Hvor ofte drikker du alkohol?

Hvor ofte drikker du alkohol :øhmm:

Jeg drikker aldrig alkohol.

Bortset fra et glas Bailey af og til.
Jeg kan ganske enkelt ikke lide det - så jeg har ingen spændende historie.

næsten aldrig - det bliver et glas bailey eller et glas asti hvis bølgerne går højt og noget skal fejres…

ellers aldrig :slight_smile: jeg kan ikke ret godt lide det…

Fredag-lørdag drikker vi ofte rødvin til maden.

hvis det endeligt skal være noget så et glas asti (helst med hindbær) ellers ikke noget, det smager mig ikke rigtig.

Ikke til daglig.
Meeeeen jeg siger sjældent nej til en god rødvin, en god hvidvin eller en god (gerne røget) single malt whisky - champagne og rosé er jeg ved at lære, så det siger jeg bestemt heller ikke nej til. Har lige været til spændende portvinssmagning - hvid portvin er ikke dårlig;-) Har lige fået smag for gin lagret på cognacfade:savle: - ellers skal der tonic i gin!
Jeg er ikke til de fleste hedvine, likører eller cocktails - jeg vil have min sprut stærk og ren og i rigelige mængder-engel Gammel Dansk og Jägermeister kan I holde for jer selv - jeg drikker det ikke! - til manges forbløffelse til fødselsdage osv hvor det serveres-what

Jeg drikker (næsten) altid rødvin om fredagen :slight_smile:
Indimellem også om lørdagen - og næsten aldrig ellers, medmindre der er ferie eller festlige lejligheder.

Det gør jeg ikke ret tit i dag, men jeg drak en del da jeg var yngere :S
Jeg kan godt li’ rødvin, men efter at jeg er blevet alene, drikker jeg det næsten kun når jeg har gæster eller hvis jeg er gæst et sted …

Det gør jeg aldrig, har aldrig været fuld heller :slight_smile:

Jeg drikker rødvin til maden hver fredag og lørdag.

Somme tider kan der også godt ryge et glas rødvin ned en hverdagsaften.

Hilsen Lisbeth

Når jeg - eller omgivelserne - af den ene eller anden grund anser det for passende :slight_smile:

Aldrig, og med det mener jeg aldrig.

Den eneste måde hvor jeg får alkohol, er igennem min rødvinssauce og der er spritten lissom kogt ud. :høhø:

Ikke nødvendigvis 100%. Jeg har engang, hvor jeg var på metronidazol, fået en antabuslignende reaktion på rødvinssauce.

Meget sjældent, jeg har selvfølgeligt festet som de fleste andre, men er nogle år siden efterhånden, men der blev der nu også drukket for en livstid. Jens og jeg drikker en sjælden gang i mellem lidt hvidvin til maden og vi har altid vores yndlings hvidvin eller en Asti, ‘just in case’. :stuck_out_tongue:

KH

Sofie

Et glas rødvin til et godt måltid, siger jeg sjældent nej til … Irish Coffee er heller ikke at foragte en sjælden gang, men øl drikker jeg ALDRIG jeg kan ikke udstå hverken smag eller lugt at øl.

Aldrig mere, kan ikke lide smagen af alkohol.
Har aldrig brudt mig om rødvin, men i de unge dage røg der vist rigeligt ned af øl, flyversjus, rom og cola mm :høhø:

jeg drikker meget meget meget sjældent alkohol, har vist osse fået min ration igennem tiden:)
dog drak fruen og jeg hele 2 ½ liters øl til deling i sidste uge, mest fordi vi faldt over den bedste øl i verden, nemlig den tjekkiske krosovice øl, den er rigtig behagelig, og ellers hænder det nu og da vi tager en irish coffee på en kold vinteraften.
jeg tror mit alkohol-forbrug er omkring 20 genstande om året:thumbup:

Jamen Alice dog…

Det må da kunne udløse mellemste invalidepension eller noget…

Jeg eeeelsker øl. Det eneste jeg synes er træls ved øl, er at man bliver fuld af det, hvis man drikker det i de mængder jeg kunne have lyst til på en varm sommerdag.

Jeg kunne altså snildt drikke både 8 og 10 øl om dagen, hvis ikke det lige var fordi at jeg nok længe havde kastet op og gået under bordet inden.

Alt andet spiritus rører jeg ikke.

Jeg drikker KUN, når det er upassende.

Det nager mig dog, at her i DK er det åbenbart aldrig upassende at alkohol er involveret, så jeg har faktisk ikke drukket alkohol i snart 10 år overhovedet. :høhø:

Heller ikke mig ØL ADDD, og hvordan tror i det var at være ansat på kontor på et bryggeri, FØJ en stank der altid var !!!
Menn en god brandert er ikke af vejen det sker vel et par gange om året for mig.
Og næste gang er nok på lørdag !! -engel

Du skal også altid være lidt anderledes :høhø::høhø: