Hvor nysgerrig er du?

Jaaa, som overskriften siger, hvor nysgerrig er du egentlig ?

F.eks. når du ser en tråd herinde, hvor der er en advarselstrekant, så ved vi jo allesammen efterhånden hvad det betyder. At emnet evt. kan støde en.

Men på trods af det, går du så ind i emnet?

Jeg er meget meget nysgerrig, og selvom overskriften siger hvad det handler om, og der er advarselstrekant, ja så skal jeg da lige lure. Skal jo ikke gå glip af noget :smiley:

Men det har måske os noget at gøre med at der skal meget til at forarge mig.

Det er kun ting som dyremishandling i sindsyg grad jeg ikke vil læse om (og dog, går jeg stadig ind i emnet, for tænk nu hvis det ikke er så slemt som skrevet:S:høhø:)

Hva med jer? Hvor nysgerrige er i ? :slight_smile:

Jeg skal lige huske at sige at alle kan se hvad man stemmer :slight_smile:

MEGET nysgerrig :høhø:

Jeg har svaret

Mjah, lidt nysgerrig er man vel altid.

Synes det lyder lidt pænere, end at jeg skal vide alt :cool:

Jeg er slet ikke nysgerrig, jeg er videbegærlig og i min teminologi er der STOR forskel på de to ting. :høhø:

I simply must know everything! :cool:

Så du er også videbegærlig?

Præcis :thumbup:

Ja jeg bryder mig ikke om ordet ‘‘Nysgerrig’’ :høhø:

Måske har jeg det som Mrs. Buket. Det lyder finere med ‘‘videbegærlig’’

NEJ faktisk er jeg helt sikker på at der er STOR forskel :venter:

-karen-karen-karen

Jeg er SLEMT videbegærlig… men alt efter, hvad det er - hvis det er noget slemt - går jeg ikke ind og klikker på linket…

:inlove:

Jeg vil da ogsaa meget gerne vide meget… :tihi:

[quote=Therese;230855]-karen-karen-karen

Jeg er SLEMT videbegærlig… men alt efter, hvad det er - hvis det er noget slemt - går jeg ikke ind og klikker på linket…

:inlove:[/quote]

Jeg klikker aldrig på links til avis artikler!

Hmmm - jeg kan hermed konstatere, at jeg i hvert fald er nysgerrig nok til
at gå ind i tråden for at se, hvor nysgerrige I andre er :cool:

[quote=Natascha;230766]er en tråd herinde, hvor der er en advarselstrekant, så ved vi jo allesammen efterhånden hvad det betyder. At emnet evt. kan støde en.

Men på trods af det, går du så ind i emnet?

[/quote]

Jeps, så skal jeg da netop ind i emnet- jeg er meeeeget nysgerrig. :stuck_out_tongue:

Altså, jeg er jo med i Admin teamet og derfor er jeg NØDT til at kigge alle tråde :ups:

Sikkert også derfor jeg har fået så mange indlæg :høhø:

Jeg er behersket nysgerrig… :stuck_out_tongue: er nødt til at sortere, for jeg her ikke tid nok til at nå det hele :tihi:

Min signatur burde give svaret :wink:

Jeg er ifølge mine veninder, det mindst nysgerrige menneske de kender:høhø:…bedømt ud fra, at jeg aldrig logger på Facebook…:rock:

De har i nogen grad ret…der er mange tråde herinde jeg ikke læser/ser…men jeg når nok ca. halvdelen af dem der bliver skrevet hver dag…skriver dog selv på de færreste:)

Lige nu er jeg nysgerrig efter at vide, hvem den narkosigtede jetset-dronning er. Det har været fremme, men nu er der navneforbud, og aviserne på nettet har været nødt til at fjerne hendes navn.

:fløjte::fløjte::fløjte:

Jeg ved godt, hvem hun er…

Med alle de oplysninger der foreligger, så tror jeg at jeg ved hvem det er … de er jo trods alt ikke så mange, den profil passer på :stuck_out_tongue: