Hvor skal i hen jul og nytår?

Hej

Hvor skal i holde jul henne? Bliver i mange?

Hvad med nytårsaften?

Selv skal vi holde det med mine forældre, tror ikke vi bliver så mange i år. Blot os 8 personer ca. Før i tiden var hele familien altid samlet, men så bliv min fars søskende og brødre gift og tilsidst er man bare ikke samlet mere, synd synes jeg :slight_smile:

Nytår - nok med mine forældre igen - ved det ikke helt endnu :slight_smile:

Glæder mig til at læse om jeres planer :smiley:

STOP!!

Ikke for at spolere nogens glæde over at dele juleplanerne med andre, men I må ikke annoncere jeres planer for jul og nytår på nettet!! Det er jo desværre sådan, at man ikke kan vide, hvem der læser med på nettet, og indenfor nogle “brancher” elsker man at vide, hvornår huset står tomt!

Jul: tja godt spørgsmål… kæresten har måske vagt på kasernen den dag :frowning: Men enten hjem til svigermor eller ud til min far :slight_smile:

Nytårsaften: Der skal vi ud til min far da han har fødselsdag :slight_smile: Og der er vi nærmeste familie samlet + dem som kommer ind og ud af huset hele tiden :wink:

Jul - Nytår: Tradionen tro hjemme sammen med menageriet!

[quote=Charlotte Oeh.;60726]STOP!!

Ikke for at spolere nogens glæde over at dele juleplanerne med andre, men I må ikke annoncere jeres planer for jul og nytår på nettet!! Det er jo desværre sådan, at man ikke kan vide, hvem der læser med på nettet, og indenfor nogle “brancher” elsker man at vide, hvornår huset står tomt![/quote]

Uhhh ja det er da også rigtig. Skriv kun i denne tråd hvis du skal være hjemme -sorry

Tak for advarslen Charlotte !

Vores planer er slet ikke lagt endnu og det er ikke normalt. -tommelned

Vi skal være hjemme hele julen.

Og nytårsaften bliver min mand hjemme
sammen med kattene. Han er et dejligt kattemenneske. -wehuu

Han vil ikke have, at de er alene under nogen omstændigheder.
Jeg skal fejre nytår sammen med en sød kollega. -danse
Mange gode hilsner
Mona

Julen fejrer vi her i år. Min mor og lillebror evt. + kæreste kommer.

Vi har jo alle killingerne og kattene, så vi kan ikke rigtig tage nogle steder.

Nytåret tilbringer min mand og jeg (so far) alene.

Alle vores venner har andre planer, eller bliver selv hjemme på grund af små børn.

Vi vil ikke forlade killingerne og kattene så derfor bliver vi hjemme.

Men sidder du/i alene… så kunne vi måske finde på noget?