Hvor skal I holde sommerferie?

Jeg kunne tænke mig at starte en tråd om hvor I skal holde ferie og hvor I gør af kattene -shhhh

Jeg starter selv om at fortælle, at vi på søndag tager en uge til Kreta, nærmere bestemt til VestKreta, Agia Marina… vi glæder os meget -partytime Kattene kommer i pension ikke lagt fra hvor vi bor. Det er hos en tidligere MCO-opdrætter… Kattene er glade for at komme hen til hende og hun har et super godt tarv på dem. Kattene er tilfredse og vi kan slappe af og nyde det [bigloony]

Her lidt billeder af Kreta:

Hvor og hvordan skal I holde sommerferie og hvem skal passe kattene? [bigloony]

Jeg skal være hjemme, og det fordi det er [smilie=hate-bravo.gif] det bedste jeg ved. Måske tager vi en tur i Givskud løvepark, eller Ree park. Men jeg ved, at NÅR klokken bliver sidst på eftermiddagen rykker det sådan i KOM-HJEM-Gen at bilen skynder sig hjem igen.
Hvornår jeg skal have ferie iGEN (har lige nu og sikke en dejlig uge) ved jeg ikke. Havde tænkt jeg skulle i uge 26, men det var fordi jeg håbede på La-Toya ville være drægtig og skulle føde, men det er hun IKKE -argh
Så nu ved jeg ikke hvornår det bliver, men det er også lige meget. Tingenes tilstande er jo ens herhjemme -skål og forhåbenlig -waytohot og en masse -playkitty1
GO tur, Mie og pas nu på den store Kreta’ske menneskehaj…den er speciel vild med Sjællændere, har jeg ladet mig fortælle -høhø

vi skal holde “ferie” her på matriklen…

ferie er anført i " for ferie kan man ikke kalde det… vi skal bygge 30 m2 til (børnene skal ha nye værelser, og forældrene mere plads) stuen skal renoveres fra top til tå, kattene skal ha løbegård og kælderen skal tilføjes en udvendig trappeskakt og dør med kattelem ud til løbegården så min kommende hankat har et hyggeligt sted at være hvis han ikke kan holde strintetøjet for sig selv -høhø

jeg garantere dig dig det havde både været billige og mere afslappende at tage en tur ala din, men jeg glæder mig nu til alt slidet er overstået så vi til næste sommer kan ligge med skankerne oppe og klappe hinanden på skulderen [bigloony]

Jamen jeg skal være her i Frankrig hvor jeg bor og modtage en hel masse gæster gennem sommeren. I slutningen af August skal vi så til Danmark og der kommer misserne jo med.

Hvis og når vi tager steder hen hvor vi ikke kan have misserne med passer mine dejlige forældre på dem

Vi skal være her i vores nye skønne rækkehus (vi flyttede ind for en uge siden).
Jeg skal til genoptræning 3 gange/uge… så kan man ik rigtig rejse nogen steder desværre :frowning:

Men iiiih hvor kommer vi til at nyde det - vi har jo fået have nu!!

Åhh vi skal da også lige på camping en weekend G

Tak Brita, jeg skal nok passe på den store Kreta’ske menneskehaj -uha og du må have fortsat god ferie… [bigloony]

Tak skal du have -uha et byggeprojekt i er ude i… Men for dælen det bliver godt… når det er overstået, både for mennesker og dyr [bigloony] God arbejdslyst [bigloony]

Glemte helt at fortælle at der har jeg også været… der er skøøøøøøøøønt!!

Vi boede i Maleme… nogle kilometer væk

Hvor må det være spændende at bo forskellige steder som du gør [smilie=hate-smile.gif] Rigtig god ferie i Frankring, håber I får hygget med gæsterne [bigloony]

Nøjiii er I lige flyttet, hvor herligt… det er noget der fylder i ens liv… Jamen så er der nok at tage sig til -thumbs

Hvad er du i gang med at genoptræne? det er mange gange om ugen!

Tak skal du have -uha et byggeprojekt i er ude i… Men for dælen det bliver godt… når det er overstået, både for mennesker og dyr [bigloony] God arbejdslyst [bigloony][/quote]

ja det er lidt af et projekt, og når det står skrevet ned på den her måde virker det også fuldstændig urealistisk at nå det hele inden vinter, men vi har heldigvis masser af hjælpende hænder til gode [smilie=hate-tunz.gif]

Jaaa det er min dumme brækkede (men nu helede men ikke fungerende endnu) arm.

Jeg valgte at falde af et bord, brække den 2 steder, lade den gå af led og så rive et ledbånd over… gad ik rigtig arbejde… SUUUUUK… dødens pølse.

Avs avs… -what det må have gjort ubeskriveligt ondt -græd håber du har en god ulykkesforsikring… det kan måske efterlade varige mén. Håber ikke du døjer med mange smerter [smilie=hate-smile.gif]

Tak skal du have -uha et byggeprojekt i er ude i… Men for dælen det bliver godt… når det er overstået, både for mennesker og dyr [bigloony] God arbejdslyst [bigloony][/quote]

ja det er lidt af et projekt, og når det står skrevet ned på den her måde virker det også fuldstændig urealistisk at nå det hele inden vinter, men vi har heldigvis masser af hjælpende hænder til gode [smilie=hate-tunz.gif][/quote]

Gudskelov I har det -thumbs håber det er nogle gode håndværkere… [bigloony]

jeg skal holde “ferie” herhjemme. har sommerferie fra studiet i tre måneder, men skal arbejde i hele min sommerferie, så vi får lidt ekstra penge herhjemme. det kunne vi godt bruge, to på su rækker ikke så langt i længden. desværre. og kattende bliver passet og plejet som de plejer. så vi skal bare hygge herhjemme, vejret ser jo lovende ud. og jeg skal knokle knokle knokle.

Ejjj, hvor ser det lækkert ud Mie -forelsket
Havde vi let til pasningsmuligheder så drønede vi også mere rundt, jeg kan jo flyve billigt.
Men der er ved at blive lidt problematisk med svigermor der bor her når vi er væk, for svigerfar har det ikke godt og vil helst være hjemme, OG de har egen kat.
Og nu er kattebestanden også udvidet her så deeet.
Men nu var vi også ude og føjte sidste år, så i år bliver det hjemmeferie.
Og efter vi fik indhegnet haven så er det også lidt sjovere at hygge der med misserne i nærheden, det er Claus selv ved at indrømme, men vi har heller ikke haft flugtforsøg endnu. -jegkrydser

vi har reserveret hotelværelse i prag i 10 dage først i august, men om det blir til noget alligevel ved jeg ikke endnu, men ellers blir vi bar herhjemme og tager nogle småture istedet, måske vi triller vores campingvogn ned til kollund ved kruså og så bare feder den der et par dage

vores katte bliver passet herhjemme af min mor

Vi skal bare være herhjemme. Er jo flyttet i hus sidste år og får vist en ekstra varmeregning på 6.000. Fjernvarmen er dyr i Hvam. Bilen er også på værksted. Øv øv…

• Men første år i hus med have er også anderledes end lejlighed på 2 sal, så hyggeligt skal det nok blive.

Min nevø Oliver (6) og Nadia(8) kommer på ferie uge 30, så der tager vi nok en tur i zoo og i Skive Badeland.

Har en gang været væk 3 dage og der passede naboen kattene.

Ønsker alle en dejlig sommer.

Vi skal til sommer med svigerforældrene til Italien og opleve en masse :slight_smile: Glæder jeg mig rigtig meget til.
Til efteråret tager Peter og jeg til Orlando, Florida som vi også var sidste år og det var bare det lækreste sted ever -weee

Vores ferie er og har været planlagt siden september sidste år, hvor vi flyttede ind her hvor vi bor, vi skal til Costa del Baghave

Da vi indflyttede var der ingen have, johhhhhhhhh en lille græsplæne, og noget skulle ligne et lille stenbed, det lignede mest af alt en stensætning -øøøvvvs
Så haven skal klarlægges, gøres hyggelig og katteafsikres -høhø
Alt dette er vi igang med, og er nået et godt stykke vej, men der er nu en del at tage fat i, så vi bliver i Ørnhøj og holder ferie.
Der bliver et par camping weekender senere ved vestkysten, så vi også får set lidt andet, end skovl og græsslåmaskine. -høhø