Jeg er pt Sygemeldt pga en operation.
Kattene har nydt tiden i fulde drag, nok især fordi jeg har dyne og pude ned i stuen Hver gang jeg har haft forladt dynen og kommet tilbage har jeg stået og tænkt "Hvor skal jeg være :?
Ja, jeg har jo måtte sno mig ned under dynene igen, for kunne da ikke nænnne at jage dem væk
Nå ja og når nu lige mor var syg, så kunne man da godt lave lidt unoder
Pladsen er desværre ikke meget bedre når kæresten er hjemme
MEN jeg vil nu ikke undvære nogen af dem selvom pladsen er trang.
Jeg læste forresten for nylig en artikel (kan ikke huske iom det var herigennem eller hvad) der påviste at f. eks. knoglebrud helede hurtigere hvis man havde en spindende kat på det brækkede sted! (noget med den frekvens som katte spinder i)
Og det er også bevist at katte er gode for blodtrykket. Det kan sænke blodtrykket mærkbart hvis man sidder og aer en kat (og få det op i det røde felt hvis katten bevæger sig i zigzag mellem de uvurderlige krystalglas ;))
[QUOTE=TrekkieGrrrl;954452]Jeg læste forresten for nylig en artikel (kan ikke huske iom det var herigennem eller hvad) der påviste at f. eks. knoglebrud helede hurtigere hvis man havde en spindende kat på det brækkede sted! (noget med den frekvens som katte spinder i)
Og det er også bevist at katte er gode for blodtrykket. Det kan sænke blodtrykket mærkbart hvis man sidder og aer en kat (og få det op i det røde felt hvis katten bevæger sig i zigzag mellem de uvurderlige krystalglas ;))[/QUOTE]
Så er det godt jeg ikke er ejer af uvurderlige krystaller eller andet kostbart Jeg har nu ingen problemer med blodtrykket alligevel
Rigtig god bedring til dig, for du skal nok hurtig blive frisk igen med så mange dejlige misser.
Da min mand begyndte at døje med hjertet og skulle have en ballonudvidelse, måtte han vente et godt stykke tid.
I al den tid han ventede og ikke kunne ret meget andet en at ligge ned, da lå vores dejlige røde hankat, Hans Otto på hans brystkasse og spandt konstant. Da Mogens kom hjem fra sygehuset ville han tage et hvil, Otto hoppede omgående op på hans brystkasse og lå et kort øjeblik. Så rejste katten sig og kiggede på min mand, som ville den sige: Nu har du ikke brug for mig, hvorefter den gik hen i sin yndlings seng og sov.
Knus Elin