Hvor meget husker I om de andre brugere?

Alice og Denise tager jeg i hvertfald ikke fejl af -:yah: og der er da også flere andre skribenter,
som jeg mener, at jeg kender ret godt. :tihi:

Heldigvis langt de fleste, for noget godt! :ok:

En del kender jeg via udstillinger og via andre fora gennem flere år, men det kniber mere med kattene, og antallet af katte som også øges og mindskes og udskiftes over tid :p:)

[quote=Denise;316619]Af og til kan jeg ikke huske hvem jeg burde være uvenner eller irriteret på :tihi: [/quote] -LOL-LOL

Men så var det vist heller ikke så vigtigt alligevel :klapper:

Jeg har fuldstændigt glemt Pil R :ked:

[quote=Felis;316411]Jeg “kender” oftest kun profilnavne…og er tit helt lost, når der bruges de rigtige navne, som eks. i tråden om det nye Admin-team hvor der stod, at det var Hanne, Marianne og Birte…øøøhh Hallo tænker jeg så , hvem pokker er det nu lige det er der hedder sådan IRL ,-))))))))
[/quote]

he he det var en test for at se hvor vågne I var :høhø: Ej pjat, jeg overvejede ikke at nogle brugere skulle kunne være i tvivl…jeg vidste jo selv hvem jeg mente :wink: Men håber du fandt ud af det :slight_smile:

Det er meget blandet hvad jeg kan huske om folk og det kommer an på hvor meget jeg har haft med dem at gøre (hvor aktive de generelt er på dette forum/andre fora).

Det er klart at dem jeg husker mest om er dem jeg har mødt i virkeligheden - nå ja og så dem der er så søde kun at have en kat, så er det også til at holde styr på :høhø:

:fin::fin::fin:

Nu nævner jeg af princip ikke navne - ingen nævnt og ingen glemt… jeg har min egen liste … og har ikke lyst til at skrive :

X er sød, Y er sød og dem jeg ikke nævner kan så føle sig sat i skammekrogen af Tante T…

-what

No-no…det er lidt det samme som at sige, at alle vi andre udover de nævnte bare er medløbere, rygklappere, mennesker uden deres egen holdning - og dét passer i hvert fald ikke på mig…

:fløjte::fløjte::fløjte:

Jeg husker mest katte og andre ting til de personer jeg har mødt i virkeligheden - især hvis jeg også har mødt kattene :wink:

Jeg er temmelig god til at skelne folk fra hinanden, og forveksler sjældent brugere herinde, synes jeg :slight_smile:
Om jeg er specielt god til, at huske hvad folk har skrevet ved jeg ikke, men hos de fleste brugere herinde får man nu rimeligt hurtigt et kendskab til skrivestilen :slight_smile: