg har sat en fin rystende pil ved hver af dem.

Og et bud fra mig på 12 -what ansigter…mon det er febervildelser :tihi:

Hov - da jeg så Solveigs kom jeg op på 13…må da vist hellere gå ind under dynen igen :ups:

14 -what

Er den der er vaklet i seng nu…

13 fik jeg det lige til

Okay min kunstneriske evner er ikke at tegne på PC’en :tihi:

Fandt 14