Hvor stort er dit engagement i Kattegale?

[quote=Charlotte Oeh.;230786]Det samme her - godt man har lagt adressen i Foretrukne,
ellers fandt man aldrig herind igen :cool:[/quote]

Ja, det har virkelig osse reddet min mås flere gange, for jeg bliver simpelthen VED med at glemme adressen. :ups:

Hmm ja det sørme et godt spørgsmål :høhø:

Jeg får da mere end jeg giver!!!:slight_smile:
Cats og Conni

hvor stort mit engagement er for kattegale er sørme da svært at svare på, men det er nok stort, da jeg jo har været med til at starte kg, har dog været noget fraværende en del sidste år, men er vendt tilbage i stor stil må man sige.
jeg syntes jeg deltager meget i debatterne, nok mest i off-topic, men læser ret meget i de andre afdelinger osse. jeg syntes jeg gir lige så meget som jeg får.

tror jeg vil ha svært ved at undvære kattegale, ikke nødvendigt kattegale som sådan , men de mennesker der er herinde, selvom jeg ikke kender alle og kun har mødt en del af folk herinde, har man på en eller anden måde et venskab med dem og en hel del ku sagtens blive rigtige fantastiske venner i livet udenfor cyber space, har jo allerede en del gode venner som jeg har lært at kende igennem katteforums.

jeg holder et vågent øje med det hele så på en måde er det stort…

jeg skriver ikke voldsomt meget… for en admin altså :slight_smile: bare se på mig vs birhe -LOL

[quote=Battlestar;231006]jeg holder et vågent øje med det hele så på en måde er det stort…

jeg skriver ikke voldsomt meget… for en admin altså :slight_smile: bare se på mig vs birhe -LOL[/quote]

ja og jeg vil påstå at starter du med at skrive indlæg fra nu af uden ende, så når du alligevel ikke op i nærheden af birthe:høhø:-LOL:klapper:

enig!!!

jeg tror sommetider B har fået lavet et program der auto-submitter indlæg -LOL med forskelligt innovativt indhold hver gang :slight_smile:

eller også elsker hun bare at være her :kram:

[quote=Johnny;231005] jeg syntes jeg gir lige så meget som jeg gir.

[/quote]

:? … den er svær at sige noget til :tihi:

hov hov:ikkemig::ups:
jeg er sikker på det er gitze der laver numre:)

[quote=Johnny;231013]hov hov:ikkemig::ups:
jeg er sikker på det er gitze der laver numre:)[/quote]

Nåh, hun tester nok den der auto-submitter :sshh:

Det er egentlig synd for dig Birthe…:tihi:

Gang på gang går du glip af vore vise ord :stuck_out_tongue:

Du kan gå et skridt videre Birthe.

Du kan lave et Kattegale ikon på din skærm :rock:

[quote=Mona Jensen;231034]Du kan gå et skridt videre Birthe.

Du kan lave et Kattegale ikon på din skærm :rock:[/quote]

Smadder god ide :thumbup:

Jeg er herinde hver dag, og gerne flere gange om dagen. Dog er der nogle perioder, hvor jeg næsten ikke er her, men de bliver sjældnere og sjældnere. :slight_smile:

Jeg er desvärre ikke saa meget her, som jeg gerne ville…

Men naar jeg er her, kikker jeg lige paa nye indläg og skriver saa länge tiden tillader.

Lad mig sige det på den måde, at der ikke er nogle fora, hvor jeg er mere aktiv end jeg er her på KatteGale. Jeg hygger mig rigtig godt herinde næsten dagligt, men gider ikke skrive bare for at skrive, så Enig-knappen bliver brugt ret meget :slight_smile:

De største bedrifter til kattenes bedste foregår pr. mail og pb. Vores allerbedste venner og kattebekendte, har jeg først mødt gennem kattefora og på katteudstillinger og ikke mindst i vores studiekreds. Det er vidunderligt at vide, at man ikke er den eneste kattetosse i landet, for HOLD DA OP, hvor kattene fylder meget i det daglige liv … på en rigtig god måde.

Hmmm - KatteGale er mit katteforum på nettet og jeg bidrager med det jeg kan og det jeg har overskud og lyst til. Jeg ville helt sikkert savne KatteGale, hvis ikke det var her - eller i hvertfald mange af jer dejlige brugere herinde.

Gad vide hvem der skriver alle de indlæg for mig herinde, for ifølge min computer så er jeg slet ikke online idag :høhø:

Den har vist været oppe før, og jeg svarer det samme: Jeg læser mere, end jeg skriver!

Kattegale :?
Hvad faen er det :?

[quote=Vivi_Fletcher;231335]Kattegale :?
Hvad faen er det :?[/quote]

Der hvor du tilbringer alt for meget tid…