Hvor meget skal man finde sig i?

:gruble::gruble:

Hvor meget skal man finde sig i på et forum som dette ???

Jeg føler mig rimeligt meget udsat for mobning fra flere medlemmer OG nu mobbes jeg også af admin ?? :uha:

Der står altid én eller flere klar til at nævne mine fejl og mangler, såsom… mine tekniske evner…

Nå, men det er vel bare mit lod i livet herinde…
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Tak…

:wehu: :høhø: :klapper: :thumbup: :rock: :klapper: :juhu: :heya: :yah: :hejsa:

Jeg troede også at man skulle være ældre end 5 år for at være her på forummet. Du kan jo ikke engang tage kørekort i Trafikskolen i Legoland. :muhaha:
Har du måske fået en tilladelse fra din far eller mor til at være herinde??

uuundskyld, Tut, men jeg kunne ikke lade være. :stuck_out_tongue:

[QUOTE=Maibrit;722475]Jeg troede også at man skulle være ældre end 5 år for at være her på forummet. Du kan jo ikke engang tage kørekort i Trafikskolen i Legoland. :muhaha:
Har du måske fået en tilladelse fra din far eller mor til at være herinde??[/QUOTE]

:lol::lol::lol::lol:

Næe… har ikke fået lov at lege med Pc’en i det hele taget… de kender mine evner, og er bange for hvad jeg NU ødelægger… :høhø::p:rock:

For at svare på overskriften “Hvor meget skal man finde sig i ?”

MEGET

:nananana::nananana::nananana:

[QUOTE=Sannela;722481]For at svare på overskriften “Hvor meget skal man finde sig i ?”

MEGET

:nananana::nananana::nananana:[/QUOTE]

:lol::lol::lol::lol::lol::lol:

Så har vi jyllænderen på banen igen, hva’ ??

Gidz ikke besøge dig mere og se på din grimme have…og jeg sender ikke flere gaver, som du lige står og mangler… tag den, du !!

:høhø: :stuck_out_tongue: :rock: :wehu: :klapper:

Så har vi jyllænderen på banen igen, hva’ ??

Gidz ikke besøge dig mere og se på din grimme have…og jeg sender ikke flere gaver, som du lige står og mangler… tag den, du !!

:høhø: :stuck_out_tongue: :rock: :wehu: :klapper:[/QUOTE]- Du må gerne besøge mig. Jeg er altid sød og rar. :engel2:

Så har vi jyllænderen på banen igen, hva’ ??

Gidz ikke besøge dig mere og se på din grimme have…og jeg sender ikke flere gaver, som du lige står og mangler… tag den, du !!

:høhø: :stuck_out_tongue: :rock: :wehu: :klapper:[/QUOTE]

Så oversætter jeg lige for jyderne… MEGET = MAJE!

TANTE TUT 5År er bare skønt!! dit tilnavn skulle så være noget med rød eller grøn troldestue i stedet for :wink:

:hjerte::hjerte::hjerte:

Ja, det er du nemlig - men jeg kommer IKKE, hvis du også inviterer hende dér, du ved nok… vil ikke nævne navnet :tihi::rock::høhø:

[QUOTE=Margrethe;722485]Så oversætter jeg lige for jyderne… MEGET = MAJE!

TANTE TUT 5År er bare skønt!! dit tilnavn skulle så være noget med rød eller grøn troldestue i stedet for ;)[/QUOTE]

:lol::lol::lol:

Tak for oversættelsen…men psssssstttttt: :sladder::sladder:

Kom nu ikke med flere gode ideer, der er nogen der er hurtige ved tasterne i dag :klapper::wehu::lol::cool2:

Så har vi jyllænderen på banen igen, hva’ ??

Gidz ikke besøge dig mere og se på din grimme have…og jeg sender ikke flere gaver, som du lige står og mangler… tag den, du !!

:høhø: :stuck_out_tongue: :rock: :wehu: :klapper:[/QUOTE]

:heks:

:danse: :coool: :tyggegummi: :havevanding:

face it Tut … du er bare nødt til at finde dig i det vi finder på :lol:

:tonguenanananana::tonguenanananana::tonguenanananana:

:klapper::klapper::klapper::klapper::klapper:

Jeg er helt og aldeles indforstået…

:adminhartalt::adminhartalt::adminhartalt:

:fatdetnu:

[B]Fedterøv for admins…

Fedterøv for admins…

Fedterøv for admins…[/B]

:ass::ass::ass:

[B]Fedterøv for admins…

Fedterøv for admins…

Fedterøv for admins…[/B]

:ass::ass::ass:[/QUOTE]

Heeeey frk. Tut
Opfør dig ordentlig!! :regler:

[QUOTE=Sannela;722666]Heeeey frk. Tut
Opfør dig ordentlig!! :regler:[/QUOTE]

:fløjte: :fnis:

OOOOPS !?

Silke kom lige til at træde på tastaturet - så nu kan jeg ikke læse Sannelas indlæg…

HVIS hun en dag skulle skrive noget, der giver mening - så lad mig det lige vide…

:klap::klap::klap::klap:

Jeg har altid troet af det var forkert at mobbe her på kattegal. Men hvis vi gerne må mobbe Tut så vil jeg da være med …:høhø:

TUT, TUT SLOG EN PRUTTTTTTTTTT :klapper:

Jeg fatter ikke en hat af denne tråd? Hvad går den ud på?

Du er ikke alene L Somme tider er det MEGET internt det der foregår her…