Hvor var det bare sødt

Mens jeg var til dyrelæge med Nunuu fortalte min mand mig at Charlie ledte hele huset igennem for at finde Nunuu. Der blev hylet uden for lukkede døre…der så blev åbnet så han ved selvsyn kunne se at Nunuu ikke var der.

Da vi kom tilbage fik Nunuu nærmest en royal modtagelse af Charlie. Han blev vasket adskillige gange i øret…han fik vasket tæer…og han blev holdt øje med. Flere gange vendte Charlie tilbage til Nunuu for lige at checke at han nu var OK og så var der lige lidt mere ørevask. Syntes bare at det var så sødt. [bigloony]

Åhhh… hvor kært -lovelove

Hvor er han dog betænksom den dejlige Charlie [bigloony]

Kan godt genkende det du fortæller Birthe: Jeg er jo af og til afsted til dyrlægen med mine mandagskatte
Og når vi kommer hjem og jeg lukker den/dem ud af transportkassen,så står Jara ( min Schæferpige ) klar til at byde velkommen hjem og vaske den grimme grimme lugt væk af dyrlæge. -høhø -høhø

Ja den slags oplever vi også jævnligt, det er bare så kært -love -love

Det var jo rigtig rart at se at storebror var bekymret for lillebror…og endda savnede ham…kom også indimellem øreslikkeriet og kiggede anklagende på mig…hvor kunne jeg dog bare fjerne ham… -høhø

Nååårh altså -ked

-lovelove Hvor er det kært

Nåååååhr -forelsket

Nåå, hvor er Charlie en god kat [smilie=hate-smile.gif]

Jeg håber virkeligt at MUfti og Freja vil få det sådan også -forelsket
Hvor er det bare dejligt at høre om [smilie=hate-smile.gif]

Ja,det er skønt at høre. Og så siger nogle, at katte ikke er sociale! Jeg plejer at tage begge mine med til dyrlæge, selvom det kun er den ene der skal behandles. Så er der altid trøst til den “lidende”.

Ja fyyyy mor, det gør du ikke en anden gang -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao

Ja fyyyy mor, det gør du ikke en anden gang -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao[/quote]

-bleg jamen jamen…han skal jo til kontrol i næste uge… -lyside måske jeg så skulle bringe Charlie også… -høhø

Ja fyyyy mor, det gør du ikke en anden gang -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao[/quote]

-bleg jamen jamen…han skal jo til kontrol i næste uge… -lyside måske jeg så skulle bringe Charlie også… -høhø[/quote]

-høhø -høhø Ja det kan du godt, men de skal jo også lære at være skilt ad engang imellem -love -love

Men skal jeg være ærlig -høhø -høhø -høhø så ville jeg kunne finde på det -sorry -sorry

-bleg jamen jamen…han skal jo til kontrol i næste uge… -lyside måske jeg så skulle bringe Charlie også… -høhø[/quote]

-høhø -høhø Ja det kan du godt, men de skal jo også lære at være skilt ad engang imellem -love -love

Men skal jeg være ærlig -høhø -høhø -høhø så ville jeg kunne finde på det -sorry -sorry[/quote:1r8g8gze]

Jamen da Victoria skulle til dyrelæge tog jeg da Charlie med så han også kunne hilse på dr dyr… -høhø