Hvor ville jeg ønske jeg havde røntgensyn

…så jeg kunne kigge ind i Isis’ mave, og se om hun virkelig har små blå i vente derinde. Jeg har de andre gange, ikke været ret meget i tvivl, men denne gang er anderledes. Rasputin var jo altså kun lige fyldt ½ år, da han forførte Isis (eller måske var det omvendt - Isis der forførte ham :ups: )

Hun har tydelige strittende dutter, hun har en appetit som en havnearbejder, hun er vildt kælen, omgængelig og meget morsyg. Alt sammen (tydelige) tegn på at hun virkelig er med killinger. Men jeg kan ikke lade være med at tænke, at hun måske bare er falsk gravid. At han da umuligt kan lave killinger i så ung en alder.

Men jeg må jo bare vente til jeg også kan se hun bliver mere omfangsrig - noget jeg faktisk synes hun så småt er ved at blive. Men det kan jo skyldes al den mad hun spiser - eller måske er det bare ren ønsketænkning fra min side.

Tror jeg ønsker mig et røntgensyn i fødselsdagsgave :tihi:

Nå men jeg havde bare lige brug for at få frustrationerne ud gennem sidebenene. Hvis hun er med killinger, skal hun føde omkring d. 26. januar, så under alle omstændigheder, finder jeg jo ud af det ret snart. Jeg håber der er små blå i vente :kryds:

Godt Nytår allesammen! :puuuuust:

her krydser vi alle…og håber på snarlig forår, så mine i det mindste kan gå i løøøøøøøb
jeg bliver jo helt skruk af at læse sådan en tråd

Ja Bente - håber også der snart er amoriner i luften hjemme hos dig. Hvor ville jeg gerne unde dig et kuld fine små, der rigtig kan hærge dit hus :thumbup:

Mellem 3. og 4. uge kan en dygtig dyrlæge palpere om der er killinger - en scan kan også vise det

Ja jeg ved det godt Lis, men vil ikke udsætte hende for mere stress end højst nødvendig. Det er jo ikke livet om at gøre, om jeg ved hun er med killinger eller ej. Det finder jeg nok ud af inden ret længe alligevel. Det er bare mig der er en anelse utålmodig :ups:

Jeg er sikker på der er små blå smølfer inde i maven til jer :slight_smile:

En lille opdatering herfra: Isis blev ikke drægtig af alle Rasputins anstrengelser. Men han var jo også kun en stor killing :tihi:

Men nu har de så været i gang igen. Siden i torsdags har Rasputin virkelig gjort hvad han kunne, for at det skal lykkes denne gang. Hvis det har givet resultat, så bliver det næsten en fødselsdagsgave til mig, for så skal hun føde omkring d. 19. marts, og jeg har fødselsdag d. 23. :rock:

Held og lykke denne gang :slight_smile: jeg har også haft en kat der hed Rasputin :slight_smile:

XXXX for at han ikke har brugt løs krudt denne gang

Håber at der er små mislinger på vej denne gang :kryds::kryds:

Tak skal I ha’. Ja det ville være rart med en håndfuld små blå igen. Hele eftermiddagen i går og aftenen med, lå Rasputin bare og snorksov. Ikke engang da jeg begyndte at lave mad, vågnede han. Det har åbenbart været hårdt, sådan at skulle servicere Isis i flere dage :høhø:
Han plejer ellers at være fuld af krudt og energi, og være mere end alm. legesyg og nysgerrig, og skal helst være med i alt hvad jeg laver. Men i går var han godt nok træt, den kære missedreng:tihi: