Hvor stort er dit engagement i Kattegale?

Hvor stort er dit engagement i Kattegale.

Føler du, at du giver meget. :?

Eller er du mere passiv. :?

:inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Jeg er meget engageret i Kattegale…

Jeg lærer en masse om katte og deres trivsel, og jeg får bare SÅ meget glædelse af at være herinde.

Mener selv, at jeg er aktiv…:fløjte::fløjte::fløjte:… jeg kan ikke nøjes med at sidde og mumle med i jeres indlæg - jeg er nærmest nødt til at bidrage med noget også.

:høhø::høhø::høhø:

Så jeg bidrager skam også med lidt, hvor klogt det så er - det vil jeg lade jer andre om at afgøre.

:inlove::inlove::inlove:

P.t. er jeg jo nok efter nogens mening lidt for meget engageret…dem om det.
Men nu hvor her er mislinger kommer det så af sig selv, niveau’et mindskes :tihi:
Og især når jeg igen skal begynde på arbejde.
Og når næste kuld forhåbenlig viser sig d. 4. sep.
Så jeg går på nedtrapning :ups:

Pas - Jeg bruger sitet og har været med til et enkelt arrangement herfra… Men om det at man bruger sitet er det samme som man er engageret i kg ved jeg ikke helt…

[quote=Therese;230249]

Så jeg bidrager skam også med lidt, hvor klogt det så er - det vil jeg lade jer andre om at afgøre.

:inlove::inlove::inlove:[/quote]

Det nægter jeg at udtale mig om … uden min advokat ved min side :tihi:

Jeg er meget aktiv til tider, men ikke i øjeblikket … men gælder så om alle aspekter af mit liv og ikke kun KatteGale og andre internetsider :S

aner ikke om jeg er meget arrangeret eller ikke - men jeg lurer og skriver da herinde til tider. Dog er jeg nok mest aktiv på dekatten.com og en listen for nydelsen af birmabilleder.
Det har intet at gøre med, at Kattegale ikke er super - for det er det, men jeg var bare de 2 andre steder først, og det tror jeg gør en forskel måske

Hilsen Heidi

Det er da et spørgsmål, som er umuligt at besvare ??
Jeg kan vist kun svare både og …Mit arrangement ved pjatte / snikke-snakke og dybt personlige tråde er lig 0. Men jeg forsøger at svare og råde, hvis der er katterelaterede spørgsmål.

Jeg har hverken tid eller lyst til at deltage ret meget i off topic tråde.

[quote=Skattekat;230257]
Det nægter jeg at udtale mig om … uden min advokat ved min side :tihi:

Jeg er meget aktiv til tider, men ikke i øjeblikket … men gælder så om alle aspekter af mit liv og ikke kun KatteGale og andre internetsider :S[/quote]

-LOL -LOL -LOL

:iloveyou:

Hmm det er vist lidt forskelligt, nogle gange er der mere tid og overskud end andre gange, lige som der osse kan være debatter der på et givent tidspunkt findes vigtigere, sjovere eller mere spændende -engel-engel

hmm, ja jeg er lige startet herinde…

Pt har jeg ferie og har derfor besøgt siden hver dag. Dog tror jeg ikke dette er noget der forsætter. Jeg avler ikke, har pt. ingen udfordringer med misserne. Men billeder kan jeg jo altid savle over

[quote=Zenriette;230762]hmm, ja jeg er lige startet herinde…

Pt har jeg ferie og har derfor besøgt siden hver dag. Dog tror jeg ikke dette er noget der forsætter. Jeg avler ikke, har pt. ingen udfordringer med misserne. Men billeder kan jeg jo altid savle over[/quote]

Jeg er såmænd også ‘‘kun’’ kastratejer men derfor hygger jeg mig herinde dagligt.

Jeg syntes at jeg lære så meget nyt hver dag :slight_smile:

Jeg skriver ikke så meget herinde… Men synes det er hyggeligt at følge med i trådene :slight_smile: Kigger gerne herind et par gange om dagen :thumbup:

Man lægger nok ikke mærke til mig :rock:

[quote=Elisabeth;230770]Jeg skriver ikke så meget herinde… Men synes det er hyggeligt at følge med i trådene :slight_smile: Kigger gerne herind et par gange om dagen :thumbup:

Man lægger nok ikke mærke til mig :rock:[/quote]

Hvordan er du så nået op over 2000 indlæg? :tihi:

Jeg læser mest. Der er lige nogle dage hvor jeg får nogle flip hvor der skal oprettes tråde som egentlig er ret ligegyldige, og hvor jeg gladeligt skriver itråde. Men det sker meget meget sjældent :slight_smile: Så den står på læsning herhjemme :smiley:

MIG, jeg er her næsten aldrig :ups:

Det er det samme her, jeg tror jeg kigger ind en enkelt gang om ugen :ups:

Det samme her - godt man har lagt adressen i Foretrukne,
ellers fandt man aldrig herind igen :cool:

[quote=Charlotte Oeh.;230786]Det samme her - godt man har lagt adressen i Foretrukne,
ellers fandt man aldrig herind igen :cool:[/quote]

Guuuud kan man det?

Jamen så vil jeg da også gøre det istedet for at søge hver gang. Tak for tippet :thumbup:

[quote=birtheras;230788]Guuuud kan man det?

Jamen så vil jeg da også gøre det istedet for at søge hver gang. Tak for tippet :thumbup:[/quote]

Så kan vi nok godt regne med, at du bliver aktiv herinde fremover, tænker jeg :fløjte:

Oooork MEGET mere. Nu bliver det jo let at finde herind :thumbup: