Hvor tit går du til frisør (herre/dame)

Sig til hvis du vil have min frisørs nummer, hun bor i Bremensgade :ok:

Jamen det vil jeg da godt…
Var rundt i adskillige frisør på Amagerbrogade sidste sommer for at høre hva de skulle ha for samme tur og de fleste lå på 2000 og op…
Jeg er egentlig meget tilfreds med min frisør men vil selvfølgelig gerne spare lidt penge :slight_smile:

Jeg går hver 3. måned ca, og jeg giver 350 kr bare for en klipning.

Farvning klarer jeg selv.

Aldrig, jeg har langt hår, og når jeg skal have klippet spidser, så klare Jens det. :ok: Jeg har dog været til frisør ofte, når jeg har været korthåret, eller for et par år siden, da jeg skulle gå fra sorthåret til blondt. :høhø:

800-1000 kr og ca. hver 10. uge.
Inden længe bliver jeg nok også nødt til at få lidt farve…men ind til videre hiver jeg de grå hår ud :tihi:…har rigeligt at hive ud af

Ikke så tit, men måske det bliver oftere, nu da jeg har kort hår. :slight_smile:
Men i morgen skal jeg farves sorthåret. Hos en “rigtig” frisør koster det omkring 400 kroner, men hos vores nabos søster koster det 100, fordi hun er under uddannelse og kun mangler et år. :thumbup:

[quote=kamikaze;247020]800-1000 kr og ca. hver 10. uge.
Inden længe bliver jeg nok også nødt til at få lidt farve…men ind til videre hiver jeg de grå hår ud :tihi:…har rigeligt at hive ud af[/quote]

Er du ved at blive sortsmoke :høhø::høhø::høhø:

Jeg er ret hysterisk omkring mit lange hår, så jeg udsætter det ikke for noget, der slider unødvendigt. Det har aldrig været farvet, og jeg hverken føntørrer eller glatter det.
Et af privilegierne ved langt hår er så, at man ikke lægger så meget mærke til, hvis det ikke lige har været klippet, så det bliver kun klippet een gang om året hos min nøje udvalgte frisørsalon på Amager. I går gav jeg 475 kr. for en “simpel” klipning og plukning af øjenbryn.
Jeg ville ikke turde gå ind et sted, hvor de konkurrere mere på pris end på kvalitet. Som jeg sagde på arbejdet i går; det tager sg* lang tid at lave sådan et hår! :wink:
Så det er en prioritering imellem pris og hyppighed.

ca. hver 6-7 uge nu. Her står den på klipning a 205 kr, farvning ordner jeg altid selv

mvh
Gitte

Alt for sjældent :slight_smile: Jeg er jo laaaaaang håret så det er bare spidserne der burde stusses i ny og næ.

Skal dog afsted på tirsdag - ved en ny frisør (GISP!!). Håber hun kan udrette mirakler og få det halv-tynde hård til at virke tykkere… Pris 245 kr…

Og så skal jeg have mine lyse reflekser i… det koster knap 500 kr oveni. Det er lidt mere end jeg plejer men eeeelsker at hun holder aftenåben så os der pendler også kan nå det (Det er lige så fantastisk som en læge der har aftenåben i konsultationen…)

Jeg bliver klippet hver ca. 10 uge, og farve i bunden og hver anden gang striber… koster mellem 700 og 900 kr. pr. gang :slight_smile:

Jeg vil gerne klippes 4 gange om året men jeg er på SU så det bliver aldrig til mere end 3 gange.

Hvis jeg altid havde penge til det ville jeg blive klippe ved Poul M i Aalborg centrum.
Det gør jeg så nogen gange og ellers finder jeg en billig frisør og tager resultatet som en oplevelse.

Rigtig frisør - én gang i mit liv. Og det gør jeg aldrig igen. Aldrig har jeg haft en så grim frisure. Og hvor blev det mange penge :frowning:
Min mor har en veninde der er frisør udd. men har andet arbejde. Hun klipper for 100 kr, så det sker et par gange om året at jeg bliver klippet med der.
Men generelt så klipper jeg bare mig selv. Min type frisure er super til lige det.

Jeg hverken føntørrer, farver, glatter eller krøller mit hår heller. .

[quote=pivnu;247081]
Et af privilegierne ved langt hår er så, at man ikke lægger så meget mærke til, hvis det ikke lige har været [/quote]

Det kan du tro jeg lægger meget mærke til :slight_smile: Der er ikke noget værre end hvis man ser et langt smukt hår, som ender ud i nogle tynde slidte spidser for neden, det ødelægger det hele, synes jeg.

Jeg er vild med langt hår, og vil gerne selv have en meget lang manke, derfor lægger jeg meget mærke til det, når der kommer en gående med langt hår. :slight_smile:

[quote=Linette;246987]Jamen det vil jeg da godt…
Var rundt i adskillige frisør på Amagerbrogade sidste sommer for at høre hva de skulle ha for samme tur og de fleste lå på 2000 og op…
Jeg er egentlig meget tilfreds med min frisør men vil selvfølgelig gerne spare lidt penge :)[/quote]

Jeg har sendt dig en PB :slight_smile:

Jeg bliver klippet, når min søde svigerinde synes det er nødvendigt med en omgang. Blev klippet i tirsdags og fik ca en halv meter taget af, så mit hovede føles meget let lige nu:høhø:
Min frisør koster en kop kaffe.
Knus Elin

Jeg går efter behov.

Min mor er frisør, og alle hendes veninder, så jeg har aldrig betalt for at få mit hår ordnet.

De seneste to gange er jeg begyndt at betale - fordi jeg synes det er på sin plads - men frisøren, som klipper og afbleger mit hår vil kun have 450 kroner for det.

Så det har hun fået.

Jeg er 31 år - til dato har det kostet mig 850 kroner at gå til frisør:-) Sikke en sjov statestik egentlig:-)

Jeg kommer nok afsted ca. 1 gang om året.
Har langt hår - til ca. midt på ryggen - og det er bare klippet lige over, og med en smule etager i det nederste.
Når jeg er afsted er jeg begyndt at bruge frisørskolen i Århus, det koster 95 kroner. Eleven, der skal klippe, bliver “Overvåget” af en lærer, og inden eleven går igang skal læren godkende teknikker etc, og efter klipningen kommer læreren og tjekker længder etc.

Det sker jeg bliver farvet, men der er længe imellem. Sidst var vidst for 3 år siden, også på frisørskolen. Mener jeg gav 550 kroner for det, men det var så også striber i 3 farver, samt en bundfarve…

eg går ca 1 gang om måneden til klip og farv og betaler omkring 800 :slight_smile:

Jeg prøver så vidt muligt at gå hver 3 måned, men det lykkes ikke rigtig:ups: Tror det var 5 måneder siden jeg blev klippet, da jeg endelig kom afsted igår.

Lige pt. giver jeg 170 kr for at blive klippet, og hende frisøren er MINDST ligeså dygtig som de dyre frisører, så pengene er givet godt ud. Jeg har aldrig været utilfreds når jeg gik fra hende. Det har jeg derimod hos bl.a. træholt.