Hvor skal jeg være

Jeg er pt Sygemeldt pga en operation.
Kattene har nydt tiden i fulde drag, nok især fordi jeg har dyne og pude ned i stuen :thumbup: Hver gang jeg har haft forladt dynen og kommet tilbage har jeg stået og tænkt "Hvor skal jeg være :?

Ja, jeg har jo måtte sno mig ned under dynene igen, for kunne da ikke nænnne at jage dem væk :tihi:

Nå ja og når nu lige mor var syg, så kunne man da godt lave lidt unoder :argh:

Pladsen er desværre ikke meget bedre når kæresten er hjemme

MEN jeg vil nu ikke undvære nogen af dem :wehuu::wehuu::wehuu: selvom pladsen er trang.

:love2::love2:

Hvor ser det hyggeligt ud - og jeg er sikker på, at du bliver langt hurtigere rask end dem uden katte… :tihi:

Rigtig god bedring :kram:

En kat på maven kan kurere næsten alt - så jeg er sikker på at du kommer hurtigt ovenpå igen:)

God bedring!

Ja, man får bare så meget igen fra kattene og vi ville på ingen måder undvære dem. :wehuu:

Det bliver hårdt, når jeg på mandag skal starte på arbejde igen

Ja der er altså ingen bedre sygeplejersker end katte :hjerte:
God bedring!

Det ser altså super hyggelige ud :smiley:

hvor er det nuttet :slight_smile:

[QUOTE=HeroldDesign;953848]Ja der er altså ingen bedre sygeplejersker end katte :hjerte:
God bedring![/QUOTE]

Mange tak :slight_smile:
Det er så hyggeligt og man glemmer helt hvor ondt man har med så dejlige sygeplejesker. :wehuu:

De passer jo bare på dig, Jeanette. :smiley:

Og god bedring. :ok:

[QUOTE=FinnFrode;954024]De passer jo bare på dig, Jeanette. :smiley:

Og god bedring. :ok:[/QUOTE]

Mange tak :slight_smile:

Det er skønt at blive passet på, især af sine mislinger :wehuu:

Din helt egen sygestue med fuld opdækning, luksus :hjerte:

Ih så mange skønne “passe-på-mor-misser” :slight_smile:

Jeg læste forresten for nylig en artikel (kan ikke huske iom det var herigennem eller hvad) der påviste at f. eks. knoglebrud helede hurtigere hvis man havde en spindende kat på det brækkede sted! (noget med den frekvens som katte spinder i)

Og det er også bevist at katte er gode for blodtrykket. Det kan sænke blodtrykket mærkbart hvis man sidder og aer en kat :slight_smile: (og få det op i det røde felt hvis katten bevæger sig i zigzag mellem de uvurderlige krystalglas ;))

Ja, det er så skønt :thumbup:

:thumbup:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;954452]Jeg læste forresten for nylig en artikel (kan ikke huske iom det var herigennem eller hvad) der påviste at f. eks. knoglebrud helede hurtigere hvis man havde en spindende kat på det brækkede sted! (noget med den frekvens som katte spinder i)

Og det er også bevist at katte er gode for blodtrykket. Det kan sænke blodtrykket mærkbart hvis man sidder og aer en kat :slight_smile: (og få det op i det røde felt hvis katten bevæger sig i zigzag mellem de uvurderlige krystalglas ;))[/QUOTE]

Så er det godt jeg ikke er ejer af uvurderlige krystaller eller andet kostbart :stuck_out_tongue: Jeg har nu ingen problemer med blodtrykket alligevel :tihi:

Jeg må tilstå at kattene er godt trænet til at hygge :slight_smile:

Var Knud Erik ikke hundemand, før han mødte dig?

Han ser da ud til at have vænnet sig til kattene efterhånden… :smiley:

Årh hvor ER de altså bare dejlige, dine katte :smelter:

Rigtig god bedring til dig, for du skal nok hurtig blive frisk igen med så mange dejlige misser.
Da min mand begyndte at døje med hjertet og skulle have en ballonudvidelse, måtte han vente et godt stykke tid.
I al den tid han ventede og ikke kunne ret meget andet en at ligge ned, da lå vores dejlige røde hankat, Hans Otto på hans brystkasse og spandt konstant. Da Mogens kom hjem fra sygehuset ville han tage et hvil, Otto hoppede omgående op på hans brystkasse og lå et kort øjeblik. Så rejste katten sig og kiggede på min mand, som ville den sige: Nu har du ikke brug for mig, hvorefter den gik hen i sin yndlings seng og sov.
Knus Elin

[QUOTE=FinnFrode;954872]Var Knud Erik ikke hundemand, før han mødte dig?

Han ser da ud til at have vænnet sig til kattene efterhånden… :D[/QUOTE]

det er billedet af Jeanette du har taget…

men hvor ser det hyggelig og dejlig ud

Hvor du skal være? Lige midt i kærlighedsbunken selvfølgelig :høhø:

Ja, der fik jeg da lige grebet det forkerte billede i farten - undskyld begge to. :dokdok:

Det gør det i hvert fald. :smiley: